اعلام نتایج کنکور ۹۸

اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۸:

هر ساله داوطلبان کنکور چشم انتظار رسیدن مرداد ماه و زمان اعلام نتایج اولیه هستند. پس اگر داوطلب کنکور هستید، به شرط مجاز شدن در کارنامه ی اولیه، می توانید برای انتخاب رشته اقدام نمایید. از آنجایی که برای انتخاب رشته بازه ی زمانی معینی در نظر گرفته می شود، فراموشی بازه ی زمانی اعلام نتایج و انتخاب رشته می تواند شما را کیلومترها از اهدافتان دور کند! به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از تاریخ اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۸ و انتخاب رشته حرفه ای با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=”تلفنی اعلام نتایج کنکور ۹۸″]

اعتراض به نتایج کنکور:

سازمان سنجش و دانشگاه آزاد بازه ی زمانی معینی را نیز به نظور اعتراض به نتایج کنکور در نظر می گیرند. اگر به نتایج کنکور خود معترضید و فکر می کنید که اشتباهی رخ داده است، می توانید با ورود به سایت سازمان سنجش، اعتراض خود را ثبت نمایید. پیشنهاد می کنیم برای ثبت اعتراض خود به نتایج کنکور با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای ثبت اعتراض خود به نتایج کنکور می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

نحوه اعلام نتایج کنکور:

همان طور که ثبت نام در آزمون های رسمی به صورت اینترنتی صورت می پذیرد، اعلام نتایج نیز به صورت اینترنتی خواهد بود. نتایج اولیه دانشگاه های دولتی و آزاد به صورت مشترک از طریق سایت سازمان سنجش و نتایج انتخاب رشته به صورت مجزا به ترتیب از طریق سایت سازمان سنجش و سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می شود. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از نتایج خود پس از اعلام سازمان های رسمی، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از نتایج کنکور خود، پس از اعلام توسط مراجع رسمی می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

تحلیل کارنامه قبولی های کنکور سال های گذشته! با چه رتبه ای در چه دانشگاهی قبول می شوید؟

از جمله نکات مهمی که بایستی در انتخاب رشته به آن توجه داشته باشید، بررسی و تجزیه و تحلیل کارنامه قبولی های سال های گذشته است. در واقع نرم افزار تخمین رتبه این کار را بسیار راحت کرده است و به داوطلبان این امکان را می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن، از رتبه حدودی خود آگاهی یافته و با مشورت با مشاوران تحصیلی و آنالیز کارنامه قبولی های سال های گذشته، بهترین انتخاب رشته را داشته باشند.

[bannerentekhab]

چرا لازم است برای انتخاب رشته با یک مشاور مشورت کنیم؟

بهتر است اینگونه بگوییم که انتخاب رشته هم مانند بسیاری از امور زندگی از عهده ی همه بر می آید (منظورمان این است که به خودی خود کار سختی نیست و فقط کافی است که به اینترنت وصل شوید و چند کد را وارد نمایید)، اما صرفاً وارد نمودن چند کد رشته محل نمی تواند شما را به اهدافی که در سر می پرورانید، برساند. انتخاب رشته نیز، اصول و قوانینی دارد که به میزان زیادی نیازمند تجربه و تخصص است.

در واقع چه بسیار داوطلبانی بوده اند که شاید روزی تصور می کرده اند که خود می توانند به صورت حرفه ای انتخاب رشته کنند ولی با یک انتخاب اشتباه سال ها حسرت خورده اند که ای کاش در زمان انتخاب رشته با افرادی که زمینه انتخاب رشته کنکور تخصص دارند، مشورت می کردند.


همه ی آنچه بیان نمودیم به این منظور است که بدانید، وقتی قرار است در رقابتی  پیروز میدان باشید، نیاز به یک راهنمای متخصص خواهید داشت. تنها راهنمای شما کسانی هستند که به دلیل تجربه و دانستن تمامی چاله های راه، مسیر پیش رویتان را با چشمان بسته طی می کنند.

شاید فکر کنید که انتخاب رشته کاری ندارد! فقط کافی است که بر اساس اولویت های ذهنی تان انتخاب کنید! در واقع این موضوع کاملا صحیح است و بایستی بر اساس علاقه تان انتخاب رشته نمایید، اما علاوه بر علاقه عوامل دیگری مانند بازار کار و آینده شغلی، امکان ادامه تحصیل در خارج از کشور و گرفتن بورسیه و… وجود دارند که بایستی شما را به سمت یک انتخاب عاقلانه همراه با علاقه سوق دهند. یک مشاور حرفه ای به شما کمک می کند تا با برنامه ریزی درست و انتخابی منطقی، رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

برای اطلاع از اصول و نحوه صحیح انتخاب رشته با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

ما به شما کمک می کنیم که انتخاب رشته طلایی داشته باشید:

ما به شما کمک می کنیم تا بدانید:

  • چگونه انتخاب رشته صحیح و اصولی داشته باشید…
  • داوطلبانی با رتبه و تراز شما در سال های گذشته در چه دانشگاه هایی قبول شده اند…
  • چه رشته و دانشگاهی مد نظر شماست؟ برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرتان چه رتبه ای لازم دارید؟…
  • با رتبه ای که کسب کرده اید، در رشته مورد علاقه تان، در کدام دانشگاه ها قبول می شوید…
  • در شهر خودتان، در کدام دانشگاه ها شانس قبولی بیشتری دارید…
  • شانس قبولی تان چگونه افزایش می یابد؟ و …

اعلام نتایج نهایی کنکور ۹۸:

به نظر می رسد که دیگر ماهی به دمش رسیده است! اعلام نتایج نهایی آخرین مرحله شکست غول کنکور است!

هر ساله نتایج نهایی کنکور در شهریور ماه اعلام می شود. معمولاً ثبت نام در دانشگاه ها در دو مرحله به صورت اینترنتی و حضوری در بازه های زمانی معین انجام می پذیرد. به همین دلیل اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج نهایی بسیار ضروری است. پیشنهاد ما این است که برای آگاهی از تاریخ اعلام نتایج کنکور ۹۸ و نحوه اعتراض با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر رتبه لازم برای قبولی را کسب نمی کنید بخوانید!

اگر فکر می کنید که امسال در رشته و دانشگاه مورد نظرتان قبول نمی شوید، توصیه می کنیم عجولانه تصمیم نگیرید و به فرصت های دیگری که در اختیارتان قرار داده می شود هم کمی فکر کنید. یکی از کلیدهای قبولی شما، تکمیل ظرفیت است. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که دوره ی تکمیل ظرفیت هر سال برگزار شود و یا در صورت برگزاری، رشته و دانشگاه مورد علاقه شما در لیست تکمیل ظرفیت وجود داشته باشند، به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای دریافت کارنامه سبز خود که معمولاً در هفته اول مهرماه منتشر می شود و آگاهی از اخبار تکمیل ظرفیت با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از هر آنچه باید در زمینه تکمیل ظرفیت کنکور بدانید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

در چه دانشگاه هایی می توانید بدون کنکور تحصیل کنید؟

امکان ادامه تحصیل در دانشگاه های بدون کنکور نیز فرصتی طلایی برای داوطلبانی است که موفق به پذیرش از طریق کنکور نشده اند و کنکور را سد بزرگ و پیچیده ای برای رسیدن به اهداف خود می دانند. لذا دانشگاه های بدون کنکور با در نظر گرفتن شرایطی برای پذیرش داوطلبان در زمان های مقرر از طریق سایت خود اقدام به پذیرش دانشجو می نمایند. داوطلبان می بایست آگاهی کامل در ارتباط با شرایط پذیرش، میزان شهریه دانشگاه ها و ادامه تحصیل در رشته ی مورد نظرشان در دانشگاه بدون کنکور داشته باشند. لذا مشاوران کنکور مرکز، اطلاعات کامل را در اختیار آن ها قرار داده و داوطلبان را آگاه ساخته و در انتخابی مناسب آن ها را یاری می نمایند.

برای آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام و ادامه تحصیل بدون کنکور با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چرا شانس خود را برای قبولی در کنکور ۹۹ امتحان نکنید؟

اهمیت برنامه ریزی از هیچ کس پوشیده نیست. اگر شما هدفی خواص دارید و می خواهید در کنکور به رتبه دلخواهتان دست پیدا کنید تا بتوانید رشته مورد علاقه تان را در بهترین دانشگاه بخوانید، بهتر است از یک مشاور کمک بگیرید. مشاوران با اطلاع از ضریب دروس و زمان امتحان تمام مواردی که باید بدانند به شما کمک می کنند تا به بهترین شکل ممکن برای کنکور آماده شوید. برای ارتقاء و بهبود وضعیت تحصیلی تان بهتر است از برنامه ریزی درست پیروی کنید.

به عبارتی موفقیت در تحصیل به برنامه ریزی درست در کنار استفاده از مشاوره تحصیلی افراد با تجربه و متخصص در این حوزه نیاز دارد. برنامه ریزی صحیح مانند نقشه، راه موفقیت را با تمام فراز و فرودهای آن برای دانش آموزان ترسیم می کند و مشاوره تحصیلی همانند یک مربی به اصلاح و اشتباهات و کمک وی خواهد آمد.

برای دریافت مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی به منظور قبولی در کنکور ۹۹ با مشاوران مرکز تماس بگیرید.


دغدغه های یک داوطلب کنکور :

اگر داوطلب کنکور هستید، مطمئنا دغدغه های زیر را هر روز در کوله ای ریخته و هر جا که میروید آن را با خود حمل می کنید :

  • دغدغه کنکور مجدد را دارید ؟

    به این فکر می کنید که اگر دوباره کنکور شرکت کنید و یکسال دیگر را پشت کنکور بگذرانید، نتایج بهتری کسب خواهید کرد.

  • دغدغه انتخاب رشته صحیح را دارید ؟

    مدام با خود فکر می کنید که آیا به درستی انتخاب رشته می کنم؟ اگر اولویت سوم را به جای اولویت دوم می زدم بهتر نبود؟ اصلا اگر به دلیل محرومیت از تحصیل در سال آینده انتخاب رشته نکنم بهتر نیست؟

  • دغدغه ورود به دانشگاه دارید! اما دوست دارید بدون کنکور وارد دانشگاه شوید ؟

    از آنجایی که امکان ادامه تحصیل، بدون عبور کردن از سد کنکور وجود دارد، حیف است که چنین شانسی را که شاید یکبار در خانه تان را بزند، از دست بدهید! اما آیا شرایط ورود به دانشگاه ها بدون کنکور را می دانید؟

  • دغدغه ادامه تحصیل در خارج از کشور، اخذ بورسیه تحصیلی و apply را دارید ؟

    اگر چنین دغدغه ای دارید بایستی بگوییم این مورد از جمله بزرگ ترین دغدغه های یک داوطلب کنکور است. اما شرایط ادامه تحصیل در خارج از کشور، نحوه گرفتن fund و بورسیه را می دانید؟

  • دغدغه بازار کار و آینده شغلی را دارید ؟

    کاملا به جاست که چنین دغدغه ای داشته باشید. در واقع آگاهی از آینده شغلی باعث می شود که مثل آن داوطلب بخت برگشته ای که در تمامی طول تحصیل خود فقط می گفت: « خب آخرش که چی!» نباشید. در واقع اگر از همان ابتدا بدانید در نهایت چه آیند شغلی در انتظار شماست، هدفمند تر پیش خواهید رفت. اما به راستی از آینده شغلی خود باخبرید؟ می دانید که در آینده در کدام شرکت ها، سازمان های دولتی یا غیر دولتی و … استخدام خواهید شد؟

  • دغدغه سربازی تان را دارید؟ نظام وظیفه هر شب به خوابتان می آید؟

    به نظر می رسد که موضوع سربازی دغدغه بسیاری از جوان هایی است که بر سر دو راهی ادامه تحصیل یا رفتن به سربازی مانده اند. درباره ی شرایط خدمت سربازی ، معافیت ها و … چقدر اطلاع دارید؟


تا به حال به این موضوع اندیشیده اید که مگر چند سالتان است که ذهنتان را مشغول چنین مسائلی کرده اید!؟ یعنی اصلاً منطقی به نظر نمی رسد که تا به این حد دغدغه داشته باشید! حالا وقت آن رسیده است که کوله پشتی حاوی دغدغه هایتان از پنجره اتاقتان به بیرون پرتاب کنید! البته نمی توانیم بگوییم که دغدغه صرفاً بد است، چون همانند درد در بدن، برای نشان دادن اختلال، لازم است! اما داشتن دغدغه، بدون تلاش برای حل مشکلی که داریم، نه تنها به پیشرفت مان کمک نخواهد کرد، بلکه ما را از آنچه رویای رسیدن به آن را در سر داریم، عقب می اندازد.

مشاوران متخصص می توانند بهترین و جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند. مشورت با حرفه ای ها این امکان را به شما می دهد تا برای رسیدن به اهدافتان، بدون داشتن هیچ دغدغه ای، پیش بروید.

[postbox txt=”تلفنی اعلام نتایج کنکور ۹۸″]

خانه مشاوره در موضوعات زیر مشاوره می دهد:

  • زمان اعلام نتایج کنکور ۹۸ ، اعتراض به نتایج اولیه کنکور ، کارنامه قبولی های کنکور سال های گذشته ، انتخاب رشته حرفه ای کنکور سراسری و آزاد
  • مقایسه حداقل درصد دروس برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر،  اعلام نتایج نهایی کنکور ، اعتراض به نتایج نهایی کنکور 
  • پذیرش بدون کنکور دانشگاه ها ، آخرین رتبه قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر ، رتبه و تراز لازم برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر
  • مشاوره تلفنی اعلام نتایج کنکور ۹۸ ، مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی ، معرفی بهترین منابع درسی
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور