تحصیل در کانادا

ادامه تحصیل در کانادا

مدارس کانادا

مدارس کانادا در دو دسته کلی جای می گیرند. مدارس دولتی و مدارس خصوصی.

مدارس دولتی برای شهروندان و دارندگان کارت اقامت دائم، رایگان هستند نکته جالب توجه در مورد مدارس کانادا این است که در این مدارس محصلان کانادایی و بین المللی در یک کلاس درس می خوانند و این موضوع یک موقعیت عالی را برای تقویت زبان انگیسی فراهم می کند.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط تحصیل در مدارس کانادا با مشاوران متخصص مهاجرت و اخذ اقامت تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

نام دانشگاه واقع در شهر سایر اطلاعات
دانشگاه مک گیل McGill university مونترال موارد مورد نیاز جهت پذیرش نمره زبان بالا و رزومه غنی
دانشگاه تورنتو University of Toronto تورنتو بهترین دانشگاه کانادا
دانشگاه بریتیش کلمبیا University of British Columbia ونکومه رتبه ۴۷ جهانی
دانشگاه آلبرتا University of Alberta ادمونتول رتبه ۹۴ جهانی

 

برای آگاهی از کلیه دانشگاه های کانادا می توانید با مشاوران باتجربه مهاجرت خانه مشاوره تماس بگیرید.

هزینه تحصیل در کانادا

همان طور که ذکر کردیم، مدارس کانادا به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند. شهریه مدارس دولتی برای شهروندان کانادا و دارندگان اقامت دائم رایگان است ولی سایر دانش آموزان موظف به پرداخت شهریه هستند. اگر شهریه مبنا را در مدارس دولتی ۱۴هزار دلار در نظر بگیریم، شهریه مدارس غیر انتفاعی معمولاً دو برابر این مقدار است. با توجه به این که شهریه دانشگاه ها با هم تفاوت دارد، امکان تغییر شهریه در هر سال وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شهریه مدارس و دانشگاه ها و تخمین هزینه تحصیل در کانادا با مشاوران باتجربه مهاجرت و اخذ پذیرش تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

بورسیه تحصیلی در کانادا

به طور کلی سه نوع کمک هزینه ی تحصیلی در کانادا وجود دارد که عبارتند از اسکولارشیپ (Scholarship)، گرنت(Grant) و بورسیه (Bourse). اسکولارشیب با توجه به شرایط درسی، استعداد، رزومه و نمراتt به دانش آموزان مستعدt از طرف دانشگاه اهدا می شود که از جمله تفاوت های آن با گرنت و بورسیه این است که گرنت و بورسیه به دانشجویان که نیاز مالی دارند، بدون توجه به استعداد تحصیلی اهدا می شود.

برای آگاهی از شرایط اخذ اسکولارشیپ، گرنت و بورسیه می توانید با مشاوران متخصص اخذ بورسیه تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

کار دانشجویی در کانادا

مسلماً یکی از دغدغه های داوطلبان ادامه تحصیل در کانادا این است که چگونه می توانند از عهده ی هزینه های زندگی در کانادا بربیایند و آیا اجازه ی کار دانشجویی را خواهند داشت؟ اگر بخواهیم که به طور کلی به بررسی کار دانشجویی در کانادا بپردازیم، می توانیم کار را به دو دسته تقسیم بندی کنیم : کار در دانشگاه ها و کار در سایر مراکز.

اگر شما دانشجوی تمام وقت در دانشگاه معتبر بوده، شماره بیمه اجتماعی ( SIN) را داشته و اجازه تحصیل نیز داشته باشید، امکان کار در دانشگاه را خواهید داشت. البته اگر دستیار پژوهش یا محقق باشید، استثنائاتی برای شما وجود خواهد داشت که پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از آن ها با مشاوران با تجربه مهارت و اخذ بورسیه تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

برای کار در سایر مراکز نیز شرایطی در نظر گرفته می شود که از مهم ترین این شرایط می توان به اشتغال به تحصیل در مراکز فنی حرفه ای نام برد. با توجه به این که برای کار دانشجویی، حداکثر زمانی در هر هفته مشخص می شود، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط، ضوابط و میزان ساعات کار دانشجویی در کانادا با مشاوران متخصص اخذ بورسیه تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

فرصت طلایی اخذ بورسیه تحصیلی کانادا

پزشکی کانادا

پزشکی از جمله رشته های پرطرفدار است که در سال های گذشته، امکان پذیرش بدون کنکور از طریق پردیس های ایران وجود داشت، اما مطابق قوانین جدید تحصیل بدون کنکور تنها از طریق اخذ پذیرش در سایر کشورها صورت می گیرد. یکی از کشورهای مطرح در این زمینه، کشور کانادا است که همواره شرایطی را برای پذیرش در نظر می گیرد.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط پذیرش در رشته پزشکی در کانادا با مشاوران اخذ بورسیه و پذیرش تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

اقامت دائمی کانادا بعد از تحصیل

اگر در فکر اخذ اقامت دائم هستید، اقامت دائم پس از تحصیل، یکی از روش هایی است که می توانید بر روی آن فکر کنید. البته در قدم اول بایستی شما را با سیستم اکسپرس اینتری (Express Entry) آشنا کنیم. اکسپرس اینتری، سیستمی مدیریتی است که به بررسی شرایط افراد متقاضی اخذ اقامت دائم می پردازد. اکسپرس اینتری سه برنامه FSTC ,FSWC, CES را شامل می شود که اگر شرایط مد نظر یکی از این برنامه ها را داشته باشید، می توانید نسبت به ثبت نام در اکسپرس اینتری اقدام کنید. در واقع اساس سنجش در این سیستم، رتبه بندی بر اساس امتیازهای کسب شده است.

اگر تصمیم خود را برای اخذ اقامت در کانادا گرفته اید، پیشنهاد می کنیم که در این زمینه با مشاوران با تجربه مهاجرت و اخذ اقامت خانه مشاوره تماس بگیرید.

مدارک لازم برای تحصیل در کانادا

شاید فکر کنید که اولین مدرکی که برای ادامه تحصیل در کانادا نیاز است، مدرک زبان انگلیسی است. اما جالب است بدانید که در ایالت کبک مدرک زبان معتبر فرانسه، برای ادامه ی تحصیل نیاز است.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از حداقل نمره ی لازم در آزمون های معتبر زبان انگلیسی ( مثل تافل وایکتس) و فرانسوی با مشاوران حرفه ای مهاجرت خانه مشاوره تماس بگیرید.

[postbox txt=”در زمینه ادامه تحصیل در کانادا”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:

  • ادامه تحصیل در کانادا، سیستم آموزشی کانادا، دوره های تحصیلی در کانادا، مدارس کانادا، هزینه تحصیل در کانادا
  • بورسیه تحصیلی در کانادا ، کار دانشجویی در کانادا، پزشکی کانادا ، اقامت کانادا بعد از تحصیل
  • مدارک لازم برای تحصیل در کانادا ، حداقل نمره لازم در تافل و آیلتس برای مهاجرت تحصیلی به کانادا
  • مشاوره تلفنی، اقامت در کانادا با کمترین هزینه ، دندانپزشکی کانادا ، فرصت ادامه تحصیل در کانادا
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور