ازدواج در کانادا

قصد ازدواج در کانادا را دارید؟

کانادا، کشوری زیبا در شمال قاره آمریکای شمالی که به آن کشور مهاجران هم می گویند. اگر جمعیت این کشور را حدوداً ۳۷ میلیون در نظر بگیریم، تقریباً ۲۰% ( حدود ۷/۵ میلیون نفر آن را مهاجران تشکیل می دهند). جالب است بدانید که تا قبل از قرن بیستم، اکثر مهاجران کانادا را غرب نشینانی مانند آمریکا، آلمان و ایتالیا تشکیل می دادند، اما امروزه با تغییر موج مهاجرت به این کشور از آسیا، چین و ایران در لیست برترین های این گروه قرار گرفته اند.

شرایط ازدواج در کشور کانادا:

حداقل سن ازدواج در اکثر استان های کانادا، ۱۸ سال در نظر گرفته شده است (البته در برخی سن ازدواج متفاوت است به عنوان مثال در بریتیش کلمبیا این سن ۱۹ سال در نظر گرفته می شود). البته ازدواج در سنین ۱۶ الی ۱۸ سال هم در صورتی امکان پذیر است که والدین موافقت خود را اعلام نمایند ولی در هر صورت ازدواج زیر ۱۶ سال امکان پذیر نیست.

از آنجایی که تقاضاهای مهاجرت در کانادا از طریق سازمان شهروندی و مهاجرت، مورد بررسی و راستی آزمایی قرار می گیرند، برای ازدواج نیز بایستی تمامی اطلاعات شما کاملا صادقانه باشد. به این نکته هم دقت کنید که اگر در هر جایی غیر از کانادا ازدواج کرده اید، به منظور پذیرفته شدن آن در کانادا، بایستی حتما آن را در کانادا به صورت قانونی ثبت نمایید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط ازدواج در کانادا با مشاوران مهاجرت و اخذ اقامت دائم خانه مشاوره تماس بگیرید.

فرآیند مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج:

شرایط مختلفی برای مهاجرت از طریق ازدواج وجود دارد. یکی از روش های آن بدین صورت است که فردی که مقیم یا شهروند کانادا است، مجرد است، سابقه ی جرم و بزهکاری ندارد و ۱۸ سال سن قانونی را دارد، تقاضای ازدواج خود را به اداره ی شهروندی و مهاجرت کانادا ارسال می کند. پیشنهاد می کنیم اگر قصد ازدواج در کانادا را دارید، قبل از هر اقدامی برای آگاهی از قوانین و کلیه شرایط ازدواج در کانادا با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه فرآیند های مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج با مشاوران مهاجرت و اخذ اقامت دائم خانه مشاوره تماس بگیرید.

چگونه اسپانسر شویم؟

برای اسپانسر شدن بایستی شرایطی را داشته باشید که از جمله مهم ترین آن تمکن مالی است. به عبارتی کانادا باید مطمئن باشد که شما قادر به حمایت مالی همسر خود حداقل به مدت سه سال هستید. اگر قصد ازدواج در کانادا را دارید، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط اسپانسر شدن با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط اسپانسر شدن، ارسال درخواست ازدواج و مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج با مشاوران مهاجرت و اخذ اقامت دائم خانه مشاوره تماس بگیرید.

مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج:

فرآیند ازدواج در کانادا در حین آن که می تواند ساده باشد، اما اگر اطلاعات کافی در زمینه آن را نداشته باشید، ممکن است بسیار دشوار باشد! زیرا شرایطی برای آن تعریف شده است که اگر آن ها را دارا نباشید، علاوه بر اقامت فرد اسپانسر شونده، ممکن است اقامت فردی که به عنوان اسپانسر معرفی شده است نیز لغو شود. از جمله این موارد می توان به فاصله سنی زیاد بین زوجین، تفاوت زبان و دین اشاره کرد.

[postbox txt=” مهاجرت و اخذ اقامت”]

مرکز مشاوره در موضوعات زیر به شما کمک می کند:

  • انواع روش های مهاجرت به کانادا، روش ادامه تحصیل در کانادا ، مهاجرت به کانادا از طریق تخصص و کار، مهاجرت به کانادا به روش سرمایه گذاری، مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج، کارآفرینی و ثبت شرکت در کانادا
  • ویزای توریستی کانادا، ویزای تحصیلی کانادا ، ویزای سرمایه گذاری کانادا ، ویزای استارت آپ کانادا ، طلاق در کانادا ، انگشت نگاری در کانادا ، زایمان در کانادا ، اقامت کانادا ، مهاجرت به کانادا ، پزشکی کانادا
  • مدارس کانادا ، هزینه تحصیل در کانادا ، بورسیه تحصیلی کانادا ، کار دانشجویی در کانادا ، دانشگاه های کانادا ، لیست مشاغل کانادا ، مدارک لازم مهاجرت کانادا
  • مشاوره تلفنی، هزینه های زندگی در کانادا ، درمان در کانادا ، بیمه در کانادا ، اقامت در کانادا با کمترین هزینه
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور