برنامه ریزی درسی عیدانه

برنامه ریزی درسی عیدانه

  • نحوه برنامه ریزی درسی در ایام عید نوروز، توصیه های کاربردی برای پیشرفت درسی در ایام عید
  • فرصت طلایی ایام عید برای دانش آموزها، چرا نیاز به برنامه ریزی داریم؟
  • برنامه ریزی ۴ ماهه، برنامه ی جبران دروس عقب مانده، مرور مجدد درس ها
  • مشاوره تلفنی برنامه ریزی ایام عید نوروز و پاسخگویی به سؤالات متداول کنکوری ها

به گذشته ها که فکر می کنم، تعطیلات نوروز یکی از بهترین روزهای زندگی ام بوده است. اما همیشه چیزی به نام پیک نوروزی مانع از تحقق یافتن برنامه هایی بود که برای تعطیلات درنظر گرفته بودم. حالا که به لطف الهی پیک نوروزی از سیستم آموزشی حذف شده است، تعطیلات عید بهترین زمان برای تفریح، جبران درس های عقب افتاده و پیش افتادن در دروس باقی مانده است.

۱) اصلاً چرا باید در عید درس بخوانیم؟

تعطیلات عید، در تصوراتمان، یک تعطیلات ۱۴ روزه است در حالی که اگر روزهای تعطیل به منظور خانه تکانی، بین التعطیلات و … را نیز به حساب بیاوریم از ۲۰ اسفندماه تا ۲۰ فروردین ماه، یک بازه ی زمانی یک ماهه خواهیم داشت. این یک ماه طلایی فرصت بسیار استثنائی برایمان خواهد بود تا هم بتوانیم درس هایی را که در آنها ضعف داشته ایم، مورد بررسی قرار دهیم و هم بتوانیم درس هایی که در آینده بایستی مورد مطالعه قرار دهیم را پیش خوانی کنیم.

۲) نحوه برنامه ریزی درسی در ایام نوروز

درست است که ما می گوییم تعطیلات عید فرصت طلایی است ولی منظورمان این نیست که کل تعطیلات را به خواندن درس بگذرانید. یک برنامه ی دقیق درسی به شما این امکان را می دهد که بتوانید در کنار استراحت، مهمانی و سایر برنامه هایی که در ذهنتان دارید، درس نیز بخوانید. به همین دلیل است که برنامه ی شما کاملاً به صورت اختصاصی تنظیم می شود.

برای مشاوره نحوه برنامه ریزی درسی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

۳) بهترین برنامه درسی عید با خانه مشاوره!

یکی از ویژگی های یک برنامه ی خوب این است که همزمان شما را به تمامی اهدفی که در ذهنتان دارید، رهنمون می شود. به عبارتی اگر یک برنامه فقط شما را به سوی درس خواندن راهنمایی کند، پس از مدتی بسیار خسته کننده خواهد شد. در تعطیلات عید این فرصت پیش خواهد آمد که بتوانید با یک برنامه ی دقیق نمرات بهتری کسب کنید. دووکا معتقد است که مشورت، تصمیم و انتخاب سه رکن اصلی موفقیت هستند. کسی که قصد دارد که در نقاشی پیشرفت کند، بایستی در مرحله ی اول آثار بزرگان نقاشی را به دقت مورد بررسی قرار دهد. این به این معنی است که تجربه می تواند راهنمای شما برای رسیدن به موفقیت باشد. مشاورین مرکز می توانند بهترین برنامه را در اختیارتان قرار دهند.

یک خبر خوب:

کنکوری ها هم می توانند برای دریافت  برنامه مناسبشان  به مقاله های برنامه نوروزی ۹۷ و برنامه ریزی ۴ ماهه مراجعه کنند.

برای دریافت بهترین برنامه درسی نوروز ۹۷ با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

۴) ویژگی های یک برنامه خوب!

پرواضح است که برنامه ریزی به شما این قدرت را می دهد که هدف مندتر به آنچه در ذهن دارید، نگاه کنید. البته هر برنامه ای هم نمی تواند شما را به درستی راهنمایی کند. یکی از ویژگی هایی که یک برنامه ی خوب دارد، انعطاف پذیر بودن آن است. یعنی اگر در ساعتی موفق به پیشبرد برنامه نشدیم، بایستی بتوانیم آن را در زمانی دیگر انجام دهیم. جامع بودن یکی دیگر از این ویژگی هاست. در واقع اگر برنامه ای جامع نباشد، نخواهد توانست شما را به سمت هدفی که دارید، رهنمون نماید. یکی دیگر از ویژگی های مهم یک برنامه ی خوب ای است که به شما این امکان را می دهد که در کنار خواندن درس، استراحت نمایید. یادتان باشد که درس خواندن قسمتی از زندگی است، شما درس می خوانید که زندگی کنید نه این که زندگی کنید که درس بخوانید!

جان ماکسول معتقد است که شرط رسیدن به هدف، حتی وقتی که می دانیم به کجا می رسیم، انتخاب مسیر درست است. یک برنامه ی حرفه ای بدون هیچ هدر رفت زمانی، شما را به هدفتان می رساند.

مشاوران ما می توانند بهترین برنامه را در اختیارتان قرار دهند. پس برای دریافت برنامه درسی عید با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

جمع بندی عید:

عید فرصت بسیار مناسبی برای مطالعه دروسی است که در سال قبل از خواندن آنها باز مانده ایم و یا به درستی آن ها را نخوانده ایم. در واقع عید فرصت طلایی برای جمع بندی دروس است. پس این فرصت را غنیمت بشمارید. یکی از نیازهای بسیار اساسی برای جمع بندی دروس، داشتن یک برنامه حرفه ای است.

برای دریافت بهترین برنامه جمع بندی دروس در عید با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

اردوی مطالعاتی عید:

تعطیلات عید بهترین زمان ممکن برای جمع بندی دروس است. که این مهم جز با داشتن یک برنامه ی درسی دقیق و حرفه ای امکان پذیر نیست.

اردوی مطالعاتی نوروزی این امکان را فراهم می سازد تا با یک برنامه ریزی دقیق، به مطالعه ی دروسی که از آنها عقب افتاده ایم بپردازیم. این برنامه این امکان را به ما می دهد که علاوه بر جمع بندی دروس، وقت کافی را برای پیش خوانی برخی از دروس مورد علاقه مان داشته باشیم.

جهت دریافت برنامه مناسب برای اردوی مطالعاتی عید با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • نحوه برنامه ریزی کنکور در ایام عید نوروز، توصیه های کاربردی برای قبولی کنکوری ها در ایام عید
  • فرصت طلایی ایام عید برای کنکوری ها، چرا نیاز به برنامه ریزی داریم؟
  • برنامه ریزی ۴ ماهه کنکور، برنامه ی جبران دروس عقب مانده، مرور مجدد درس ها
  • مشاوره تلفنی برنامه ریزی ایام عید نوروز و پاسخگویی به سؤالات متداول کنکوری ها

 

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور