اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان ۹۸ تمام استان ها

نتایج تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم اعلام شد…

چه خبری مهم تر از اینکه نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم اعلام شد! پس اگر شما هم قصد دارید در پایه هفتم مدارس تیزهوشان یا نمونه دولتی ادامه تحصیل دهید بایستی در قدم اول از نتایج خود مطلع شوید و در نهایت برای ثبت نام اقدام نمایید. پیشنهاد می کنیم به منظور آگاهی از نتایج خود با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=”اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان ۹۸ تمام استان ها”]

اعلام نتایج تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم:

از آنجایی که پذیرفته شدگان در این آزمون بایستی در بازه های زمانی مقرر به منظور ثبت نام به مدارس مراجعه کنند، آگاهی از زمان اعلام نتایج این آزمون بسیار حائز اهمیت است. با توجه به اینکه نتایج آزمون سنجش هوش اعلام شده است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از نتایج خود با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اعلام نتایج تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم:

پس از برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی، آنچه بسیار اهمیت دارد، زمان اعلام نتایج است. دانش آموزان پایه نهم می توانند برای آگاهی از نتایج خود پس از اعلام توسط سایت استعدادهای درخشان و آموزش و پرورش با مشاورین خانه مشاوره تماس بگیرند.

اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ۹۸:

پس از اینکه از جلسه آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی خارج شویم، تازه دغدغه اینکه آیا قبول می شویم یا نه! گریبان گیرمان می شود. از آنجایی که نتایج تیزهوشان و نمونه دولتی به صورت مجزای استانی اعلام می شود، آگاهی از زمان دقیق انتشار و نحوه اعلام نتایج بسیار اهمیت می یابد. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی، پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم از طریق سایت سازمان سمپاد و آموزش و پرورش استان ها، با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

استرس دارید که قبول میشوید یا نه؟ با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

کارنامه تیزهوشان (سنجش هوش) ششم به هفتم و تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم: 

پس از اعلام نتایج سنجش هوش ششم به هفتم و تیزهوشان نهم به دهم توسط سازمان استعدادهای درخشان و اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم و نهم به دهم توسط آموزش و پرورش، داوطلبانی که پذیرفته شده باشند، می توانند با مراجعه به مدرسه پذیرفته شده، در بازه ی زمانی معین اعلام شده توسط مدرسه، اقدام به ثبت نام نمایند. اما برای دانش آموزانی که در انتخاب های خود در زمان ثبت نام پذیرفته نشده اند نیز کارنامه ای صادر خواهد شد که در آن آخرین امتیاز کل افراد قبول شده در مدرسه، تعداد پاسخ های درست و اشتباه نمره کسب شده داوطلب در هر درس و امتیاز کل داوطلب درج خواهد شد. مشاوران خانه مشاوره می توانند اطلاعات جامعی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهند.

جهت دریافت کارنامه سنجش هوش ششم به هفتم و تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم پس از انتشار از طریق سازمان سمپاد و آموزش و پرورش با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ۹۸:

اگر پس از اعلام نتایج آزمون سنجش هوش ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم در یکی از مدارس انتخابی در زمان ثبت نام، پذیرفته شوید، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدارس نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. آگاهی از زمان دقیق مراجعه به مدارس به منظور ثبت نام از آنجایی حائز اهمیت است که اگر در بازه های زمانی اعلام شده برای ثبت نام به مدارس مراجعه نکنید، مدرسه شما را به عنوان فردی که از ادامه تحصیل منصرف شده است، به حساب خواهد آورد. با توجه به اهمیت این امر، پیشنهاد می کنیم که برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی، حتماً با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

از زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی خبر دارید؟ با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

اعتراض به نتایج آزمون های نمونه دولتی و تیزهوشان و لیست ذخیره:

تمامی آزمون های رسمی کشور، پس از اعلام نتایج، زمانی را به رسیدگی به اعتراضات اختصاص می دهند. از طرفی پس از اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی، لیستی تحت عنوان لیست ذخیره وجود خواهد داشت که در این لیست اسامی داوطلبانی که امتیاز حداقل قبولی را کسب ننموده اند، درج شده است. در واقع اگر یکی از داوطلبان پذیرفته شده در مدارس نمونه دولتی از ادامه تحصیل در این مدارس منصرف شود، جای خالی او توسط اولین نفر لیست ذخیره پر خواهد شد. اگر پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم و یا نهم به دهم و یا پس از آزمون نمونه دولتی اعتراضی به نتیجه این آزمون ها دارید، پیشنهاد می کنیم با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید تا نسبت به ثبت درخواست اعتراض اقدام نمایند.

معرفی مدارس خاص و مدارس برتر کشور:

در کشور ما انواع مختلفی از مدارس وجود دارند که دانش آموزان بایستی با توجه به اهداف خود برای ادامه تحصیل، مدرسه خود را انتخاب نمایند. مدارس نمونه دولتی و مدارس تیزهوشان در رده مدارس برتر کشور قرار می گیرند. اما مدارس دیگری مانند مدارس شاهد و فرهنگ نیز در رده مدارس برتر قرار می گیرند. البته انتخاب مدرسه به عوامل دیگری مانند فاصله از محل زندگی نیز بستگی دارد. به همین سبب آگاهی از شرایط ثبت نامی این نوع از مدارس الزامی است. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از بهترین مدارس استان تان با مشاوران ما تماس بگیرید.

برای کسب آگاهی از مدارس خاص و برتر کشور در پایه های مختلف تحصیلی می توانید با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

برنامه ریزی تحصیلی ویژه ارتقاء سطح معدل دانش آموزان:

حتی اگر تا به امروز نمره های پایینی کسب کرده اید، فقط کافی است که با داشتن یک برنامه ی حرفه ای، سطح معدل خود را تا امتحانات خرداد ارتقاء دهید. یک برنامه ریز حرفه ای با طرح ریزی یک برنامه ی مناسب با شرایط شما، کمک می کند تا بتوانید دروس عقب مانده را جبران و در صورت داشتن ضعف در برخی دروس، آنها را برطرف کنید

خانه مشاوره یک مؤسسه آموزشی مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. این مؤسسه صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

[postbox txt=”اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان ۹۸ تمام استان ها”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر مشاوره می دهد:

  • اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ۹۸ ، کارنامه تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم  و نهم به دهم ۹۸ ، جواب آزمون نمونه دولتی نهم به دهم و ششم به هفتم
  • زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم و نهم به دهم ، اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان ۹۸
  • لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی ، معرفی بهترین منابع آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی، اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم
  • مشاوره تلفنی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم و ششم به هفتم و برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ، معرفی بهترین کتاب های کمک آموزشی به منظور ارتقاء سطح معدل
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور