انتخاب رشته علمی کاربردی

راهنمای انتخاب رشته علمی کاربردی

  • انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی، میزان پذیرش دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی، زمان انتخاب رشته کنکور علمی کاربردی
  • زمان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
  • سامانه مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی

[postbox txt=”انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی”]

انتخاب رشته صحیح ضمانت نامه آینده شماست.

دانشگاه علمی کاربردی فرصتی بسیار مناسب برای تمام داوطلبانی است که می خواهند بدون هیچ گونه دغدغه ای مشکلاتی نظیر محدودیت در تغییر رشته، کنکور، حضور در کلاس به ادامه تحصیل بپردازند. این دانشگاه برای ورودی مهر و بهمن به صورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی در سال های گذشته به صورت اینترنتی انجام شده است. فقط در سال ۹۵ این دانشگاه بصورت حضوری هم اقدام به ثبت نام بدون کنکور می کرده است. داوطلبان در مقاطع کاردانی کارشناسی با داشتن شرایط می توانند بدون کنکور وارد دانشگاه علمی کاربردی شوند. جهت اطلاعات بیشتر در زمینه ی زمان دقیق ثبت نام انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی، شرایط ثبت نام علمی کاربردی، رشته های علمی کاربردی می توانند با مشاوران مرکز تماس حاصل فرمایند.

[fieldb]

[ub]

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

همان گونه که گفته شد دانشگاه علمی – کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. از جمله شرایط ثبت نام بدون کنکور مقطع کارشناسی علمی – کاربردی داشتن مدرک کاردانی در دانشگاه هایی که از سوی وزارت علوم و آموزشگاه های مورد تأیید آموزش و پرورش کل کشور می باشد. همچنین دانشگاه علمی کاربردی بعلت تنوع بالای رشته های تحصیلی داوطلبان در انتخاب رشته  خود آزاد می باشند. یعنی اگر فردی با رشته ی حقوق در ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت نماید. می تواند بدون محدودیت کلیه ی رشته های ارائه شده را انتخاب نماید و تغییر رشته به هر شکلی مجاز می باشد. جهت مشاوره بدون کنکور علمی کاربردی می توانید از مشاورین مرکز راهنمایی بگیرید.

[bannerentekhab]

ظرفیت پذیرش دانشگاه علمی کاربردی

میزان پذیرش داوطلبین در رشته و دانشگاه های مختلف علمی – کاربردی به صورت متفاوت می باشد. داوطلبان می بایست در شهر محل سکونت خود دانشگاهی را انتخاب نمایند که علاوه بر اینکه رشته ی مورد نظر آن ها را ارائه دهد. ظرفیت پذیرش بالایی را داشته باشد. برای اطلاع از لیست دانشگاه های علمی کاربردی و میزان ظرفیت آن ها می توانید از مشاوران مرکز راهنمایی بگیرید.

[capacityb2]

[fieldb]

[ub]

نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبان پیش از ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی می بایست از لیست دانشگاه ها به همراه رشته های ارائه دهنده ی آن ها مطلع شوند. در همین خصوص مرکز مشاوره نرم افزار انتخاب رشته ی دانشگاه علمی کاربردی را ارائه نموده است که لیست تمام دانشگاه های علمی کاربردی را به تفکیک رشته های ارائه دهنده برای شما مشخص می نماید. اضافه می گردد جهت استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ی دانشگاه علمی کاربردی می توانید از مشاوران مرکز راهنمایی بگیرید.

راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت علمی کاربردی

داوطلبان پس از ثبت نام بدون کنکور در رشته و دانشگاه مورد نظر خود، دانشگاه های علمی کاربردی در کد رشته محل هایی که دارای ظرفیت خالی می باشند، اعلام نیاز برای ثبت نام مجدد می نمایند. لذا داوطلبان در زمان مقرر شده می توانند اقدام به ثبت نام در کد رشته محل های اعلام شده نمایند. تکمیل ظرفیت پذیرش دوره های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی از روز چهار آبان ماه شروع شده و تا حداقل ۲ هفته پس از آن ادامه خواهد داشت.

تکمیل ظرفیت علمی کاربردی را می توان شانس مجدد برای قبولی در رشته محل هایی دانست که داوطلبان در مرحله ی اولیه انتخاب رشته ی خود ثبت نام کرده بوند و پذیرفته نشدند و یا داوطلبانی که قبلاً ثبت نام هم نکردند دانست. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ثبت نام بدون کنکور تماس حاصل فرمایید.

[fieldb]

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور علمی – کاربردی

همانطور که گفته شد دانشگاه های علمی کاربردی برای ورودی های مهر و بهمن اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. ثبت نام برای ورودی های مهرماه در اواخر مرداد و یا اوایل شهریور صورت می گیرد.

ثبت نام در سال های گذشته بصورت اینترنتی و یا گاهاً به صورت حضوری انجام گرفته است.

به این صورت که داوطلب با خرید کارت اعتباری فرم ثبت نام را تکمیل و انتخاب های خود را مشخص می کند. در نظر داشته باشید که هدف از انتخاب، رشته ی مورد علاقه و دانشگاه هایی است که مورد نظر داوطلب می باشد. تعداد انتخاب ها برای داوطلبان بدون کنکور کاردانی، ۳۰ عدد و برای داوطلبان بدون کنکور کارشناسی ۲۰ عدد می باشد. داوطلبان جهت کسب اطلاعات در مورد زمان دقیق ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور و نحوه ی انجام آن می توانند با مشاوران بدون کنکور مرکز تماس گرفته و از راهنمایی آنان استفاده نمایند.

[registerb]

[ub]

[postbox txt=”انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:
  • زمان ثبت نام دانشگاه بدون کنکور علمی – کاربردی، شرایط ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور
  • لیست رشته های دانشگاه بدون کنکور علمی – کاربردی، ظرفیت پذیرش دانشگاه جامع علمی –کاربردی
  • مشاوره شغلی و ادامه تحصیل دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی، نرم افزار انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
  • شهریه ثبت نام دانشگاه بدون کنکور علمی – کاربردی، مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی و پاسخگویی به تمامی سؤالات شما

[telbk]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور