انتخاب شغل، مهمترین تصمیم زندگی

برای مشاوره شغلی و استخدام با

۱۹۷۵ ۹۰۷ ۹۰۹

تماس بگیرید.

مشاوره شغلی و استخدام در شرکت های معتبر و راه اندازی کسب و کار موفق :

متأسفانه بسیاری از افراد اطلاع دقیقی از شغل های موجود و  اخبار استخدامی روز ندارند و بدین ترتیب نمی توانند شغل مناسب خود را پیدا نمایند. در واقع شما در هر سنی که باشید و هر نوع مدرکی که داشته باشید، می ­توانید با یک انتخاب درست، شغلی مناسب پیدا نمایید و یا کسب و کار خود را رونق دهید. جهت تحقق این امر باید اطلاعات دقیقی از هر نوع شغل و استخدامی جدید از جمله استخدامی های رسمی نظیر بانک ها، آموزش و پرورش، شرکت نفت، ایران خودرو و همچنین استخدامی های دیگر داشته باشید. پیشنهاد ما این است که با مشاورین مرکز تماس بگیرید تا با توجه به تحصیلات شما شغل های مناسب را برای شما بیان نمایند.

برای مشاوره استخدامی در شرکت های دولتی ، خصوصی و معتبر و راه اندازی کسب و کار با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

با مدرک و تخصصی که دارید، در کجا استخدام می شوید؟

بسیار شنیده ایم که برخی در توجیه اینکه چرا بیکارند، می گویند :

  • چه کسی من را با مدرک تحصیلی X استخدام می کند! اصلا به چه دردشان می خورد این مهارت؟
  • ای آقا، خوش خیالی ! تعداد کسانی که مانند من رشته Y را خوانده اند، از سربازان جنگ جهانی اول بیشتر است! دیگر صندلی ای برای من نمانده که استخدام شوم!
  • بیکارم چون پارتی ندارم که استخدام شوم!
  • بیکارم چون حاضر نیستم با حقوق کم کار کنم!

قبل از هر موضوع، آیا به نظرتان دلایل بالا برای نداشتن کسب و کار منطقی به نظر می رسند؟ مطمئنا نه ! چرا ؟ چون این دلایل را کسانی می آورند که تخصص و یا مهارت کافی ندارند و یا اینکه علاقه ای به کار کردن ندارند. از قدیم هم گفته اند: جوینده یابنده است، فقط کافی است که کمی برای دست یافتن به آنچه در ذهن دارید، گامی بردارید.

به چند نکته دقت کنید:

  • در هر کاری بهترین خودتان باشید…
  • بهانه نیاورید، موانع را از ذهنتان پاک کنید، شروع کنید از همین حالا!
  • در اولین قدم، به این موضوع باندیشید که چه مهارتی دارید؟ به چه مهارتی نیاز دارید؟ در این راه از تجربه متخصصان بهره بگیرید. مشاورین خانه مشاوره با آگاهی از اینکه در حال حاضر کدام مهارت ها، زمینه شغلی بهتری دارند، شما را به بهترین راه، راهنمایی می کنند .
  • درباره سازمان ها و مراکزی که استخدام می کنند، اطلاعات جامع کسب کنید. مشورت کنید و از افراد متخصص راهنمایی بخواهید. مشاورین خانه مشاوره می توانند لیستی از مراکزی که امکان استخدام در آن ها را دارید، در اختیارتان قرار دهند.

بسیاری از سازمان ها در جستجوی فردی با ویژگی های شما برای استخدام هستند! با مشاورین حرفه ای مرکز تماس بگیرید.

لیست ارگان های دولتی ، خصوصی و شرکت های معتبری که در حال حاضر استخدام دارند:

همزمان که زانوی غم بغل کرده اید و می گویید بیکارم ، ارگان های دولتی ، خصوصی و شرکت های معتبری به دنبال فردی مانند شما می گردند تا قسمتی از کار خود را به او بسپارند. آگاهی از زمان استخدام ارگان ها و شرکت ها بسیار با اهمیت است. اگر زمان استخدام را از دست بدهید، در واقع شانس افراد دیگر را برای استخدام افزایش داده اید. پس پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از لیست ارگان های دولتی ، خصوصی و شرکت های معتبری که در حال حاضر استخدام دارند ، با مشاورین متخصص مرکز تماس بگیرید.

برای اینکه آگهی های استخدامی امروز را از دست ندهید و صندلی اتاق کار خود را دو دستی به فرد دیگری تقدیم نکنید! با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

شرایط استخدام در شرکت های رسمی و دولتی:

متأسفانه بسیاری از افراد و مردم اطلاع دقیقی از زمان و شرایط استخدام در شرکت های دولتی کشور توسط سازمان سنجش استخدامی ندارند و بسیاری از ثبت نامی های آزمون استخدامی را از دست داده و فرصت مهم زندگی خود را از دست می دهند. بنابراین اگر زمان دقیق ثبت نام هر شرکت دولتی را بدانید و همچنین از شرایط استخدامی شرکت های دولتی آگاهی داشته باشید، می توانید در بازه ی زمانی معین آن اقدام به ثبت نام نمائید و با موفقیت در روز آزمون استخدامی، شغل مناسب خود را بیابید.

برای آگاهی از زمان و شرایط استخدام در شرکت های دولتی ، با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

شرایط استخدام در شرکت های خصوصی:

روزانه شرکت های خصوصی بسیاری در زمینه های مختلف، اقدام به استخدام نیرو می کنند. استخدام در بسیاری از شرکت های خصوصی همانند شرکت های دولتی ، مزایای بسیاری دارد، که توجه بسیاری از جویایان کار را به خود جلب می کند. آگاهی از لیست شرکت ها و مهارت هایی که بایستی برای استخدام در این شرکت ها داشته باشید، بسیار ضروری به نظر می رسد. از این رو پیشنهاد می کنیم برای اینکه بدانید در کدام یک از شرکت های خصوصی شانس بالایی برای استخدام دارید، با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از زمان و شرایط استخدام در شرکت های خصوصی ، با مشاورین مرکز تماس بگیرید

چگونه یک ایده خوب برای راه اندازی یک کسب و کار داشته باشیم؟

دستیابی به یک ایده کسب و کار موفق نیاز به مشورت با افراد متخصصی دارد که علاوه بر داشتن ایده های جدید :

  1. از برترین راه هایی که می توان به آن ایده دست یافت خبر داشته باشند.
  2. اشتباهاتی که منجر به شکست می شوند را بشناسند.
  3. از شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه به طور کلی اطلاع داشته باشند و طرح ریزی را بر اساس اولویت ها انجام دهند.
  4. نکاتی را که می توان با به کار بردن آن ها به پیشرفت های چشمگیری، در زمان کوتاه دست یافت را بشناسند.
  5. علاوه بر اینکه از شرایط فعلی جامعه و کار با خبر هستند، قدرت پیش بینی شرایط آینده جامعه را نیز داشته باشند.
  6. واقع بین باشند (رویا پردازی خوب است اما در سطح یک پروژه عظیم، درصد شکست را افزایش می دهد).
  7. علاوه بر تجربه و سابقه، اعتبار نیز داشته باشند.
  8. از کلیه شرایط اطلاع کافی داشته باشند. به عنوان مثال از اینکه برای شروع یک کار، چقدر سرمایه اولیه داشته باشیم و این سرمایه اولیه را از طریق وام چگونه تامین کنیم.

مشاورین خانه مشاوره می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در زمینه راه اندازی کسب و کار و انتخاب شغل در اختیار شما قرار دهند. به همین منظور پیشنهاد می کنیم که با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم :

جالب است بدانید بسیاری از افراد موفق که امروز صنعت های بزرگی را مدیریت می کنند، در ابتدا از کسب و کارهای کوچک شروع نموده اند. می توان اینگونه در نظر گرفت که اگر با سرمایه کم ولی به صورت اصولی در یک پروژه قدم بگذارید، در آینده خواهید توانست آن را گسترش دهید.

  • اگر هر گونه سوالی در زمینه راه اندازی کسب و کار دارید.
  • اگر معتقدید سرمایه تان بسیار کم است و با آن نمی توانید هیچ کاری انجام دهید.
  • اگر زانوی غم بغل کرده اید و در پاسخ هر کس که می پرسد چه می کنی ، میگویید بیکارم!
  • اگر فکر می کنید که هیچ وقت به موفقیت دست پیدا نمی کنید.
  • اگر محال ممکن می دانید که روزی خودتان کارفرما شوید.
  • و یا اگر هزار اگر دیگر در ذهن دارید برای توجیه نرسیدن به آنچه در ذهن دارید…

با مشاورین مرکز تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات جامع و دقیقی در اختیارتان قرار دهند. مشاورین متخصص خانه مشاوره با ارائه بهترین مشاوره ها در زمینه انتخاب شغل و راه اندازی کسب و کار ، به شما بهترین گزینه را متناسب با شرایط ، علاقه مندی و ویژگی های شخصیتی تان معرفی می کنند.

برای موفقیت در انتخاب شغل مناسب خود، از چه کسی باید مشاوره بگیریم؟

تجربه نشان می دهد که اگر می خواهیم در شغلی موفق باشیم، باید شغل خود را به درستی انتخاب کنیم. توجه داشته باشید که شما می توانید از مشاورین مرکز راهنمایی بگیرید تا شما را در انتخاب شغل مناسب کمک نمایند.

فرآیند مشاوره شغلی برای استخدام یا موفقیت کسب و کار شما:

افرادی که می خواهند شغل مناسب خود را انتخاب نمایند به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول افرادی هستند که باید قبل از انتخاب رشته ی تحصیلی شغل مناسب خود را انتخاب نمایند و پس از انتخاب شغل، رشته ی تحصیلی خود را انتخاب نمایند تا بر اساس رشته ی تحصیلی خود، شغل مناسبی پیدا نمایند. و دسته ی دوم افرادی هستند که پس از انتخاب رشته ی تحصیلی خود می خواهند اقدام به شغل مناسب نمایند.

فرآیند مشاوره شغلی برای استخدام یا موفقیت در کسب و کار شما در هر دو حالت متفاوت است و برای هر کدام باید برنامه ریزی جداگانه ای داشته باشید که با کمک مشاوره مناسب می توانید راه های دست یابی به شغل مناسب و موفقیت در آن را کسب نمائید و در نتیجه به موفقیتی بزرگ در شغل خود برسید.

برای کسب آگاهی و مشاوره شغلی به منظور استخدام با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

چگونگی راه اندازی کسب و کار و تبدیل شدن به یک Startup بزرگ؟

برای موفقیت در هر کار بزرگ، ابتدا باید از کارهای کوچک شروع نمائیم و به عبارتی ساده تر باید گام به گام و مرحله به مرحله راه های موفقیت را طی نمائیم. بسیاری از افراد بزرگ از کارهای ساده و ابتدایی شروع نموده اند و در نهایت موفق شده اند. اما کارهای آنها بر اساس برنامه ریزی شکل گرفته و طی مراحل زیادی به نتیجه رسیده است.

همه ی افراد موفق از مشاورین و افراد با تجربه راهنمایی گرفته و با ایجاد یک کسب و کار کوچک توانسته اند به یک استارتاپ بزرگ تبدیل شوند. پس پیشنهاد می کنیم که قبل از شروع هر کاری با استفاده از مشاوره شغلی و تجربیات افراد گوناگون ابتدا یک کسب و کار کوچک را راه اندازی نمائید و سپس با برنامه ریزی و گام به گام به موفقیت های شغلی دست یابید.

اگر سوالی در زمینه های زیر دارید:

  • مشاوره کارآفرینی آنلاین
  • مشاوره تلفنی کسب و کار
  • مشاوره تلفنی کارآفرینی
  • مشاوره مشاغل خانگی
  • مشاوره روش های راه اندازی کسب و کار
  • مشاوره شغلی تلفنی

[postbox txt=”شغلی و استخدام در سال ۹۸ و راهکارهای شروع کسب و کار”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:
  • مشاوره استخدام و مشاوره شغلی برای شروع کسب و کار ، ارائه نمونه طرح کسب و کار و ایده کسب و کار ، راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم ، راز و رمز موفقیت در کسب و کار
  • مشاوره تلفنی برای موفقیت در انتخاب شغل و کسب و کار شما، استعدادیابی و شکوفایی استعدادهای نهفته شما
  • مشاوره تلفنی استخدام نهادهای رسمی مثل آموزش و پرورش، شرکت نفت، ایران خودرو و سایر استخدام های سراسر کشور ، مشاوره استخدام های استانی ، استخدام کرج ، استخدام اصفهان ، استخدام تهران و سایر استان ها
  • مشاوره تلفنی در رابطه با استخدام و موفقیت در کسب و کار شما
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور