انتخاب رشته ارشد سراسری زبان و ادبیات فرانسه

  • مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه

    ،انتخاب رشته ارشد ارشد سراسری زبان و ادبیات فرانسه ، انتخاب رشته ارشد آزاد

  • نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه ، انتخاب رشته ارشد کنکور سراسری،انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد زبان و ادبیات فرانسه
  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری، انتخاب رشته کارشناسی ارشد کنکور آزاد رشته زبان و ادبیات فرانسه
  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته زبان و ادبیات فرانسه و دانشگاه مورد نظرشما توسط

    نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته و اینکه با رتبه شما سال گذشته چه رشته و دانشگاهی قبولی داشتند

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته ارشد سراسری زبان و ادبیات فرانسه”]

با توجه به تفاوت این رشته با سایر رشته های مترجمی  و دیگر زبان های خارجی برای انتخاب رشته ارشد سراسری زبان و ادبیات فرانسه باید دانست که این رشته با زبان انگلیسی تفاوت داشته و چون هیچ فردی با این زبان آشنایی ندارد میتوان گفت که این زبان در دانشگاه از ابتدایی ترین حالت های  شروع یک زبان انجام شده و تدریس می شود و در مراحل بالاتر بصورت پیشرفته تر تدریس خواهد شد.

این رشته در مقطع ارشد سراسری در گروه علوم انسانی بوده و در مجموعه ی امتحانی زبان فرانسه قرار گرفته که بدون گرایش خاصی با همین عنوان در مقطع ارشد پذیرش دانشجو می کند.

این رشته با توجه به عنوان آن و همچنین محتوای داشتن زبان خارجه یک کشور دیگر در شکل های معلمی ، مترجمی، کارمند آژانس مسافرتی و راهنمای گردشگری برای بازار کار مناسب خواهد بود.

 

[awsa-banners]

رشته زبان و ادبیات فرانسه در مقطع ارشد با توجه به گذراندن دوره های کامل و مقدماتی کارشناسی و تا حدودی پیشرفته به واحدهایی کاملاً تخصصی در مقطع ارشد به نام های: آشنایی با کامپیوتر، کلیات ادوار ادبی فرانسه از قرون وسطی تا آخر رنسانس، ترجمه متون ادبیات فرانسه به فارسی، ترجمه متون ادبی از فارسی به فرانسه، تحلیل یک اثر ادبی، شعر در قرن ۱۹، انشاء ادبی، نقد ترجمه متون ادبی، نقد تفسیری به سبک شناسی فرانسه، سمینار، نویسندگان بزرگ معاصر، رمان جدید، تاریخ زبان فرانسه، رساله، بودلر، کلا سیسیسم، رمانتیسم، ادبیات تطبیقی، واقع گرایان بزرگ قرن ۱۹، گرایش  یافته و تکمیل گشته است.

در رشته زبان های خارجی میتوان عموماً در وزارت خانه ها، کنسول گری ها، ترجمه متون تخصصی و ترجمه آرشیو های هنری، تحلیل و ترجمه فرانسه، تدریس و ارگانهای دیگر حتی مؤسسات تخصصی زبان فرانسه نیز می باشند.

داوطلبین عزیز علاقمند به شرکت در مجموعه ی زبان فرانسه در مقطع ارشد سراسری و رشته زبان و ادبیات فرانسه  لازم است بدانید برای قبولی در دانشگاه های مناسب و قابل قبول برای انی مقطع نیاز است میانگین درصدهای دروس شما بالای ۳۵% باشد.

دانشگاه های سراسری این رشته:

تبریز، بوعلی سینا، اصفهان، تهران، الزهرا، حکیم سبزواری، شهید بهشتی، شیراز، شهید چمران، فردوسی و برخی دیگر دانشگاه ها می باشد.

 

کارشناسان طراح نرم افزار خانه مشاوره با طراحی نرم افزار انتخاب رشته ارشد مجازی شما داوطلبین عزیز می توانید با رتبه ای خاص رشته، گرایش و دانشگاه هایی که داوطلبین سال گذشته پذیرفته شده اند را بیابید لذا برای آشنایی هر چه بیشتر با این نرم افزار انتخاب رشته و کاربرد آن و همچنین آشنایی با رشته های ارشد می توانید با کارشناسان خانه مشاوره تماس حاصل نمایید.

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته ارشد سراسری زبان و ادبیات فرانسه”]
باتوجه به اهمیت موضوع در

انتخاب رشته مقطع ارشد

پیشنهاد میگردد داوطلبان ارشد رشته زبان و ادبیات فرانسه

از نرم افزار انتخاب رشته ارشد سراسری زبان و ادبیات فرانسه

استفاده نمایند.علاقه مندان میتوانند جهت تخمین احتمال قبولی خود در رشته زبان و ادبیات فرانسه با مشاوران مرکز انتخاب رشته تماس گرفته و بررسی نمایند که در مقطع ارشد زبان و ادبیات فرانسه میتوانند در کدام دانشگاه نمره قبولی کسب نمایند.همچنین مشاورین این مرکز به شما اطلاعاتی میدهند که داوطلبان سال گذشته با رتبه شما در مقطع ارشد سراسری چه نتایجی گرفتند و در کدام دانشگاه قبول شدند.

مشاورین این مرکز در موضوعات زیر به شما مشاوره میدهند:

  • زبان و ادبیات فرانسه و دانشگاه مورد نظرتان، سال گذشته در رشته زبان و ادبیات فرانسه با چه رتبه ای دانشجو گرفته شد
  • با رتبه شما چه رشته و چه دانشگاهی میتوان قبول شد؟ با استفاده از

    نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فرانسه

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و آزاد و بهترین انتخاب که شانس قبولی شما در آن بیشتر است
  • مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه

    ،انتخاب رشته ارشد سراسری ،

    انتخاب رشته ارشد آزاد

  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری،

    انتخاب رشته کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه

    کنکور آزاد

[telar]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور