برنامه ریزی عید، فرصتی طلایی برای کنکوری ها

برنامه ریزی عید، فرصتی طلایی برای کنکوری ها

  • نحوه برنامه ریزی کنکور در ایام عید نوروز، توصیه های کاربردی برای قبولی کنکوری ها در ایام عید
  • فرصت طلایی ایام عید برای کنکوری ها، چرا نیاز به برنامه ریزی داریم؟
  • برنامه ریزی ۴ ماهه کنکور، برنامه ی جبران دروس عقب مانده، مرور مجدد درس ها
  • مشاوره تلفنی برنامه ریزی ایام عید نوروز و پاسخگویی به سؤالات متداول کنکوری ها

تعطیلات عید، بهترین زمان استارت زدن برای کنکوری ها:

حتماً در گوشه ای نشسته اید و زانوی غم بغل کرده اید و با خود تکرار می کنید که ای کاش زودتر شروع کرده بودید. ای کاش مانند دوستتان، این ۶ ماه سپری شده را شب و روز درس خوانده بودید: ای کاش کتاب های زیادی نخریده بودید و وقتتان را برای مطالعه ی منابع متعدد گیج کننده هدر نداده بودید.

بعد از خوردن این حسرت ها، به صحبت ما که در این راه پیراهن ها پاره نموده ایم، گوش فرا دهید که برایتان خبرهای خوبی داریم:

بسیاری از افرادی که از مهر و چه بسا قبل از آن، شروع به مطالعه ی دروس کنکوری می کنند، تا رسیدن به عید نوروز، نفس کم می آورند و خسته می شوند. چرا که به این نکته توجه نمی کنند که در واقع آنچه مهم است، هدفی است که در نظر گرفته ایم، نه صرفاً مسیری که در آن قدم بر می داریم. این جمله مؤید این ضرب المثل معروف است که «رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود، رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود» پس با این حساب شما هنوز وقت زیادی برای قبولی دارید. تعطیلات عید یک فرصت بسیار استثنائی است که به شما این شانس را می دهد که حتی اگر هنوز یک صفحه نیز مطالعه نکرده اید، چندین گام از رقیبانتان پیشی بگیرید. این را هم بدانید که بسیاری از رتبه های برتر، فرصت عید را از دست نداده اند.

 کنکوری ها، عید بهترین فرصت است، آن را از دست ندهید:

آبراهام لینکلن معتقد است که درجه سعادت اشخاص بستگی به اراده و میل خود آنها دارد. این جمله بدین معنی است که در واقع آدم بدبخت تمامی لوازم خوشبخت بودن را در اختیار دارد، به جز اراده ی خوشبختی!

تنها کافی است که اراده داشته باشید و هدفتان را مشخص کنید. اگر هدفتان قبولی در کنکور است، تعطیلات عید بهترین زمان ممکن برای شروع است. یک ضرب المثل ژاپنی می گوید هفت بار که افتادی، برای هشتمین بار برخیز! این بدین معنی است که تلاش و کوشش همگام با اراده ی شما را به سوی هدفی که دارید، پیش می برد.

برای دریافت بهترین برنامه کنکور نوروز با مشاوران مرکز تماس حاصل نمایید.

چرا نیاز به برنامه ریزی داریم؟

برای هر هدفی، نیاز به برنامه ریزی داریم! می گویید چرا!؟ چون برنامه ریزی مثل یک مشعل، راه تاریک را روشن می کند. از آنجایی که حجم دروس کنکوری بسیار زیاد است، تاکنون کتاب ها و جزوه های بسیاری در زمینه ی کنکور به چاپ رسیده است، دانستن بهترین منابع و زمانبندی مطالعه ی دروس، نیاز به تخصص دارد. مشاوران با داشتن تخصص در زمینه ی برنامه ریزی درسی می توانند شما را در این راه راهنمایی کنند.

تعطیلات عید همراه با بهترین برنامه ریزی خانه مشاوره:

فوستر معتقد است کار خوب و کیفیت بالا امری تصادفی نیست، بلکه نتیجه اراده مصمم، تلاش صادقانه و اجرای ماهرانه است؛ نشانه انتخاب گزینه عاقلانه از بین گزینه های گوناگون است. یادتان باشد، هدف نهایی قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرتان است، پس نیاز به یک برنامه ریزی جامع و اساسی خواهید داشت. مشاوران مرکز می توانند بهترین برنامه را برای تعطیلات عید در اختیار شما قرار دهند.

برای مشاوره درمورد برنامه ریزی عید کنکور با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

نحوه برنامه ریزی کنکور در ایام تعطیلات نوروز:

از آنجایی که دید و بازدید در دوران تعطیلات عید یک امر اجتناب ناپذیر است، داشتن برنامه یک اصل بسیار مهم است. دارا بودن یک برنامه ی اختصاصی، متناسب با شرایط تان می تواند تصویر درست تری از مسیر را به شما بدهد. در واقع برنامه ریزی به شما این فرصت را می دهد که از وقتی که دارید به بهینه ترین صورت استفاده کنید. یک برنامه ریزی حرفه ای، هرگز موجب خستگی شما نخواهد شد، زیرا با وجود پیوستگی، با مدیریت زمان، شما را به تمامی هدف های مدنظرتان می رساند.

داشتن اراده و هدف برای قبولی لازم است، اما کافی نیست، برای اطمینان از قبولی نیاز به یک برنامه حرفه ای داریم.

در واقع مهم ترین کاری که برنامه ریزی انجام می دهد، تعیین اولویت هاست که این اولویت ها بر اساس نیازها شکل می گیرند. یادتان باشد برنامه ریزی مانند اثر انگشت، منحصر به فرد است.

توصیه های ما برای کنکوری ها! عید فرصتی طلایی است!

اولین توصیه ما به کنکوری های عزیز این است که اصلا ناامید نباشید. به قدر کافی زمان در اختیار دارید، شما با داشتن یک برنامه ی دقیق و عمل کردن به آن، می توانید خود را قبول شده تصور کنید.

افکار منفی تان را دور بریزید:

این تصور را که زمان را از دست داده اید، از ذهنتان پاک کنید. زیرا در حال حاضر فرصت عید می تواند موجب برتری شما نسبت به داوطلبانی که چند ماه قبل را مطالعه نموده اند و تصمیم دارند که در عید استراحت کنند، شود.

هنوز خیلی وقت دارید:

در ذهن اکثر ما تصوری ۱۴ روزه برای تعطیلات نوروز است که معتقدیم حداقل ۷ روز آن را باید به استراحت پرداخت. اما اگر دقیق تر تعطیلات نوروزی را بررسی کنیم، از حدود ۲۰ اسفند که اکثر مراکز رو به تعطیلی است، تا حدود ۲۰ فروردین که به قول گفتنی تق و لق است، یک فرصت یک ماهه است که در این ماه که در واقع در بازه ی ۴ ماهه ی پیش از کنکور قرار می گیرد، بسیاری از سرنوشت ها دستخوش تغییر می شوند. توصیه ی ما این است که سری هم به مقاله ی برنامه ۴ ماهه کنکور بزنید.

برنامه ای برای جبران دروسی که از مطالعه ی آنها عقب مانده اید:

اگر کتابی دارید که هنوز نتوانسته اید، آن را مطالعه کنید و یا اگر فصلی از یک کتاب را به طور کامل کنار گذاشته اید، دوران عید بهترین زمان برای جبران دروس عقب مانده است.

برای دریافت بهترین برنامه برای دوران عید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

جمع بندی در عید:

واژه عید برای همه تداعی گر سفر و مهمانی است ولی برای شما که کنکور دارید، تعطیلات عید، دورانی طلایی جمع بندی دروس است.

در این دران شما خواهید توانست که با داشتن یک برنامه دقیق درسی و جمع بندی دروس، چند گام از رقیبانتان پیشی بگیرید. با توجه به این که پس از تعطیلات عید،حجم دروس باقی مانده بسیار یاد و فرصت برای مطالعه بسیار اندک است، جمع بندی با یک برنامه ی حرفه ای در دوران عید می تواند در قبولی شما در رشته و دانشگاه مورد نظرتان تأثیر شگفتی داشته باشد.

اردوی مطالعاتی عید:

اگر شما هم جزو دانش آموزانی هستید که می خواهید از تعطیلات عید به بهترین صرت استفاده کنید، اردوی مطالعاتی عید می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. در اردوی مطالعاتی عید، تمرکز به صورت کامل بر روی بر طرف نمودن مشکلات درسی و مرور دروس است.

جمع بندی دروس با استفاده از یک برنامه ریزی دقیق درسی می تواند به شما در ارتقاء سطح کیفی یادگیری کمک نماید. با توجه به اینکه پس از تعطیلات عید نورز فرصت بسیار محدود و حجم دروس کنکوری بسیار زیاد است، داشتن یک برنامه ی حرفه ای می تواند بسیار کمک کننده باشد.

جهت دریافت بهترین برنامه اردوی مطالعاتی عید با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • نحوه برنامه ریزی کنکور در ایام عید نوروز، توصیه های کاربردی برای قبولی کنکوری ها در ایام عید
  • فرصت طلایی ایام عید برای کنکوری ها، چرا نیاز به برنامه ریزی داریم؟
  • برنامه ریزی ۴ ماهه کنکور، برنامه ی جبران دروس عقب مانده، مرور مجدد درس ها
  • مشاوره تلفنی برنامه ریزی ایام عید نوروز و پاسخگویی به سؤالات متداول کنکوری ها
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور