ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

بدون کنکور دانشگاه آزاد

بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۶

  • بدون کنکور دانشگاه آزاد، پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
  • زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
  • لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، نحوه ی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
  • مشاوره تلفنی جهت سؤالات متداول پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد و موضوعات مرتبط با آن

[postbox txt=”ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد و استفاده از نرم افزار بدون کنکور”]

راهنمای پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد:

دانشگاه آزاد، در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد و دکتری بدون کنکور ازاد دانشجو می پذیرد و شما می توانید با مدرک دیپلم و یا مدرک تحصیلی پیش دانشگاهی وارد دانشگاه آزاد به صورت بدون آزمون، شوید. توجه داشته باشید که  فقط در صورتی که  دیپلم دارید و پیش دانشگاهی ندارید می توانید در مقطع کاردانی پیوسته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را انجام دهید و در صورتی که پیش دانشگاهی داشته باشید می توانید در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته، بصورت بدون آزمون، وارد دانشگاه شوید. برای پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد، باید لیسانس داشته باشید و برای پذیرش بدون کنکور دکتری باید کارشناسی ارشد داشته باشید.

توصیه می گردد جهت اطلاع دقیق از مقاطع تحصیلی و پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد، از نرم افزار انتخاب رشته ی بدون کنکور دانشگاه آزاد استفاده نمایید تا بتوانید به راحتی وارد دانشگاه شوید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد:

افرادی که متقاضی پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشند، در صورتی که شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را داشته باشد می توانند در هر یک از مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و دکتری، اقدام به ثت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نمایند. توجه داشته باشید که یکی از شروط اصلی پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد، عدم تکمیل ظرفیت رشته ی مورد نظر در دانشگاه آزاد مربوطه می باشد. بنابراین شما می توانید از مشاورین مرکز راهنمایی بگیرید تا در جریان باشید که کدام رشته ها هنوز ظرفیت آن ها تکمیل شده است و می توانید نسبت به پذیرش آن اقدام نمائید. همچنین برای اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانید از نرم افزار انتخاب رشته ی بدون کنکور دانشگاه آزاد راهنمایی بگیرید تا بتوانید به راحتی وارد دانشگاه شوید.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد:

متقاضیان پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد، در صورتی که شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را داشته باشند می توانند جهت ثبت نام آن، اقدام نمایند. دانشگاه آزاد در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد و دکتری به صورت بدون کنکور و در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو می پذیرد که معمولاً ثبت نام ترم مهر بدون کنکور و در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو می پذیرد که معمولاً ثبت نام ترم مهر بدون کنکور دانشگاه آزاد، از خردادماه و ثبت نام ترم بهمن بدون کنکور دانشگاه آزادف از آبان ماه شروع می شود و شما برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانید از مشاوران مرکز راهنمایی بگیرید و یا در کانال تلگرام خانه مشاوره عضو شوید تا در جریان زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد قرار بگیرید و در اسرع وقت نسبت به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، اقدام نمائید.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد:

متقاضایان پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد، ابتدا باید متوجه شوند که رسته ی مورد نظر آن ها در کدام دانشگاه آزاد پذیرش دارد. بنابراین حتماً قبل از اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، آگاهی کامل از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را داشته باشید. بدین منظور جهت اطلاع دقیق از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، می توانید از نرم افزار انتخاب رشته ی بدون کنکور دانشگاه آزاد استفاده نمائید تا بتوانید در اسرع وقت وارد دانشگاه شوید.

جهت اطلاع دقیق از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، اینجا را کلیک نمایید.

[postbox txt=”ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد و استفاده از نرم افزار بدون کنکور”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:
  • بدون کنکور دانشگاه آزاد، پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد، شرایط بت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
  • زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد
  • مشاوره تلفنی بدون کنکور دانشگاه آزاد، مشاوره تلفنی نحوه ی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
  • و هر سؤالی که پیرامون پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد و موضوعات مربوط به آن که ممکن است برایتان پیش آید.

[telbk]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور