ادامه تحصیل در استرالیا

ادامه تحصیل در استرالیا

ادامه تحصیل در استرالیا

  • ادامه تحصیل در استرالیا ، سیستم آموزشی استرالیا ، دوره های تحصیلی در استرالیا ، مدارس استرالیا ، هزینه تحصیل در استرالیا، مهاجرت استرالیا ، مهاجرت به استرالیا ، شرایط مهاجرت به استرالیا ، اقامت استرالیا
  • بورسیه تحصیلی در استرالیا ، کار دانشجویی در استرالیا، پزشکی استرالیا ، اقامت استرالیا بعد از تحصیل، امتیاز مهاجرت به استرالیا
  • مدارک لازم برای تحصیل در استرالیا ، حداقل نمره لازم در تافل و آیلتس برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا، وکیل مهاجرت استرالیا، اداره مهاجرت استرالیا
  • مشاوره تلفنی، اقامت در استرالیا با کمترین هزینه ، دندانپزشکی استرالیا ، فرصت ادامه تحصیل در استرالیا، مهاجرت به استرالیا ۲۰۱۸

[postbox txt=” در زمینه ادامه تحصیل در استرالیا”]

فرصت طلایی ادامه تحصیل در استرالیا

بسیاری از ما زمانی که به استرالیا فکر می کنیم جنگل های انبوه را در حالی که کوآلاها از درختانش آویزان هستند یا کانگوروها از سمتی به سمت دیگرآن می دوند، تصور می کنیم. اما جالب است بدانید که استرالیا در جایگاه ۱۲ اقتصاد جهان قرار دارد و توانسته است در شاخص هایی مانند توسعه انسانی به جایگاه دوم جهان دست یابد.

ادامه تحصیل در استرالیا یکی از روش های اخذ اقامت در این کشور است که محبوبیت بسیاری دارد زیرا استرالیا یکی از کشورهایی است که امکانات تحصیلی زیادی را برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم می کند. اما اگر قصد اخذ اقامت استرالیا به روش ادامه تحصیل را دارید پیشنهاد می کنیم موضوعات زیر را مورد بررسی قرار دهید.

  • سیستم آموزشی استرالیا

با علم به اینکه که کشور استرالیا یکی از پیشرفته ترین سیستم های آموزشی را دارد، بایستی بگوییم چهار سطح پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه و دانشگاه سطوح آموزشی استرالیا را تشکیل می دهند. دوره پیش دبستانی در استرالیا غیراجباری است و معمولاً یک سال به طول خواهد انجامید. دوران تحصیل در مقطع متوسطه در استرالیا در هر ایالت متفاوت است و به طور میانگین ۵ تا ۶ سال به طول می انجامد.

پیشنهاد می کنیم که جهت آگاهی از سیستم آموزشی استرالیا، با مشاوران با تجربه مهاجرت و اخذ اقامت تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • دوره های تحصیلی در استرالیا

اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های استرالیا را دارید بایستی از دوره های تحصیلی اطلاع داشته باشید. به طور خلاصه می توان دوره های تحصیلی در استرالیا را به صورت جدول زیر دسته بندی کرد.

دوره های تحصیلی در استرالیا

Associated Diploma

Diploma

Associated degree

bachelor

Post graduate Certificate

Post graduate Diploma

Bachelor honors degree

Graduate certificate

Graduate diploma

Master

Master of research

PhD

 

پیشنهاد ما این است که برای کسب اطلاعات جامع در زمینه دوره های تحصیلی در استرالیا با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ اقامت تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • مدارس استرالیا

مدارس استرالیا به دو دسته کلی جای می گیرند. مدارس دولتی و مدارس خصوصی. مدارس دولتی برای شهروندان و دارندگان کارت اقامت دائم، رایگان هستند. مدارس خصوصی برای افرادی که اقامت دائم ندارند و شهروند استرالیا محسوب نمی شوند، شهریه بالاتری را در نظر می گیرد.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط تحصیل در مدارس استرالیا با مشاوران متخصص مهاجرت و اخذ ویزا اقامت تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • دانشگاه های استرالیا

برای اخذ بورسیه تحصیلی و ادامه تحصیل در دانشگاه های استرالیا، بایستی از لیست دانشگاه ها اطلاع داشته باشید. به همین منظور در ادامه به معرفی برخی از دانشگاه های استرالیا می پردازیم.

نام دانشگاه واقع در شهر سایر اطلاعات
دانشگاه کوئینزلند University of Queensland سنت لوشیا یکی از پنج دانشگاه پژوهشی بزرگ استرالیاست
دانشگاه ملبورن University of Melbourne ایالت ویکتوریا در این دانشگاه دامپزشکی نیز ارائه می شود
دانشگاه سیدنی University of Sydney نیوسات ولز جز ده دانشگاه برتر دنیا قرار می گیرد
دانشگاه موناش Monash University ملبورن از نظر استخدام بسیار قابل توجه است

 

برای آگاهی از کلیه دانشگاه های استرالیا می توانید با مشاوران باتجربه خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • هزینه تحصیل در استرالیا

همان طور که ذکر کردیم مدارس استرالیا به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند. شهریه مدارس دولتی برای شهروندان استرالیا و دارندگان اقامت دائم رایگان است ولی سایر دانش آموزان موظف به پرداخت شهریه هستند. با توجه به این که شهریه دانشگاه ها  با هم تفاوت دارد، امکان تغییر شهریه در هر سال وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شهریه مدارس و دانشگاه ها و تخمین هزینه تحصیل در استرالیا با مشاوران باتجربه مهاجرت و اخذ پذیرش تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • بورسیه تحصیلی در استرالیا

به طور کلی چهار نوع کمک هزینه ی تحصیلی در استرالیا وجود دارد که عبارتند از بورسیه دانشکده ها و دانشگاه های استرالیا، بورسیه دولت استرالیا، بورسیه افراد خاص، سازمان ها و موسسات و بورسیه دولت ایران. اگر قصد اخذ بورسیه تحصیلی استرالیا را دارید، بایستی در قدم اول نوع بورسیه خود را مشخص نمایید. بدین منظور پیشنهاد می کنیم حتما با مشاوران متخصص مشورت کنید.

برای آگاهی از شرایط اخذ بورسیه تحصیلی در استرالیا می توانید با مشاوران متخصص اخذ بورسیه تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • کار دانشجویی در استرالیا

مسلماً یکی از دغدغه های داوطلبان ادامه تحصیل در استرالیا این است که چگونه می توانند از عهده ی هزینه های زندگی در استرالیا بربیایند. آیا اجازه ی کار دانشجویی خواهند داشت؟

اگر بخواهیم که به طور کلی به بررسی کار دانشجویی در استرالیا بپردازیم می توانیم کار را به دو دسته تقسیم بندی کنیم:

۱-کار در محل تحصیل

۲- کار در خارج از محل تحصیل

اگر شما دانشجوی تمام وقت در دانشگاه معتبر بوده و اجازه تحصیل نیز داشته باشید، امکان کار در دانشگاه را خواهید داشت. البته اگر دستیار پژوهش یا محقق باشید، استثنائاتی برای شما وجود خواهد داشت که پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از آن ها با مشاوران با تجربه اخذ بورسیه تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

برای کار در سایر مراکز نیز شرایطی در نظر گرفته می شود که از مهم ترین این شرایط می توان به اشتغال داشتن به تحصیل نام برد. با توجه به این که برای کار دانشجویی، حداکثر زمانی در هر هفته مشخص می شود، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط، ضوابط و میزان ساعات کار دانشجویی در استرالیا با مشاوران متخصص اخذ بورسیه تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • پزشکی استرالیا

پزشکی از جمله رشته های پرطرفدار است که در سال های گذشته امکان پذیرش در آن بدون کنکور، از طریق پردیس های ایران وجود داشت، اما مطابق قوانین جدید تحصیل بدون کنکور تنها از طریق اخذ پذیرش در سایر کشورها صورت می گیرد. یکی از کشورهای مطرح در این زمینه کشور استرالیا است که همواره شرایطی را برای پذیرش در نظر می گیرد. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط پذیرش در رشته پزشکی در استرالیا با مشاوران اخذ بورسیه و پذیرش تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • اقامت دائمی استرالیا بعد از تحصیل

اگر در فکر اخذ اقامت دائم هستید، اقامت دائم پس از تحصیل یکی از روش هایی است که می توانید بر روی آن فکر کنید. البته در قدم اول بایستی شما را با ویزای ۴۸۵ آشنا کنیم. ویزای ۴۸۵ به دانشجویان خارجی اختصاص داده می شود که به تازگی از موسسات آموزشی استرالیا، فارغ التحصیل شده اند. با توجه به این که این ویزا یک فرصت طلایی است تا شما فرصت کافی را برای اقدام در جهت اخذ اقامت دائمی استرالیا ، داشته باشید، فقط یک بار قابل اخذ است. به همین منظور اگر تصمیم خود را برای اخذ اقامت در  استرالیا گرفته اید، پیشنهاد می کنیم که در این زمینه با مشاوران با تجربه مهاجرت و اخذ اقامت خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • مدارک لازم برای تحصیل در استرالیا

شاید فکر کنید که اولین مدرکی که برای ادامه تحصیل در استرالیا نیاز است، مدرک زبان انگلیسی است. اما آنچه مهم است این موضوع است که شما در کدام مقطع، قصد ورود به سیستم تحصیلی استرالیا را دارید؟ به عنوان مثال در مرحله اولیه برای اخذ پذیرش تحصیلی استرالیا، مدرک آیلتس اجیاری نیست ولی اگر می خواهید برای ویزای دانشجویی اقدام کنید بایستی اصل مدرک آیلتس خود را ارائه دهید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از حداقل نمره ی لازم در آزمون های معتبر زبان انگلیسی (تافل، آیلتس و PTE) و کلیه مدارک لازم برای تحصیل در استرالیا با مشاوران حرفه ای مهاجرت خانه مشاوره تماس بگیرید.

[postbox txt=”در زمینه ادامه تحصیل در استرالیا”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:

  • ادامه تحصیل در استرالیا ، سیستم آموزشی استرالیا ، دوره های تحصیلی در استرالیا ، مدارس استرالیا ، هزینه تحصیل در استرالیا، مهاجرت استرالیا ، مهاجرت به استرالیا ، شرایط مهاجرت به استرالیا ، اقامت استرالیا
  • بورسیه تحصیلی در استرالیا ، کار دانشجویی در استرالیا، پزشکی استرالیا ، اقامت استرالیا بعد از تحصیل، امتیاز مهاجرت به استرالیا
  • مدارک لازم برای تحصیل در استرالیا ، حداقل نمره لازم در تافل و آیلتس برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا، وکیل مهاجرت استرالیا، اداره مهاجرت استرالیا
  • مشاوره تلفنی، اقامت در استرالیا با کمترین هزینه ، دندانپزشکی استرالیا ، فرصت ادامه تحصیل در استرالیا، مهاجرت به استرالیا ۲۰۱۸
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور