تأثیر معدل در کنکور سراسری ۹۸

تأثیر معدل در کنکور سراسری ۹۸

  • تأثیر معدل در کنکور سراسری ۹۸، نحوه اعمال معدل و اثر آن در رتبه کنکور
  • میزان تأثیر معدل در کنکور ۹۸، مفهوم تأثیر مثبت و تأثیر قطعی در کنکور ۹۸، تأثیر معدل دیپلمه های قبل از ۸۴ در کنکور ۹۸
  • مشاوره و برنامه ریزی و ارائه راهکار برای معدل پایینی ها، به طوریکه معدل در کنکور آنان بی اثر شود
  • پاسخ گویی تلفنی به تمامی سؤالات دانش آموزان در رابطه با تأثیر معدل در کنکور

[postbox txt=”کنکور سراسری و تأثیر معدل در کنکور سراسری ۹۸″]

مفهوم تأثیر مثبت و تأثیر قطعی در کنکور سراسری ۹۸:

تأثیر معدل در کنکور سراسری چند سالی است که به نامی آشنا برای تمامی کسانی تبدیل شده است که می خواهند در آزمون سراسری به رقابت و زور آزمایی علمی بپردازند. بر این اساس نمره درس های هر یک از رشته های ریاضی، انسانی و تجربی که به صورت نهایی و کشوری برگزار می شوند، در نتیجه ی آزمون سراسری شما تأثیر می گذارند. این تأثیر به چه صورتی است؟

ابتدا باید روند تغییر تأثیر معدل در کنکور سراسری را برایتان توضیح دهم. اولین اقدامی که در ارتباط با تأثیر معدل انجام شد، لحاظ کردن تأثیر مثبت بود. این موضوع به قبل از سال ۱۳۹۴ بر می گردد. حالا تأثیر مثبت چگونه بود؟ تأثیر مثبت در واقع پاداشی برای کسانی بود که امتحانات نهایی خود را با تلاش و پشتکار به خوبی پاس کرده بود و برای آنها تأثیر مثبت در نتیجه کنکورشان داشت و برای شرکت کنندگانی که معدل پایینی داشتند، تأثیر منفی نداشت. دومین اقدام تأثیر قطعی معدل در کنکور سراسری بود که در سال ۱۳۹۴ انجام شد و در سال ۱۳۹۵ نیز این روند ادامه پیدا کرد و معدل دانش آموزان در سنجش قبولی های کل مدنظر قرار می گرفت که به نفع آنها نبود. در سال ۱۳۹۶ به صورت ۲۵ درصد تأثیر مثبت معدل دبیرستان و ۵ درصد تأثیر مثبت مقطع پیش دانشگاهی درآمد و در سال ۱۳۹۷ همین تأثیر پا برجا مانده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مرکز تماس حاصل نمایید.

[typed string0=”تأثیر معدل در کنکور سراسری ۹۸، برای تمامی داوطلبان با هر معدلی خبری خوش است” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

میزان تأثیر معدل در کنکور ۹۸:

بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری ۹۸ ممکن است این سؤال را داشته باشند که در کنکور ۹۸ میزان تأثیر معدل چقدر خواهد بود؟!

مطابق با مصوبه جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، میزان تأثیر معدل در کنکور ۱۳۹۸ به این صورت است که دارندگان دیپلم رشته های تجربی، انسانی، ریاضی و معارف اسلامی که مدرک دیپلم خود را از سال ۱۳۸۴ به بعد گرفته اند و امتحانات نهایی را پشت سر گذاشته اند، به عنوان مشمولان تأثیر معدل و سوابق تحصیلی به حساب می آیند که تأثیر معدل دیپلم آنها در نتیجه ی کنکور سراسری، ۲۵ درصد خواهد بود. همچنین دارندگان مدرک پیش دانشگاهی که مدرک آنها متعلق به سال ۹۱-۱۳۹۰ به بعد است و امتحان نهایی را از سر گذرانده اند، میزان ۵ درصد تأثیر معدل برایشان لحاظ خواهد شد. شایان ذکر است که هر دو تأثیر ۲۵ درصد دیپلم و ۵ درصد پیش دانشگاهی به صورت تأثیر مثبت خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات دقیق تر و محاسبه ی دقیق تأثیر معدل شما بر کنکورتان با مشاوران مرکز تماس حاصل نمایید.

[typed string0=”دیپلمه های قبل از ۸۴، مشمول تأثیر معدل در کنکور ۹۸ نمی شوند.” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

 

میزان تأثیر معدل دیپلمه های قبل از ۸۴ در کنکور ۹۸:

احتمالاً در میان داوطلبان کنکور ۹۸ کسانی باشند که مدرک دیپلم خود را قبل از سال ۱۳۸۴ گرفته اند و نگران این باشند که تکلیف تأثیر معدل در کنکور سراسری ۹۸ برای آنها چه خواهد بود؟!

هر گونه سؤال احتمالی شما در امر تحصیل را مشاوران آگاه ما به صورت شبانه روزی پاسخ گو هستند واز آخرین و موثق ترین مراکز اطلاع رسانی در زمینه آموزش و تحصیلات عالی کسب اطلاع می کنند. بر این اساس پاسخ ما به شرکت کنندگان عزیزی که دارای دیپلم قبل از سال ۱۳۸۴ و مدرک پیش دانشگاهی قبل از سال ۱۳۹۱ هستند، تأثیر معدل محاسبه نخواهد شد و تنها معیار، رتبه ی نهایی آنها در کنکور پاسخنامه سؤالات کنکور سراسری ۹۸ آنها خواهد بود.

یک سؤال دیگه هنوز دارید!؟ درسته؟! شرکت کنندگان رشته ای مغایر با رشته دیپلم آنها از نظر تأثیر معدل چطور درنظر گرفته می شوند؟! پس درست حدس زدیم. در ادامه پاسخ این سؤال هم به شما داده می شود.

این عزیزان مشمول تأثیر معدل نخواهند شد! و باید با پشتکار کامل سعی در موفقیت آزمون سراسری داشته باشند، چون تنها معیار برای نمره نهایی آزمون آنها، خود کنکورشان خواهد بود.

اگر سؤالی در این رابطه دارید می توانید با مشاوران مطرح نمایید تا پاسخ سؤالتان را دریافت نمایید.

راهی برای جبران و بی اثر شدن معدل پایین در کنکور ۹۸:

رقیبان شما در کنکور سراسری، طیف گسترده و متفاوتی از افراد با اهداف متفاوتی را شامل می شوند. این تعداد زیاد از شرکت کنندگان ممکن است کمی برای شما نگران کننده باشد. اما این تنها ظاهر قضیه است. اتفاقاً شمار زیادی از شرکت کنندگان که با شما یک وجه یکسان دارند، آرامش دهنده و تشویق کننده است. وجه یکسان آنها با شما هدف مشترکتان است. شما و آنها می خواهید که در کنکور موفق شوید و موفقیت همهمه ی شما را به هم پیوند می دهد. تجربه سال های اخیر در کنکور سراسری نشان می دهد که داشتن معدل پایین دیپلم یا پیش دانشگاهی نه تنها عامل شکست نبوده، بلکه کسانی که معدل پایینی داشته اند، جز رتبه های برتر و پذیرفته شدگان دانشگاه های خوب بوده اند. بیایید واقع بینانه به قضیه نگاه کنیم و کمی با خودمان استدلال و دو دوتا چهارتا بکنیم. موفقیت یک پروسه است و عوامل مختلفی در کنار هم موجب موفقیت می شوند. اگر معدل شما پایین است و به تأثیر آن در نتیجه کنکورتان ناامید هستید، نگران نباشید. هنوز درصد بالایی از فرصت و زمان برای شما باقی مانده است تا بدرخشید و اهدافتان را محقق کنید. هنوز درصد بالایی از تلاش شما برای رسیدن به یک نتیجه ی مطلوب وجود دارد که امتیاز بی نظیر شما نسبت به بقیه خواهد بود. موانع تنها ابداعات ذهنی ما هستند و آیا خالق یک پدیده قادر نیست آن پدیده را از بین ببرد؟ وقتی تجربه سال های اخیر ثابت کرده است که پذیرفته شدگان دانشگاه های برتر و رشته های برتر در میانشان کسانی بوده اند که معدل پایین و حتی بسیار پایینی داشته اند، اما توانسته اند به اهدافشان برسند. پس شما هم می توانید دست از بهانه تراشی بردارید و یادتان باشداگر الان هزینه موفقیت برایتان سنگین است و فکر می کنید از عهده ی آن بر نمی آیید در آینده باید هزینه شکست را چندین برابر بپردازید!

پیشنهاد می کنیم جهت برنامه ریزی و کسب رتبه ی مورد نظرتان با مشاوران مرکز تماس حاصل نمایید. مشاوران با در نظر گرفتن شرایط شما و با وجود معدل پایین و یا عدم فعالیت شما تا به امروزف طوری برای شما برنامه ریزی خواهند کرد که با خیلی آسوده به رتبه ی موردنظرتان برسید.

[typed string0=”کسب رتبه ی برتر با معدل پایین شما” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

مشورت با بزرگان و افراد آگاه و متخصص از توصیه های اخلاقی و دینی و عقلی در فرهنگ ماست. مشاور آگاه همچون چراغی در دل تاریکی است و راه درست را نشان می دهد. در این راستا ما اهیمت یک مشاور متخصص را برای روشنی بخشی به مسیر موفقیت شما در ک کرده ایم و خوبان را در کنار هم گرد آورده ایم.

شما از دو مسیر ارتباطی می توانید از همیاری ما بهره مند شوید. تماس تلفنی با مشاوران برتر کشور و کانال تلگرام کنکوری ها.

مشاوره کنکور سراسری ۹۸ به صورت تلفنی و با زبده ترین روش های کسب موفقیت تحصیلی در اختیار شما قرار می گیرد تا شما از این فرصت استفاده کنید و موفق شوید.

[fieldb]

[postbox txt=”کنکور سراسری و تأثیر معدل در کنکور سراسری ۹۸″]

  خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • تأثیر معدل در کنکور سراسری ۹۸، نحوه اعمال معدل و اثر آن در رتبه کنکور
  • میزان تأثیر معدل در کنکور ۹۸، مفهوم تأثیر مثبت و تأثیر قطعی در کنکور ۹۸، تأثیر معدل دیپلمه های قبل از ۸۴ در کنکور ۹۸
  • مشاوره و برنامه ریزی و ارائه راهکار برای معدل پایینی ها، به طوریکه معدل در کنکور آنان بی اثر شود
  • پاسخ گویی تلفنی به تمامی سؤالات دانش آموزان در رابطه با تأثیر معدل در کنکور
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور