اعلام نتایج نیمه متمرکز

اعلام نتایج نیمه متمرکز

  • اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز ۹۶، زمان اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز ۹۶
  • معرفی رشته های نیمه متمرکز کنکور ۹۶، گزینش و مصاحبه رشته های نیمه متمرکز سال ۹۶
  • اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز سال ۹۶، زمان اعلام نتایج نهای رشته های نیمه متمرکز کنکور ۹۶
  • مشاوره تلفنی اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز ۹۶ و موضوعات مرتبط با آن

[postbox txt=”اعلام نتایج نیمه متمرکز”]

زمان اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز ۹۶:

داوطلبانی که در کنکور سراسری ۹۶ شرکت نموده اند و در مردادماه رشته های نیمه متمرکز را انتخاب کرده اند و همچنین متقاضیان پذیرش بدون کنکور رشته های نیمه متمرکز سال ۹۶ که در مردادماه سال ۹۶ اقدام به انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه سراسری نموده اند، در تاریخ ۲۴ مهر ۹۶ می توانند نتایج نیمه متمرکز خود را مشاهده نمایند و در صورتیک ه دعوت به مصاحبه شده باشند، خود را برای مصاحبه و گزینش رشته های نیمه متمرکز سال ۹۶ آماده نمایند. داوطلبانی که رشته های پیراپزشکی نیمه متمرکز از جمله هوشبری، مامایی و علوم آزمایشگاهی را انتخاب نموده اند و دعوت به مصاحبه شده باشند، می توانند از مشاورین مرکز راهنمایی بگیرند تا مشاوران مرکز آنان را از نحوه ی مصاحبه و گزینش رشته های نیمه متمرکز آگاه ساخته و اطلاعات لازم و کافی را در اختیار شما قرار دهند تا این فرصت را از دست ندهید و آینده ی درخشانی برای خود رقم بزنید.

معرفی رشته های نیمه متمرکز ۹۶:

رشته هایی که پذیرش دانشجو در آنها، معاینه و آزمون عملی و علمی دارد، رشته های نیمه متمرکز نامیده می شوند، به طور خلاصه رشته های نیمه متمرکز به رشته هایی گفته می شود که دارای مصاحبه می باشند. داوطلبان در انتخاب رشته کنکور سراسری و در انتخاب رشته سراسری بدون کنکور می توانند رشته های نیمه متمرکز را انتخاب نمایند، اما باید بر اساس اصول و روش درست این رشته ها را انتخاب نمایند. از جمله دانشگاه هایی که رشته های نیمه متمرکز را می پذیرند، دانشگاه های علوم پزشکی سراسری کشور در رشته های کاردانی گروه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، بقیه الله می باشند که نتایج این رشته های نیمه متمرکز همواره در آخر مهرماه می آید و داوطلبانی که دعوت به مصاحبه شده اند، باید خود را برای مصاحبه و گزینش رشته های نیمه متمرکز ۹۶ آماده نمایند.

[bannerentekhab]

[bannerbk]

گزینش و مصاحبه رشته های نیمه متمرکز ۹۶:

همواره برای داوطلبان جای سؤال بوده است که در روز گزینش و مصاحبه رشته های نیمه متمرکز چه سؤال هایی پرسیده می شود و چه مراحلی طی می شود. در جواب این سؤال باید گفت که شرایط مصاحبه هر دانشگاه با دانشگاه دیگر در مرحله ی مصاحبه فرق دارد.

معمولاً در این مرحله، مصاحبه ی عقیدتی، سیاسی، مذهبی و حتی پزشکی صورت می گیرد و از همه ی این ها مهم تر، مخصوصاً در رشته های کاردانی و پیراپزشکی، مصاحبه علمی صورت می گیرد. بنابراین مصاحبه ی علمی در دانشگاه های دارای رشته های نیمه متمرکز از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که وقتی شما به مرحله ی مصاحبه دعوت شده اید، یعنی نیمی از راه را طی کرده اید و اگر بتوانید خود را برای مصاحبه رشته های نیمه متمرکز ۹۶ آماده کنید، می توانید به راحتی در دانشگاه مورد نظر قبول شوید.

بدین منظور شما می توانید جهت اطلاع دقیق از شرایط و مراحل گزینش و مصاحبه رشته های نیمه متمرکز با مشاورین مرکز تماس بگیرید تا شما را با سؤالات روز مصاحبه رشته های نیمه مترکز آشنا شده و شما با آگاهی کامل برای روز مصاحبه آماده شوید.

اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز ۹۶:

همان طور که می دانید، پذیرش دانشجو در رشته های نیمه متمرکز برای نیمسال دوم انجام می گیرد و داوطلبان کنکور سراسری و بدون کنکور سراسری پس از انتخاب رشته های نیمه متمرکز در مردادماه، باید منتظر جواب اولیه و دعوت به مصاحبه در ۲۴ ماه باشند و در صورتی که دعوت به مصاحبه رشته های نیمه متمرکز شده باشند، می توانند خود را برای مصاحبه رشته های نیمه متمرکز آماده نموده و در صورتی که در مرحله ی مصاحبه امتیاز لازم را کسب نمایند، منتظر اعلام نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز باشند. زمان اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز معمولاً اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه می باشد و داوطلبان در صورت قبولی در دانشگاه های پذیرش رشته های نیمه متمرکز می توانند از ترم بهمن جهت تحصیل وارد دانشگاه شوند.

ثبت نام بدون کنکور ۹۶، پیشنهادی وسوسه انگیز:

متأسفانه بسیاری از داوطلبان کنکور ۹۶، اطلاع دقیقی از شرایط ثبت نام بدون کنکور ۹۶ ندارند و انتخاب های خوبی ندارند و در نتیجه در رشته و دانشگاه مناسبی قبول نمی شوند. در این جا باید گفت که شما می توانید در دانشگاه های سراسری اعم از روزانه، شبانه، پردیس خودگردان، غیر انتفاعی و پیام نور به راحتی ثبت نام نمایید و در کنار آن می توانید اقدام به ثبت نام در دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی نمائید. شما می توانید جهت اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام بدون کنکور ۹۶ از لینک زیر دیدن فرمایید.

[registerb]

[ub]

[postbox txt=”اعلام نتایج نیمه متمرکز”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:
  • اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز ۹۶، زمان اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز کنکور ۹۶
  • معرفی رشته های نیمه متمرکز، گزینش و مصاحبه رشته های نیمه متمرکز کنکور ۹۶
  • مشاوره تلفنی اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز ۹۶، مشاوره تلفنی نحوه ی صحیح گزینش و مصاحبه رشته های نیمه متمرکز کنکور ۹۶
  • و هر سؤالی که پیرامون اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز ۹۶ و موضوعات مرتبط با آن که ممکن است برایتان پیش آید.

[telbk]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور