برنامه ۴ ماهه کنکور

برنامه ۴ ماهه کنکور

برنامه ۴ ماهه کنکور، هدف از برنامه ۴ ماهه کنکور
• نحوه برنامه ریزی ۴ ماهه کنکور، قبولی با برنامه ریزی ۱۲۰ روزه کنکور
• برنامه ۴ ماهه کنکور مختص چه کسانی است؟
مشاوره تلفنی برنامه ریزی کنکور «آیا قبولی در ۴ ماه امکان پذیر است؟»

داستان برنامه چهار ماهه کنکور! داستانی بسیار جذاب!

از دیدگاه من موفقیت به زمان بستگی ندارد، البته از آنجایی که در این جهان هستی احتمال ۰% و ۱۰۰%، صفر درصد است، به همین دلیل بهتر است جمله ام را اینگونه اصلاح کنم که موفقیت به طور کامل به زمان بستگی ندارد. زمان مهم است اما به نظر می رسد شاه کلید درب موفقیت، هدف است.

کنکور این واژه ی غریب ولی بسیار آشنا، یکی از همین مراحلی است که می تواند ما را به سوی موفقیت هدایت کند. در واقع کنکور مرحله ای از زندگی است که یاد می گیریم کمی هدفمندتر به زندگی مان نگاه کنیم. و برای رسیدن به این اهداف، تلاش کنیم.

ضمن اینکه باید بدانیم تنها داشتن هدف نیز نمی تواند عامل موفقیت باشد و برای موفقیت نیاز به مجموعه ای از عوامل مانند اندیشه مثبت داریم.

آنتونی رابینز در کتاب پله های موفقیت معتقد است که تمامی موفقیت های بزرگ با عمل حاصل می شوند. زیرا اگر تنها دارا بودن  فکر و اندیشه مثبت برای موفقیت کارساز بود، همه بایستی در نهایت زندگی رویایی داشته باشند.

کنکور هم مستثنی از این قضیه نیست. بعد از آنکه هدفمان را از شرکت در کنکور مشخص کردیم، بایستی تمامی افکار منفی را دور بریزیم، آنگونه که برایان تریسی احساس منفی را، ترمز موفقیت معرفی می کند. پس ترمزهای خود را رها کنیم و برای دستیابی به موفقیت تلاش کنیم.

در ضمن از آنجایی که هنوز قادر به توقف زمان نیستیم، حتی اگر آن را از دست بدهیم، بایستی به دنبال راهی برای جبران آن باشیم. برنامه ی ۴ ماهه کنکور یک فرصت استثنائی برای جبران زمان از دست رفته است.

 

گام اول: انتخاب هدف و برنامه ریزی اولیه

اگر امروز تصمیم گرفته اید که در کنکور نتیجه ی خوبی کسب کنید، در حالی که چند ماهی سرگرم خواندن منابع مختلف گیج کننده بودید و یا اینکه اصلاً تا بحال تصمیمی برای قبولی در کنکور نداشته اید، پیشنهاد می کنیم که هدف خود را تنها قبول شدن در رشته و دانشگاه دلخواهتان قرار دهید و برای رسیدن به این مقصود، برنامه ریزی کنید.

بهترین برنامه برای شما برنامه ۴ ماهه کنکور است. چرا که در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین نتیجه را خواهید یافت.

برای انتخاب هدف و برنامه ریزی اولیه با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

هدف از برنامه ۴ ماهه کنکور؟

هدف نهایی از برنامه ۴ ماهه کنکور، قبولی است. در واقع اینگونه به نظر می رسد که بسیاری از داوطلبان که مطالعه ی دروس را از ابتدا به صورت جدی آغاز می کنند، در ماه های آخر و به خصوص پس از عید نوروز، نفس کم می آورند.

از آنجایی که چهارماه آخر، ماه های بسیار سرنوشت سازی در قبولی است، حتی اگر در فصل تابستان و پاییز فرصت کافی برای مطالعه نداشتید، می توانید از همین امروز آغاز کنید.

اما مشکل اصلی حجم بالای کتاب و دروس است و مطمئناً شما نخواهید توانست آنها را طبقه بندی کنید، پیشنهاد ما این است که این قسمت کار را به مشاوران مرکز بسپارید تا آنها در کوتاه ترین زمان، بهترین برنامه را در اختیارتان قرار دهند.

 

برنامه ۴ ماهه کنکور! آیا قبولی در ۴ ماه امکان پذیر است؟

[awsa-h]ویلیام جیمیز فیلسوف آمریکایی معتقد است که تا زمانی که قلب شما نخواهد، به طور یقین مغز شما هرگز چیزی را باور نخواهد کرد[/awsa-h]

تنها یک دلیل برای شکست انسان وجود دارد و آن کمبود ایمان فرد به خود واقعی اش است. این بدین معنا است که ایمان و باور ما در ابتدای هر مسئولیت دشواری تنها عاملی است که موفقیت نهایی مان را تضمین می کند.

پس مطمئناً قبولی در ۴ ماه امکان پذیر است. اگر آن را باور داشته باشید. اگر مطابق برنامه ۴ ماهه کنکور پیش بروید! اگر با مشاورین مرکز تماس بگیرید!

برنامه ۴ ماهه کنکور مختص چه کسانی است؟

اگر در یکی از زیرگروه های زیر قرار می گیرید، برنامه ۴ ماهه کنکور می تواند برایتان بسیار مفید باشد:

۱- تابحال هیچ کتابی را مطالعه ننموده اید و هدفی برای قبولی در کنکور نداشته اید.

۲- تا به امروز کتابهای زیادی خریداری نموده اید ولی به دلیل حجم بالای آنها دچار سردرگمی شده اید و در نهایت خسته شده و آن ها را رها کرده اید.

۳- به برنامه ریزی هیچ اعتقادی ندارید، چرا که معتقدید نمی توانید مطابق برنامه پیش بروید و علم برنامه ریزی و قبولی بر اساس  قانون « کشکی جات » و « شانس » است.

۴- تا بحال دروس را با برنامه ریزی کامل خوانده اید و از این به بعد برنامه خاصی ندارید.

۵- نیاز به مرور مجدد دروس دارید.

۶- برای چندمین بار است که در کنکور شرکت می کنید

۷- برنامه ریزی هایی داشته اید که اجرا نکرده اید؟و یا اجرا کرده اید ولی نتیجه نگرفته اید؟

۸- داوطلب شرکت در کنکور هستید.

چرا برنامه ۴ ماهه کنکور؟

زیرا اگر شما به دنبال موفقیت نروید، خودش به دنبال شما نخواهد آمد. به قول کولمن کاکس حتی دارکوب نیز موفقیت خود را مدیون تلاش پیوسته و کوبیدن نوکش است تا به هدف نایل شود.

حالا که این فرصت استثنائی در اختیار شما قرار گرفته تا به جای صرف وقت چندین ساله برای مطالعه ی دروس کنکور، تنها در ۴ ماه با بهترین برنامه ریزی از رقیبانتان پیشی بگیرید، اگر آن را غنیمت نشمارید، یک شانس بزرگ را از دست داده اید.یادتان باشد هرگز از رودی که خشک شده است، به خاطر گذشته اش سپاسگزاری نمی شود.

روبرت اشتراوس معتقد است که موفقیت مانند کشتی گرفتن با یک گوریل است. شما نمی توانید هر گاه که خسته شدید از مبارزه دست بکشید، تنها زمانی می توانید استراحت کنید که گوریل را از پای درآورده باشد. هدف نهایی از برنامه ۴ ماهه کنکور، قبولی در کنکور سراسری در رشته و دانشگاه مورد علاقه تان است. پس از اهدافتان دست نکشید، هنوز وقت بسیاری دارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه برنامه ۴ ماهه کنکور با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

قبولی با برنامه ریزی ۱۲۰ روزه کنکور! از رویا تا واقعیت!

هیچ چیز رویا نیست، راه موفقیت همیشه در حال ساخت است. اگر تصمیم خود را برای قبولی در کنکور گرفته اید، هر چه سریعتر با مشاورین مرکز تماس بگیرید و از آنها بخواهید برنامه ۴ ماهه کنکور را در اختیارتان قرار دهند. یادتان باشد انسانی باهوش است که بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین نتایج ممکن دست یابد. پس زمان را از دست ندهید.

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

برنامه ۴ ماهه کنکور، هدف از برنامه ۴ ماهه کنکور
• نحوه برنامه ریزی ۴ ماهه کنکور، قبولی با برنامه ریزی ۱۲۰ روزه کنکور
• برنامه ۴ ماهه کنکور مختص چه کسانی است؟
مشاوره تلفنی برنامه ریزی کنکور «آیا قبولی در ۴ ماه امکان پذیر است؟»

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور