انتخاب رشته دکتری زبان فرانسه ۹۶

  • انتخاب رشته زبان فرانسه ، انتخاب رشته دکتری، انتخاب رشته دکتری۹۶ دانشگاه سراسری، انتخاب رشته دکتری ۹۶ دانشگاه آزاد
  • دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری ۹۶، ظرفیت پذیرش دکتری سراسری و دانشگاه آزاد
  • مراحل مصاحبه دکتری ۹۶، پذیرش بدون کنکور دکتری ۹۶، بورسیه دکتری و ادامه تحصیل خارج از کشور
  • مشاوره انتخاب رشته دکتری و مشاوره تلفنی در رابطه با مراحل مصاحبه دکتری

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته دکتری – مشاوره جهت آمادکی مصاحبه دکتری – پذیرش بدون آزمون دکتری – بورسیه و ادامه تحصیل خارج از کشور دکتری”]

نحوه انتخاب رشته دکتر زبان فرانسه:

باسواد کسی است که شاید زمانی برای کامل کردن این جمله فقط لزوم بود بنویسیم: \”توانایی خواندن و نوشتن را داشته باشد\”.  اما امروز بدون توجه به شرایط زمانی و مکانی نمی توان این جمله را کامل کرد چرا که در مکان ها و زمان های متعدد مفهوم متفاوت شده است. امروزه رشته فرانسه یکی از رشته های ممتاز و ارشد مقطع دکتری بوده که با توجه به بازار کار خوب آن امکان ادامه تحصیل در دکتری احساس می شود.

پس از آزمون داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب رشته های خود در دانشگاه های روزانه و شبانه تربیت مدرس و همچنین در دانشگاه تبریز و تهران و شهید بهشتی در دوره ی روزانه و دانشگاه تهران و تبریز در دوره شبانه اقدام نمایند.

در انتها پیشنهاد می گردد مقاله زیر حتماً مطالعه شود:

راهنمای کامل انتخاب رشته دکتری زبان فرانسه ۹۶

مصاحبه دکتری زبان فرانسه ۹۶:

داوطلبان پس از اعلام حد نصاب دانشگاه ها با توجه به حد نصاب نمره کسب نموده در کارنامه ی خود می توانند دانشگاه های پذیرنده را در لیست خود انتخاب نمایند و این دانشگاه ها با بررسی نهایی نسبت به دعوت مصاحبه اقدام می نمایند. در جلسه ی مصاحبه اساتیدی که می خواهند نسبت به پذیرش دانشجو داکتری اقدام نمایند وجود دارند همچنین اساتیدی به عنوان ناظر بر جلسه در روز مصاحبه حضور دارند که در پایان جلسه اساتید نظر نهاییخود را نسبت به پذیرش داوطلب اعلام می نمایند.

در انتها پیشنهاد می گردد مقاله زیر حتماً مطالعه شود:

مراحل مصاحبه ی دکتری زبان فرانسه دانشگاه سراسری ۹۶

مراحل مصاحبه دکتری زبان فرانسه دانشگاه آزاد سال ۹۶

 

[awsa-banners]

دکتری زبان فرانسه بدون  آزمون:

این دوره مختص دانش اموختگان استعدادهای درخشان و نخبگان بوده و شرایط ویژه ای را دارا هستند. این داوطلبان با توجه به شرایط عمومی و خصوصی تعیین شده سازمان سنجش و آموزش کشور در صورت دارا بودن شرایط می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

از جمله شرایط اختصاصی که برای داوطلبان احراز می شود عبارت است از:

الف) معدل مورد نیاز برای متقاضیانی که دوره کارشناسی خود را در دانشگاه های تبریز، تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی، اصفهان، شیراز، فردوسی مشهد، صنعتی امیر کبیر، صنعتی شریف، خواجه نصیر الدین طوسی، علامه طباطبایی، علم و صنعت ایران و صنعتی اصفهان به اتمام رسانده اند با لحاظ ضریب همتراز ۱.۵۰ معادل ۱۵.۲۳ می باشد.

ب) معدل مورد نیز برای متقاضیانی که دوره کارشناسی خود را در دانشگاه های دولتی مراکز استان به اتمام رسانده اند با اهمال ضریب و هتمترازی معادل ۱.۶ می باشد.

ج) معدل مورد نیاز برای متقاضیانی که دوره کارشناسی خود را در سایر دانشگاه های دولتی و پیام نور به اتمام رسانده اند با اعمال ضریب همترازی ۰.۹۵ معادل ۱۶.۸۴ می باشد.

د) معدل مورد نیاز برای متقاضیانی که دوره کارشناسی خود را در سایر دانشگاه ها اعم از آزاد اسلامی و غیر انتفاعی و پردیس های مختلف مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به اتمام رسانده از با اعمال ضریب همترازی ۰.۹ برابر با ۱۷.۱۷ می باشد.

همچنین حداقل معدل کارشناسی ارشد مورد نیاز برای شرکت در این فراخوان برای فارغ التحصیلان کلیه دانشگاه ها بدون اعمال ضریب همترازی ۱۷ می باشد.

و در انتها پیشنهاد می گردد مقاله زیرحتماً مطالعه گردد.

مراحل مصاحبه دکتری فرانسه بدون آزمون دانشگاه سراسری سال ۹۶

مراحل مصاحبه دکتری فرانسه بدون آزمون دانشگاه آزاد سال ۹۶

 

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • اصول صحیح انتخاب رشته ارشد دکتری زبان فرانسه ، انتخاب رشته دکتری زبان فرانسه سراسری، انتخاب رشته دکتری زبان فرانسه آزاد
  • مراحل مصاحبه دکتری زبان فرانسه ، مراحل مصاحبه دکتری زبان فرانسه سراسری و آزاد، چگونه در مصاحبه دکتری موفق شویم؟
  • پذیرش بدون کنکور دکتری ۹۶ در دانشگاه های سراسری و آزاد و بورسیه و ادامه تحصیل خارج از کشور
  • و هر سوالی که پیرامون این موضوعات ممکن است برایتان پیش آید

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته دکتری – مشاوره جهت آمادکی مصاحبه دکتری – پذیرش بدون آزمون دکتری – بورسیه و ادامه تحصیل خارج از کشور دکتری”]
[teldo]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور