تخفیف های ویژه برای سربازان فراری به مناسبت هفته دفاع مقدس

سربازان فراری گوش به زنگ باشید!

ریاست سازمان قضایی ستاد نیروهای مسلح، در هفته دفاع مقدس، خبر از برخورداری سربازان فراری (پس از پایان خدمت با احتساب ایامی که در خدمت بوده اند) از تخفیف های ویژه ای را داد که البته مهم از آن این بود که اگر در هفته دفاع مقدس، سربازان فراری، خود را به سازمان نظام وظیفه معرفی کنند، زندانی نخواهند شد. در ادامه ذکر شد که ضمن اینکه در سال های اخیر روند فرار از خدمت سربازی رو به کاهش رفته است، سربازان فراری اگر در این هفته اقدام به معرفی خود کنند، برایشان پرونده تشکیل می شود و تا هنگامی که خدمت شان به پایان برسد از تخفیف هایی بهره مند می شوند.

استعلام کد سخا و خدمات الکترونیکی نظام وظیفه :

استعلام کد سخا و خدمات الکترونیکی نظام وظیفهدر ابتدا بایستی به این پرسش پاسخ دهید که اصلاً کد سخا چیست!؟ کد سخا شناسه ای ۵ رقمی و منحصر به فرد در سازمان نظام وظیفه است که در واقع به منظور ورود به سایت همراه با کد ملی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع با استفاده از این کد می توانید آخرین وضعیت خدمت را استعلام کنید. کد سخا را می توان از دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس ۱۰+) دریافت کرد.

منبع : سازمان وظیفه عمومی ناجا

در چه زمینه هایی می توانیم از مشاوران نظام وظیفه کمک بگیریم؟

مرکز مشاوره خدمت سربازی نظام وظیفه تلفنی خانه مشاوره معمولاً قانون های مرتبط با نظام وظیفه به طور مستمر بروز رسانی می شوند بنابراین اگر شمع تولد ۱۸ سالگی تان را به تازگی فوت کرده اید، بررسی قوانین مرتبط با خدمت سربازی را باید در لیست کارهای همیشگی تان قرار دهید. اما یک راه ساده تر این است که کلیه سوالات خود را در زمینه خدمت سربازی از مشاوران خدمت وظیفه خانه مشاوره بپرسید.

مشاوره خدمت نظام وظیفه

مدت سربازی ، مدارک سربازی، فهرست پایگاه ها، شرایط خروج از کشور، مشمولیت سربازی، شرایط اعزام به خدمت، قوانین نظام وظیفه، سربازان فراری و…

مشاوره امریه و پذیرش نظام وظیفه

نحوه پذیرش و امریه ارگان های نظامی و دولتی، قرارگاه ها، وزارتخانه ها، شهرداری، بهزیستی و …

خرید خدمت سربازی

قانون خدمت سربازی در زمینه خرید در سال ۹۸-۹۹ و قبل از آن

مشاوره کسری خدمت نظام وظیفه

کسری ایثارگری، کسری بسیج، کسری پروژه خدمت، کسری منطق بد آب و هوا، کسری مناطق عملیاتی و مرزی، کسری اولاد

مشاوره معافیت خدمت سربازی

معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت کفالت، معافیت ایثارگری و…

[postbox txt=”خدمت سربازی نظام وظیفه ۹۹″]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور