تراز و رتبه کنکور برای قبولی در کارشناسی ارشد محیط زیست

  • مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد محیط زیست

    ،انتخاب رشته ارشد کارشناسی ارشد محیط زیست ، انتخاب رشته ارشد آزاد

  • نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد محیط زیست ،انتخاب رشته ارشد کنکور سراسری،انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد محیط زیست
  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری، انتخاب رشته کارشناسی ارشد کنکور آزاد رشته محیط زیست
  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته محیط زیست و دانشگاه مورد نظرشما توسط

    نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته و اینکه با رتبه شما سال گذشته چه رشته و دانشگاهی قبولی داشتند

[postbox txt=”اطلاع از تراز و رتبه کنکور برای قبولی در کارشناسی ارشد محیط زیست”]
رتبه و تراز اصلی ترین و مهم ترین فاکتور ها در انتخاب رشته ی دانشگاه هاست به گونه ای که ترتیب داوطلبان بر اساس مقدار این دو مشخص می گردد. رتبه، همانطور که از اسم آن مشخص است، ترتیب داوطلبان بر اساس نمره ی کسب شده مشخص می نماید.و اما تراز چیست؟

تراز سطح علمی داوطلب را بر اساس میزان دشواری و آسانی سؤال ها مشخص می کند. با ذکر یک مثال به تبیین آن می پردازیم. فرض کنید تراز داوطلبی در آزمون کنکور برابر ۵۰۰۰ باشد و همان داوطلب در آزمون مشابه دیگری با میانگین درصد دروس یکسان دارای تراز ۴۵۰۰ باشد. همانطور که مشاهده می کنید، اختلاف تراز ۵۰۰ عددی بین کارنامه ی داوطلب مشاهده شده است. این اختلاف به علت سطح دشواری و راحتی سؤال ها می باشد و یا به عبارتی، ارزش سؤال های کنکور با یکدیگر متفاوت بوده است.

۲ پیشنهاد برای افزایش تراز :

۱- اگگر رشته هایی را انتخاب نمایید که در آن فراد کمتری ثبت نام نموده اند، تراز آن رشته در سال آزمون شما پایین تر خواهد آمد.

۲- در آزمون ارشد سعی کنید هوشمندانه بخوانید و صرفاً مطلاعات صفحات زیاد و یا صرف ساعات زیاد نتیجه بخش نیست.

معدل عاملی تأثیرگذار در رتبه و تراز داوطلب

معدل کارشناسی در کنکور ارشد ۹۶ دارای اهمیت است به گونه ای که معدل بالای ۱۷ دارای تأثیر ۲۰% و معدل بین ۱۴ ال ۱۷ تأثیر چندانی نخواهد داشت و معدل زیر ۴ تأثیر منفی را بر روی رتبه و تراز داوطلب می گذارد. هم چنین داوطلبان می توانند با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد، رتبه و تراز احتمالی خود را وارد کرده و دانشگاه هایی را که امکان پذیرفته شدن در آن ها را دارند، مشاهده نمایند.

 

رتبه و تراز کنکور سراسری برای قبولی ارشد محیط زیست:

دانشجویان ارشد که علاقه مند به ادامه تحصیل در دوره های روزانه و شبانه در دانشگاه های دولتی می باشند، می توانند در صورت داشتن رتبه و تراز لازم برای قبولی در این دانشگاه ها به ادامه تحصیل بپردازند.

معدل بالای دوره کارشناسی، امری بسیار مهم در قبولی داوطلب ارشد است

قطعاً هر چقدر رتبه ی دانشجو کمتر باشد، شانس قبولی او در دانشگاه های سراسری بیشتر خواهد بود. برای کسب رتبه ی کمتر، داوطلب کارشناسی ارشد باید به این نکته توجه کند که با توجه به گرایش مورد علاقه اش در رشته ی محیط زیست، دروسی که ضریب بالاتری دارند را بیشتر مورد توجه قرار دهند. برای کسب آگاهی بیشتر در همین زمینه، نرم افزار مرکز مشاوره می تواند کمک بسیاری به داوطلب کارشناسی ارشد داشته باشد.

 

[awsa-banners]

مجموعه محیط زیست

معدل موثر ۱۶.۹
سهمیه آزاد
زبان ۲.۲۲
اکولوژی عمومی ۱۸.۳۳
برنامه ریزی ۱.۶۶-
تحلیل سیستم ها ۰
اموزش محیط زیست ۵
برنامه ریزی درسی ۵-
ارزیابی توان محیط  زیست ۱۳.۳۳
سنجش ازدور ۸.۳۳
روش های اماری ۹.۳۳
رتبه در زیر گروه ۱ ۲۴۹
رتبه در زیر گروه ۲ ۳۴۲
محل قبولی دانشگاه شهید بهشتی – تهران محیط زیست گرایش برنامه ریزی
دوره قبولی مجازی

 

رتبه و تراز کنکور آزاد برای قبولی ارشد محیط زیست :

داوطلبان علاقه مند به ادامه ی تحصیل در کارشناسی ارشد محیط زیست می توانند با توجه به علاقه و اولویت های خود در دانشگاه های آزاد نیز انتخاب رشته کنند. آگاهی از تراز و رتبه ی پذیرفته شدگان دوره های پیش می تواند کمک بسیاری به داوطلب ارشد برای داشتن انتخابی بهتر کند.

دانشجویان کارشناسی ارشد محیط زیست با استفاده از نرم افزار مرکز مشاوره به راحتی از تراز و رتبه و همچنین دانشگاه و رشته ی پذیرفته شدگان مطلع شوند و با نگاهی واقع بینانه به علایق علمی خود برسند. همچنین کارشناسان مرکز مشاوره، تنها به اطلاعات دوره های پیش اکتفا نکرده اند. بلکه با توجه به تعداد شرکت کنندگان همان دوره و سطح دشواری سؤالات و میانگین های واقعی به تخمین رتبه ی داوطلب و قبولی آن در رشته و دانشگاه های کشوری بپردازند که این امر، بی شک انتخابی واقع گرایانه برای داوطلب ارشد رقم خواهد زد.

رتبه و تراز کنکور غیر انتفاعی برای قبولی ارشد محیط زیست:

دانشجویان ارشد که علاقه مند به ادامه ی تحصیل در مؤسسات و دانشگاه های غیر انتفاعی هستند می توانند بر حسب علایق خود با داشتن نگاهی واقع بینانه، بهترین انتخاب رشته را داشته باشند. اطلاع از رتبه و تراز داوطلبین دوره های پیش کارشناسی ارشد ورشته و دانشگاهی که پذیرفته شده اند، می تواند بیشترین کمک و بهترین گزینه برای انتخاب رشته ی دانشجوی ارشد محیط زیست باشد.

با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته، ضمن آگاهی از پذیرفته شدگان دوره های پیش به داوطلب ارشد کمک می کند که برای مثال، قبولی در محیط زیست نیازمند چه رتبه و ترازی است یا با رتبه ی کسب شده در کدام دانشگاه می توان در رشته ی ارشد محیط زیست ادامه تحصیل داد.

رتبه و تراز کنکور پیام نور برای قبولی ارشد محیط زیست:

داوطلبان شاغلی که مایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستند، می توانند با انتخاب رشته در دانشگاه های پیام نور، دقت بیشتری را برای امور کاری و شغلی خود اختصاص دهند. زیرا این دانشگاه با پذیرش غیر حضوری دانشجوی ارشد، زمان بیشتری در اختیار دانشجو قرار می دهد. دانشجویان علاقه مند به ادامه ی تحصیل در دانشگاه های پیام نور باید با توجه به علایق خود، انتخاب رشته ای هوشمندانه داشته باشند.

در همین راستا، نرم افزار انتخاب رشته مرکز مشاوره برای داشتن انتخاب رشته ای مناسب، علایق با در نظر گرفتن واقعیت های موجود، می تواند کمک بسیاری به داوطلبین کارشناسی ارشد کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر برروی لینک کلیک نمایید

[postbox txt=”اطلاع از تراز و رتبه کنکور برای قبولی در کارشناسی ارشد محیط زیست”]
باتوجه به اهمیت موضوع در

انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد

پیشنهاد میگردد داوطلبان کارشناسی ارشد رشته محیط زیست

از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد محیط زیست

استفاده نمایند.علاقه مندان میتوانند جهت تخمین احتمال قبولی خود در رشته محیط زیست با مشاوران مرکز انتخاب رشته تماس گرفته و بررسی نمایند که در مقطع کارشناسی ارشد محیط زیست میتوانند در کدام دانشگاه نمره قبولی کسب نمایند.همچنین مشاورین این مرکز به شما اطلاعاتی میدهند که داوطلبان سال گذشته با رتبه شما در مقطع کارشناسی ارشد چه نتایجی گرفتند و در کدام دانشگاه قبول شدند.

مشاورین این مرکز در موضوعات زیر به شما مشاوره میدهند:

  • محیط زیست و دانشگاه مورد نظرتان، سال گذشته در رشته محیط زیست با چه رتبه ای دانشجو گرفته شد
  • با رتبه شما چه رشته و چه دانشگاهی میتوان قبول شد؟ با استفاده از

    نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد رشته محیط زیست

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و آزاد و بهترین انتخاب که شانس قبولی شما در آن بیشتر است
  • مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد محیط زیست

    ،انتخاب رشته ارشد ،

    انتخاب رشته ارشد آزاد

  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری،

    انتخاب رشته کارشناسی ارشد محیط زیست

    کنکور آزاد

[telar]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور