اعلام نتایج اولیه و نهایی قبولی مدارس شاهد

  • مشاوره تلفنی مدارس شاهد، اعلام نتایج تلفنی قبولی مدارس شاهد
  • مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد، زمان و شرایطی ثبت نام تلفنی مدارس شاهد
  • زمان اعلام نتایج مدارس شاهد و معرفی مدارس برتر استان های کشور
  • مشاوره تلفنی تحصیلی و برنامه ریزی درسی ویژه ارتقاء معدل

[postbox txt=”زمان اعلام نتایج اولیه نهایی قبولی مدارس شاهد”]
مدارس شاهد از مدارس برتر کشور می باشند و بسیاری از والدین تمام تلاش خود را می کنند تا فرزندشان وارد مدرسه شاهد شوند.

برخی تصویر می کنند بعد از ثبت نام و ورود اطلاعات کارشان تمام شده و فرزندشان می تواند به این مدارس راه یابد. اما این طور نیست! در واقع ارائه مدارک به معنی قبولی و ثبت نام نهایی نیست و هنوز مراحل دیگری تا ثبت نام نهایی باقی مانده است، پس بهتر است دلسرد نشوید. برای آگاهی از روند اعلام نتایج اولیه مدارس شاهد می توانید از مشاوران تحصیلی خانه مشاوره کمک بگیرید.

مشاوران خانه مشاوره در کوتاه ترین زمان دقیق ترین پاسخ را به شما خواهند داد.

اعلام نتایج تلفنی قبولی مدارس شاهد:

نتایج پذیرفته شدگان مدارس شاهد در سه دوره اول ابتدایی، پایه هفتم و پایه دهم به صورت همزمان اعلام نمی شود. اطلاع از زمان دقیق اعلام پذیرفته شدگان اهمیت زیادی دارد، زیرا فقط چند روز بعد از آن فرصت دارید تا مدارک تحصیلی دانش آموزتان را برای تأیید و بررسی به مدارس شاهد انتقال دهید. بنابراین اطلاع از زمان اعلام نتایج بسته به مقطع دانش آموز، بسیار ضروری است.

پس از اعلام نتایج اولیه پذیرفته شدگان مدارس شاهد از طریق سایت مدارس شاهد، برای اطلاع از قبولی خود یا معرفی به عنوان ذخیره می توانید با مشاوران تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

اگر اسم دانش آموزتان به عنوان ذخیره درآمده است، ناامید نشوید. هنوز احتمال قبول شدن دانش آموز در مدارس شاهد وجود دارد. شما می توانید از مشاوران تحصیلی خانه مشاوره راهنمایی بخواهید.

زمان اعلام نتایج قبولی مدارس شاهد:

همان طور که زمان ثبت نام  و ورود اطلاعات در مدارس شاهد برای ۳ دوره اول ابتدایی، پایه هفتم و پایه دهم متفاوت است، زمان اعلام نتایج قبولی و پذیرفته شدن در مدارس شاهد در ۳ دوره نیز متفاوت است.

اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج اهمیت بالایی دارد. زیرا تنها چند روز بعد از اعلام نتایج امکان تایید مدارک دانش آموز وجود دارد. اعلام نتایج در ماههای خرداد و تیر صورت می گیرد. اما برای اطلاع دقیق از روز اعلام اسامی پذیرفته شدگان می توانید از مشاوران تحصیلی خانه مشاوره کمک بگیرید.

مشاوران تحصیلی خانه مشاوره با آگاهی و اطلاع کامل و دقیق خود شما را تا اعلام اسامی پذیرفته شدگان همراهی می کنند.

برای آگاهی از زمان اعلام نتایج مدارس شاهد با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

مدارک مورد نیاز ثبت نام مدارس شاهد

پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان و افراد ذخیره باید مدارک خود را برای تأیید و ثبت نام نهایی در اختیار مدارس شاهد قرار دهید. همچنین این مدارک باید از سمت منطقه و استان نیز تأیید شود.

تأیید و بررسی این مدارک فرایندی زمان بر است اما دانش آموزان و والدین تنها چند روز فرصت دارند تا مدارک را تحویل دهند. به همین دلیل بهتر است از تمامی مدارک مورد نیاز اطلاع داشته باشید، تا زمان خود را از دست ندهید.

برای اطلاع از مدارک مورد نیاز می توانید از مشاوران تحصیلی خانه مشاوره کمک بخواهید. مشاوران تحصیلی خانه مشاوره با آگاهی و اطلاعات دقیق، در کمترین زمان، بهترین و دقیق ترین اطلاعات را در اختیار شما می گذارند.

برای آگاهی از مدارک مورد نیاز ثبت نام مدارس شاهد با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

معرفی مدارس برتر استان های کشور:

در صورتی که موفق به پذیرش در مدارس شاهد نشده اید، نگران نشوید. مدارس شاهد یکی از مدارس برتر کشور هستند، اما مدارس برتر دیگری هم مشغول به فعالیت هستند . شما می توانید برای ثبت نام در سایر مدارس برتر قدم بردارید. از جمله این مدارس می توان به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی اشاره کرد.

پیدا کردن این مدارس در استان و محل زندگیتان ممکن است کمی دشوار به نظر برسد. برای راحتی شما و صرفه جویی در زمانتان ما به شما پیشنهاد می کنیم از مشاوران متخصص کمک بگیرید. مشاوران تحصیلی خانه مشاوره با اطلاعاتی دقیق و کامل می توانند در کمترین زمان به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند و اسامی مدارس برتر را در اختیار شما قرار دهند.

برای آگاهی از مدارس برتر استان های ایران با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی ویژه ارتقاء معدل دانش آموزان:

همان طور که ذکر کردیم اگر قصد ورود به مدارس شاهد و مدارس برتر کشور را دارید، بایستی امتیازات خاصی داشته باشید که یکی از مهم ترین این امتیازات، اخذ معدل عالی است. به همین منظور مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی ویژه ارتقاء معدل دانش آموزان بسیار حائز اهمیت است.

یک مشاور متخصص تحصیلی با ارائه یک برنامه ی حرفه ای، مانند یک چراغ، راه را برای دانش آموز روشن می نماید. این بدین معنی است که نقش یک مشاور حرفه ای در کسب موفقیت دانش آموز، کمتر از خود دانش آموز نخواهد بود. تجربه یک مشاور حرفه ای به دانش آموز کمک می کند تا بتواند بر نکات مهم بیشتر تمرکز کند و همین امر موجب ارتقاء معدل خواهد شد. در واقع یک مشاور متخصص با ارائه یک برنامه حرفه ای به دانش آموز کمک می کند تا در کم ترین زمان ممکن به بیشترین بازدهی دست یابد.

یک برنامه ی حرفه ای برنامه ای است که نه تنها موجب خسته نشدن دانش آموز از مطالعه دروس نمی شود (به دلیل اینکه متناسب با روحیه هر فرد تنظیم می شود)، بلکه انگیزه دانش آموز را برای مطالعه افزایش می دهد.

اگر در جستجوی یک برنامه ی حرفه ای برای ارتقاء سطح معدل فعلی تان هستید، پیشنهاد می کنیم با مشاوران مرکز تماس حاصل نمایید.

معرفی بهترین کتاب های کمک آموزشی ویژه ارتقاء معدل:

علاوه بر داشتن یک برنامه حرفه ای مناسب، کتاب های کمک آموزشی نیز نقش مهمی در ارتقاء معدل خواهند داشت. اما از آنجا که در مورد هر موضوعی، تعداد فراوانی از منابع و کتب درسی وجود دارد، به نظر می رسد که شناسایی منابع و کتاب های کمک آموزشی برتر می تواند شما را در رسیدن به اهدافتان، سریع تر از سایر منابع یاری کند.

در واقع با شناخت کتاب های کمک آموزشی برتر می توانید بدون صرف وقت زیاد به منظور مطالعه منابع بسیار، در کوتاه ترین زمان به بیشترین بازده دست یابید.

مشاوران متخصص تحصیلی می توانند بهترین کتب کمک آموزشی را به شما معرفی کنند. برای کسب آگاهی از بهترین کتب کمک آموزشی با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=”زمان اعلام نتایج اولیه نهایی قبولی مدارس شاهد”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • مشاوره تلفنی مدارس شاهد، اعلام نتایج تلفنی قبولی مدارس شاهد
  • مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد، زمان و شرایطی ثبت نام تلفنی مدارس شاهد
  • زمان اعلام نتایج مدارس شاهد و معرفی مدارس برتر استان های کشور
  • مشاوره تلفنی تحصیلی و برنامه ریزی درسی ویژه ارتقاء معدل

[teltiz]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور