زمان اعلام نتایج تیزهوشان

زمان اعلام نتایج تیزهوشان

  • زمان اعلام نتایج تیزهوشان، اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
  • آزمون مدارس تیزهوشان، نحوه ی مشاهده ی نتایج آزمون تیزهوشان
  • اعلام نتایج آزمون ورودی، مدارس تیزهوشان، زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
  • مشاوره تلفنی جهت سؤالات متداول اعلام نتایج تیزهوشان و موضوعات مرتبط با آن

[postbox txt=”زمان اعلام نتایج تیزهوشان”]

زمان اعلام نتایج تیزهوشان:

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در روز ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار شد. این آزمون در دو ورودی مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار شده است و طبق اطلاعیه ی رسمی سازمان آموزش و پرورش کشور، نتایج آن بعد از آزمون مدارس نمونه دولتی اعلام خواهد شد.

از آنجایی که آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی به صورت استانی برگزار می گردد. شما می توانید جهت اطلاع از زمان اعلام نتایج تیزهوشان و احتمال قبولی با توجه به درصد دروس، با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید. برای از دست ندادن فرصت ثبت نام نیاز است در مهلت مقرر جهت مشاهده ی کارنامه ی خود اقدام کنید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام خانه مشاوره از زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان مطلع شوید.

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مرکز تماس حاصل فرمایید.

خانه مشاوره یک مؤسسه آموزشی مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. این مؤسسه صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

[postbox txt=”زمان اعلام نتایج تیزهوشان”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:

  • اعلام نتایج تیزهوشان، زمان اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان
  • آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، نحوه ی مشاهده ی نتایج آزمون تیزهوشان
  • مشاوره تلفنی زمان اعلام نتایج تیزهوشان، مشاوره تلفنی نحوه ی مشاهده ی نتایج آزمون تیزهوشان و هر سؤالی که پیرامون زمان نتایج آزمون تیزهوشان و موضوعات مرتبط با آن که ممکن است برایتان پیش آید.

[telma]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور