انتخاب رشته ارشد سراسری مهندسی مواد (متالوژی)

  • مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد مهندسی مواد (متالوژی)

    ،انتخاب رشته ارشد ارشد سراسری مهندسی مواد (متالوژی) ، انتخاب رشته ارشد آزاد

  • نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد مهندسی مواد (متالوژی) ، انتخاب رشته ارشد کنکور سراسری،انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد مهندسی مواد (متالوژی)
  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری، انتخاب رشته کارشناسی ارشد کنکور آزاد رشته مهندسی مواد (متالوژی)
  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته مهندسی مواد (متالوژی) و دانشگاه مورد نظرشما توسط

    نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته و اینکه با رتبه شما سال گذشته چه رشته و دانشگاهی قبولی داشتند

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته ارشد سراسری مهندسی مواد (متالوژی)”]
مهندسی مواد و متالوژی یکی از رشته ه­ایی است که در مقطع ارشد،‌دروس کاربردی تر و تخصصی تری نسبت به مقطع لیسانس دارد. دانشجویان و فارغ التحصیلان در این رشته،‌با علم طراحی و ساخت مصنوعات بشری آشنا شده و در کارخانجات تولیدی و صنعتی مشغول به کار شده و می توانند در امور پژوهش و آموزشی،‌فعالیت نمایند.

گرایش های کارشناسی ارشد رشته مهندسی مواد و متالوژی:

۱- کارشناسی ارشد جوشکاری:

دانشجویان و فارغ التحصیلان در این گرایش، علم طراحی فرآیندهای اتصالات مواد مانند جوشکاری لوله های صنعتی، جوشکاری در زیر آب و … و همچنین علت های تخریب اتصالات و روش های مناسب برای جلوگیری از تخریب را یاد گرفته و می توانند در این زمینه ها و همچنین در مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی و پژوهشی، مشغول به کار شوند.

۲- کارشناسی ارشد شناسایی و انتخاب مواد مهندسی:

این گرایش، بیشترین ظرفیت در گرایش های کارشناسی ارشد مهندسی مواد و متالوژی در داخل کشور را دارد و متخصصان این گرایش می توانند در زمینه های طراحی،‌ تأسیس و توسعه مراکز صنعتی مشغول به کار شوند و در زمینه های طراحی و روش ساخت مواد،‌فعالیت نمایند.

 

[awsa-banners]

کارشناسی ارشد حفاظت و خوردگی مواد:

دانشجویان در این گرایش برای جلوگیری از خوردگی مواد، علم اصلاح و بهبود خواص آلیاژها در صنعت و تولید مواد کاهش دهنده خوردگی و بهبود شرایط را فرا گرفته و می توانند در کارخانجات  تولیدی و صنعتی مشغول به کار شوند.

کارشناسی ارشد شکل دادن فلزات:

دانشجویان در این گرایش به بررسی عوامل مؤثر در فرآیندهای شکل دهی به فلزات می پردازند و این عوامل از جمله نورد، اکستروژن و … را بررسی و تجزیه و تحلیل می کنند و فارغ التحصیلان می توانند در زمینه روش های جدید و سریع شکل دیو قابلیت شکل پذیری فلزات،‌مشغول به فعالیت شوند.

کارشناسی ارشد استخراج فلزات:

دانشجویان در این گرایش ‌فرآیندهای متالوژی استخراجی را با نرم افزارهای اختصاصی شبیه سازی می کنند و با تکنولوژی  های جدید فرآیند های تهیه و تصفیه فلزات آشنا شده و فارغ التحصیلان در مسائل شغلی مربوط به این  زمینه میتوانند فعالیت نمایید.

کارشناسی ارشد ریخته گری:

دانشجویان  در این گرایش با طراحی قطعات ریخته گری و انتخاب نوع مواد و روش های مناسب برای تولید و بررسی علت های معایب در این نوع قطعات آشنا شده و فارغ التحصیلان در این گرایش می توانند در طراحی قطعات ریخته گری آلیاژهای پیشرفته مشغول به کار شوند.

کارشناسی ارشد نانو فناوری- نانو مواد:

دانشجویان در این گرایش،‌ساختار مواد را در ابعاد کوچکتر میکرومتر و نانومتر بررسی کرده و با روشهای تولید مواد در صنایع گوناگون مانند صنایع سرامیک،‌فولاد و … آشنا شده و در این زمینه ها مشغول به کار شوند.

با توجه به گرایش های متنوع رشته مهندسی مواد و متالوژی، انتخاب گرایش مورد نظر در دانشگاه مورد نظر امری مهم و ضروری است،‌مشاوران تخصصی انتخاب رشته مهندسی مواد و متالوژی خانه مشاوره با استفاده از نرم افزارهای تخصصی و جدید با توجه به رتبه شما، احتمال قبولی شما در دانشگاه مورد نظرتان را مشخص کرده و شما می توانید با تماس با مشاوران تخصصی انتخاب رشته مهندسی مواد خانه مشاوره ، انتخاب رشته مطمئنی داشته باشید تا آینده ای درخشان را برای خود رقم بزنید.

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته ارشد سراسری مهندسی مواد (متالوژی)”]
باتوجه به اهمیت موضوع در

انتخاب رشته مقطع ارشد

پیشنهاد میگردد داوطلبان ارشد رشته مهندسی مواد (متالوژی)

از نرم افزار انتخاب رشته ارشد سراسری مهندسی مواد (متالوژی)

استفاده نمایند.علاقه مندان میتوانند جهت تخمین احتمال قبولی خود در رشته مهندسی مواد (متالوژی) با مشاوران مرکز انتخاب رشته تماس گرفته و بررسی نمایند که در مقطع ارشد مهندسی مواد (متالوژی) میتوانند در کدام دانشگاه نمره قبولی کسب نمایند.همچنین مشاورین این مرکز به شما اطلاعاتی میدهند که داوطلبان سال گذشته با رتبه شما در مقطع ارشد سراسری چه نتایجی گرفتند و در کدام دانشگاه قبول شدند.

مشاورین این مرکز در موضوعات زیر به شما مشاوره میدهند:

  • مهندسی مواد (متالوژی) و دانشگاه مورد نظرتان، سال گذشته در رشته مهندسی مواد (متالوژی) با چه رتبه ای دانشجو گرفته شد
  • با رتبه شما چه رشته و چه دانشگاهی میتوان قبول شد؟ با استفاده از

    نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد رشته مهندسی مواد (متالوژی)

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و آزاد و بهترین انتخاب که شانس قبولی شما در آن بیشتر است
  • مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد مهندسی مواد (متالوژی)

    ،انتخاب رشته ارشد سراسری ،

    انتخاب رشته ارشد آزاد

  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری،

    انتخاب رشته کارشناسی ارشد مهندسی مواد (متالوژی)

    کنکور آزاد

[telar]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور