مشاوره تلفنی استخدام آتش نشانی در سال ۱۴۰۰

استخدام آتش نشانی در سال ۱۴۰۰:

آتش نشانی از جمله مشاغلی است که ایثار و فداکاری بسیار می طلبد. اگر تصمیم گرفته اید که شغل آتش نشانی را برای خود برگزینید، بایستی پس از قبولی در آزمون استخدامی آتش نشانی که به صورت عملی و علمی است، شرایط عمومی و اختصاصی قبولی را نیز دارا باشید. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط استخدام در سازمان آتش نشانی، با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=”تلفنی استخدام آتش نشانی “]

زمان ثبت نام آتش نشانی :

از آنجایی که استخدام در آتش نشانی طرفداران زیادی دارد، سازمان آتش نشانی برای گزینش افراد برتر، آزمونی را در سه مرحله برگزار می نماید. در ابتدا آزمون عملی و سپس آزمون عملی و تست سلامت جسمانی داوطلبان انجام می پذیرد. شایان ذکر است که آزمون علمی استخدامی آتش نشانی شامل دروس معارف اسلامی، انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی و هوش است. از آنجایی که زمان ثبت نام در آزمون استخدامی آتش نشانی بسیار حائز اهمیت است، پیشنهاد می کتیم به منظور آگاهی از تاریخ دقیق ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

از زمان دقیق ثبت نام در آزمون استخدامی آتش نشانی باخبرید؟ با مشاورین استخدام مرکز تماس بگیرید.

نحوه و شرایط استخدام آتش نشانی :

به منظور استخدام شدن در آتش نشانی بایستی مراحل مختلفی را طی نمایید. از جمله مهم ترین نکاتی که بایستی در این امر به آن ها دقت کنید، دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی است. به عنوان مثال از آنجا که شغل آتش نشانی نیازمند قدرت بدنی است برای پذیرش در آن بایستی حداقل میزان قد قابل قبول را دارا باشید. به همین منظور علاوه بر آزمون علمی، آزمون عملی و سلامت جسمانی داوطلب نیز مورد سنجش قرار می گیرد. ضمن اینکه پس از قبولی در آزمون ها بایستی دوره آموزشی را هم بگذرانید.

از آنجایی که آگاهی از شرایط و نحوه استخدام در آتش نشانی بسیار با اهمیت است، پیشنهاد می کنیم اگر قصد استخدام شدن در آتش نشانی را دارید، قبل از هر اقدامی با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

جهت آگاهی از شرایط و نحوه استخدام در آتش نشانی با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

ظرفیت استخدامی سازمان آتش نشانی :

سازمان آتش نشانی به صورت استانی اقدام به استخدام می نماید. مطابق آخرین اطلاعیه ها برای سال ۱۴۰۰، ۱۰۰ آتش نشان مرد و ۱۶ آتش نشان زن به عنوان کادر عملیاتی استخدام خواهند شد.

اگر سوالی دارید با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

مدارک استخدام آتش نشانی :

به منظور استخدام در آتش نشانی مدرک تحصیلی نیز حائز اهمیت است، اما این مدرک برای رشته های مختلف، به صورت متفاوت تعریف می شود. حداقل مدرک دیپلم در نظر گرفته می شود ولی به عنوان مثال در رشته مدیریت، شرط استخدام داشتن مدرک فوق دیپلم است. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از مدرک تحصیلی لازم متناسب با رشته با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

برای کسب آگاهی از مدرک تحصیلی لازم برای استخدام شدن در آتش نشانی با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

شرایط استخدام در آتش نشانی های استان ها :

مراکز آتش نشانی در هر استان، ظرفیت های پذیرش متفاوتی دارند، به همین دلیل آگاهی از ظرفیت پذیرش در استان مورد نظرتان ضروری به نظر می رسد.

خبر دارید که استان شما هم آتش نشان استخدام می کند یا خیر؟ با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

سوالات متداول در زمینه استخدام در آتش نشانی :

شاید برای شما هم سوالات زیر مطرح شده باشد:

  • آیا بانوان هم می توانند در آزمون استخدامی آتش نشانی شرکت نمایند؟
  • حقوق، مزایا و حق بیمه آتش نشانان چقدر است؟
  • آیا می توان به صورت داوطلبانه در آتش نشانی کار کرد؟
  • احتمال استخدامی من چقدر است؟
  • آیا امکان پیشرفت و ارتقاء درجه پس از استخدام را دارم؟
  • برای آزمون استخدامی، تا چه مقدار اطلاعات عمومی لازم است؟
  • اگر یکی از شرایط لازم را نداشته باشم، آیا احتمال استخدام من وجود دارد؟
  • آیا امکان انتقالی وجود دارد؟
  • نتایج آزمون استخدامی چه زمانی مشخص می شود؟
  • آیا من مناسب شغل آتش نشانی هستم؟

مصاحبه استخدامی آتش نشانی :

پس از قبولی در آزمون علمی و عملی، داوطلبان قبول شده، برای انجام مصاحبه دعوت می شوند. از آنجایی که مصاحبه نیز سهم بسزایی در نتیجه نهایی استخدام خواهد داشت، آگاهی از سوالاتی که در جلسه مصاحبه پرسیده می شود، اهمیت می یابد. از این رو پیشنهاد می کنیم، در این راه از مشاورین خانه مشاوره یاری بخواهید.

برای آگاهی از شرایط جلسه مصاحبه با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

لیست ارگان های دولتی، خصوصی و شرکت های معتبری که در حال حاضر استخدام دارند:

جالب است بدانید، در همین لحظه که فکر می کنید کار مورد علاقه تان را پیدا نمی کنید، ارگان های دولتی، خصوصی و شرکت های معتبر بسیاری اقدام به جذب نیرو می نمایند. در واقع اینگونه به نظر می رسد که عدم آگاهی از اخبار استخدامی، موجب می شود که شغل مورد نظر خود را پیدا نکنید. از این رو  پیشنهاد می کنیم به جای اینکه وقت خود را صرف خواندن آگهی های متعدد نامعتبر کنید، با مشاورین مرکز تماس بگیرید تا اطلاعات جامعی را در زمینه اخبار استخدامی ارگان های دولتی، خصوصی و شرکت های معتبر، متناسب با ویژگی های شما (سطح تحصیلات، توانایی ها و علاقه مندی) در اختیار تان قرار دهند.

[postbox txt=”تلفنی استخدام آتش نشانی”]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور