استخدام شرکت نفت ۹۸

آزمون استخدامی شرکت نفت:

شرکت های تحت نظر و زیر مجموعه ی وزارت نفت در سال جاری آزمونی را با عنوان «استخدامی شرکت نفت» جهت تأمین نیروی انسانی مجرب در بین داوطلبان زن و مرد فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد و فارغ التحصیلان با تجارب حرفه ای برگزار می نماید که صرفاً آزمون کتبی برای استخدام کافی نیست ومصاحبه و گزینش بعدی برای استخدام نهایی از میان داوطلبان پذیرش شده اولیه برگزار می شود.

[postbox txt=”استخدام شرکت نفت ۹۸″]

زمان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت:

برای فارغ التحصیلان برتر دانشگاه ها و فارغ التحصیلان با تجارب حرفه ای  (حداقل ۴ سال و مرتبط) دو آزمون به صورت مجزا برگزار می شود اما زمان ثبت نام آن دو همزمان است. اگر قصد ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت نفت را دارید، بایستی از لیست رشته های مورد پذیرش، شرایط و زمان ثبت نام اطلاع کافی داشته باشید.

برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

شرایط استخدامی شرکت نفت ۹۸:

شرایط ثبت نام استخدامی شرکت نفت شامل شرایط عمومی و اختصاصی است که اختصاراً به شرح زیر می باشند:

شرایط عمومی: هر متقاضی باید تابیعت ایران، تدین به یکی از ادیان رسمی کشور، التزام به قانون اساسی، عدم اشتهار به  فساد اخلاقی (اعم از اعتیاد به مواد مخدر و سابقه فساد اخلاقی) داشته باشند. متقاضی باید در یکی از رشته های مورد نیاز وزارت نفت فارغ التحصیل باشد و به صورت رسمی و پیمانی و بازخرید در هیچ دستگاه دولتی مشغول به کار نباشد.

از شرایط اختصاصی نیز می توان به فارغ التحصیلان برتر بودن در دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد اشاره کرد. دقت کنید که هر یک از شرایط اختصاصی فوق شامل تبصره هایی می باشد که پیشنهاد می کنیم آنها را به دقت مطالعه کرده و یا به صورت تلفنی از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

برای اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام استخدامی شرکت نفت سال ۹۸ با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

استخدام پالایشگاه ها :

در سال ۹۷، حدود ۵۰۰۰ نفر از طریق شرکت در آزمون استخدامی شرکت نفت، جذب پالایشگاه ها و شرکت های پتروشیمی شدند. از آنجایی که استخدام در شرکت های مذکور تحت نظارت شرکت نفت، همان شانسی باشد که یک بار در خانه مان را می زند، آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط شرکت در آزمون استخدامی شرکت نفت ضروری به نظر می رسد. به همین منظور اگر قصد شرکت در آزمون استخدامی شرکت نقت و پالایشگاه ها را دارید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

رشته های مورد نیاز شرکت نفت در سال ۹۸:

هر متقاضی داوطلب شرکت در آزمون شرکت نفت سال ۹۸ بایستی علاوه بر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی، مدرک مرتبط با شغل مورد نظر خود را نیز اخذ نموده باشد. این بدین مفهوم است که حتی در صورت خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون شرکت نفت، در صورت عدم تطابق مدارک لازم با مدارک اعلام شده توسط شرکت نفت، مجاز به شرکت در آزمون شرکت نفت نخواهید بود.

از آنجایی که به نظر می رسد آگاهی از رشته های مورد نیاز شرکت نفت و مدارک تحصیلی مرتبط با مشاغل ضروری است، پیشنهاد می کنیم که حتما پیش از ثبت نام و خرید کارت اعتباری، اطلاعات لازم را کسب نمایید. مشاورین متخصص در زمینه استخدام شرکت نفت می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهند.

برای کسب آگاهی در زمینه رشته های مورد نیاز شرکت نفت با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید. 

نحوه ثبت نام استخدامی شرکت نفت:

در صورت دارا بودن شرایط ذکر شده، به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت نفت پس از آغاز ثبت نام، می توانید با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ( سایت استخدامی شرکت نفت ) ثبت نام نموده و یا  کلیه مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت نفت را به مشاورین استخدامی مرکز مشاوره بسپارید.

[awsa-!]زمان برگزاری آزمون برای فارغ التحصیلان برتر و افراد با تجارب کاری مرتبط متفاوت است![/awsa-!]

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت نفت:

در اطلاعیه استخدام شرکت نفت تاریخ دقیقی برای اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت ۹۸ ذکر نشده است. این تاریخ پس از برگزاری آزمون زمان اعلام نتایج استخدام شرکت نفت مشخص خواهد شد. دقت کنید پذیرش فرد در اعلام نتیجه اولیه به منزله ی استخدام قطعی متقاضی نمی باشد. زیرا در مرحله ی اول اعلام نتایج چند برابر ظرفیت اعلام شده و پس از انجام مصاحبه استخدامی های قطعی نهایی منتشر می شوند.

برای کسب آگاهی در زمینه رشته های مورد نیاز شرکت نفت با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید. 

نمونه سؤالات آزمون شرکت نفت:

به منظور موفقیت در هر آزمونی، بایستی نمونه سوالات سال های قبل را مورد بررسی قرار دهیم. از آنجایی که شرکت نفت نیز سال هاست که به منظور استخدام، آزمون برگزار می نماید، آنالیز دقیق نمونه سوالات سال های گذشته می تواند در موفقیت شما نقشی اساسی داشته باشد. از این رو پیشنهاد می کنیم که حتما نمونه سوالات آزمون شرکت نفت را دریافت نمایید.

برای آگاهی از منابع سؤالات آزمون استخدامی شرکت نفت با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

دفترچه آزمون شرکت نفت:

شرکت نفت نیز همانند سایر سازمان هایی که به منظور استخدام و جذب نیرو، اقدام به برگزاری آزمون می نمایند، دفترچه راهنمای شرکت در آزمون شرکت نفت را منتشر می نماید که در آن به صورت دقیق تمامی شرایط و ضوابط را مورد بررسی قرار می دهد. بایستی این نکته را به خاطر داشته باشید که مطالعه دفترچه آزمون شرکت نفت الزامی است اما از آنجا که بررسی تمامی نکات آن نیازمند سپری کردن وقت زیادی است، پیشنهاد می کنیم که نکات کلیدی استخدامی شرکت نفت را از مشاورین متخصص استخدامی مرکز مشاوره بخواهید. مشاوران می توانند کامل ترین و جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند.

برای کسب آگاهی در مورد دفترچه آزمون شرکت نفت و هر گونه سوال در زمینه آزمون استخدامی شرکت نفت با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

لیست ارگان های دولتی، خصوصی و شرکت های معتبری که در حال حاضر استخدام دارند:

جالب است بدانید، در همین لحظه که فکر می کنید کار مورد علاقه تان را پیدا نمی کنید، ارگان های دولتی، خصوصی و شرکت های معتبر بسیاری اقدام به جذب نیرو می نمایند. در واقع اینگونه به نظر می رسد که عدم آگاهی از اخبار استخدامی، موجب می شود که شغل مورد نظر خود را پیدا نکنید. از این رو  پیشنهاد می کنیم به جای اینکه وقت خود را صرف خواندن آگهی های متعدد نامعتبر کنید، با مشاورین مرکز تماس بگیرید تا اطلاعات جامعی را در زمینه اخبار استخدامی ارگان های دولتی، خصوصی و شرکت های معتبر، متناسب با ویژگی های شما (سطح تحصیلات، توانایی ها و علاقه مندی) در اختیار تان قرار دهند.

برای آگاهی از لیست ارگان های دولتی، خصوصی و شرکت های معتبری که در حال حاضر استخدام دارند میتوانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مشاوره شغلی و راه اندازی کسب و کار:

شاید شما هم از دسته افرادی هستید که در تصمیم گیری هایتان دچار تردید و سردر گمی می شوید و دائماً به امید به دست آوردن موقعیت شغلی بهتر از شاخه ای به شاخه دیگر می پرید. من دریافته ام بیشتر انسان های موفق، از ابتدا پول زیاد و یا پشت گرمی نداشته اند، آنها در سایه توکل و همت خود و مشاوره با افراد خبره و برنامه ریزی درست به نتایج خوب دست پیدا کرده اند.

برای انتخاب و راه اندازی کسب و کار جدید حتما نگرانی های زیادی خواهید داشت، اما با گفتگو با یک مشاور خواهید دید که می توانید بیشتر این چالش ها را از راه درست، پشت سر بگذارید.

[postbox txt=”استخدام شرکت نفت ۹۸″]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی در شرکت نفت ۹۸، شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی در شرکت نفت ۹۸، استخدام در پالایشگاه ، استخدام شرکت نفت ، آزمون استخدامی شرکت نفت ، استخدام پتروشیمی و شرکت نفت عسلویه 
  • شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی شرکت نفت ۹۸، قبولی آزمون استخدامی در شرکت نفت ۹۸ ، استخدام پتروشیمی ماهشهر ، استخدام پتروشیمی خراسان شمالی
  • استخدام پتروشیمی بوشهر ، استخدام در ارگان های رسمی و غیر رسمی، نمونه سوالات آزمون های استخدامی
  • مشاوره تلفنی ثبت نام آزمون شرکت نفت ۹۸ و موضوعات مرتبط با آن، مشاوره شغلی و راه اندازی کسب و کار
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور