تکمیل ظرفیت ارشد بر اساس سوابق تحصیلی

ثبت نام بدون کنکور و تکمیل ظرفیت ارشد بر اساس سوابق تحصیلی ۹۹

خبر خوش برای ارشدی ها در روزهای کرونایی :

مشاوره تلفنی ثبت نام و انتخاب رشته ارشد بدون کنکور

در سال ۹۹ به دلیل شیوع بیماری کرونا، نظام آموزشی به دنبال برگزاری دوره های مجازی به جای حضوری، تغییرات دیگری را هم تجربه کرد. از جمله مواردی که در این زمینه مطرح می شود، امکان ثبت نام بدون کنکور و تکمیل ظرفیت ارشد بر اساس سوابق تحصیلی است که با توجه به اینکه عنوان جذاب و جدیدی است این مقاله را به آن اختصاص می دهیم.

[postbox txt=”ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور “]

بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه شوید :

انتخاب رشته ارشد بدون کنکور بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و جلسات ۱۵ و ۱۶ شورای سنجش و پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی که به ترتیب در مرداد ماه و آبان ماه سال ۹۹ مطرح گردید، این گونه مقرر شده است که در رشته محل هایی که ظرفیت آن ها در آزمون ارشد ناپیوسته در سال ۹۹ در موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و دانشگاه ها و همچنین دانشگاه آزاد تکمیل نشده است و فاقد انتخاب رشته کننده مردود می باشند، پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و بر اساس معدل تراز شده کارشناسی به صورت متمرکز صورت می گیرد.

مشاوره تلفنی ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور

تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ :

اگر شما نیز جزو آن دسته از داوطلبانی هستید که دوست دارید در مقطع ارشد ادامه تحصیل بدهید ولی دیگر از کنکور دادن خسته شده اید، به شما ثبت نام در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بدون کنکور را پیشنهاد می کنیم. پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد

کارشناسی ارشد بدون کنکور یک فرصت طلایی برای کسانی است که می خواهند با صرف انرژی نه چندان زیادی ، مدرک ارشد خود را در دست بگیرند. از آنجایی که هر پذیرش، تابع اصول و قوانین مربوط به خود است، به نظر می رسد که به منظور پذیرش در تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی ارشد نیز نیازمند یک راهنما برای بیان کلیدی ترین نکات هستید.

مشاورین خانه مشاوره می توانند دقیق ترین اطلاعات را در زمینه پذیرش در تکمیل ظرفیت بدون کنکور در مقطع ارشد در اختیار شما بگذارند. مشاوره پذیرش ارشد بدون کنکور این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا با صرف کم ترین انرژی، نکات مهم ثبت نام بدون کنکور را دریافته و به موقع نسبت به آن اقدام نمایید.

به همین منظور پیشنهاد می کنیم که برای آگاهی از شرایط پذیرش تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی ارشد، حتما با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

لیست رشته ها و دانشگاه های پذیرنده تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بدون کنکور :

مطابق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش در زمینه پذیرش تکمیل ظرفیت ارشد به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی و نمره تراز شده، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی، دانشگاه های آزاد و غیر انتفاعی و … که ظرفیتشان تکمیل نشده باشد و فاقد انتخاب رشته کنندگان مردود باشند، می توانند لیستی را به منظور تکمیل ظرفیت ارائه دهند و دانشجویان نیز می توانند از این فرصت استفاده کنند.

لیست رشته ها و دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد بدون کنکوربا توجه به این که نکات بسیاری در انتخاب رشته در مقطع ارشد برای دانشگاه ها مطرح می شود، به نظر می رسد که آگاهی از این نکات و لیست رشته ها و دانشگاه های پذیرنده تکمیل ظرفیت ارشد بر اساس سوابق تحصیلی در  بسیار ضروری است.

مشاوره تلفنی ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور

شرایط و زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد ۹۹ : 

نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد

مطابق آخرین اطلاعیه ها، متقاضیان ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی ارشد ۹۹ می توانند دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته را از روز سه شنبه ۲۵ آذر ماه ۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش دریافت نمایند. ثبت نام متقاضیان از روز سه شنبه ۲۵ آذر تا روز یکشنبه ۳۰ آذرماه ادامه می یابد.

در همین خصوص مشاوران مرکز، شما را راهنمایی کرده و ضمن پاسخگویی به تمامی سؤالات شما در زمینه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی ارشد، شما را در انتخاب رشته راهنمایی می نمایند.

برای آگاهی از قوانین و شرایط ثبت نام بدون کنکور تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۹ با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

معدل تراز شده ی کارشناسی چیست ؟

بهتر است که این موضوع را در قالب یک مثال توضیح دهیم. فرض کنید که دانشجوی ۱ در دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی معدل ۱۶ را کسب کرده و دانشجوی ۲ در دانشگاه پیام نور معدل ۱۹ را کسب نموده است. با توجه به اینکه سطح علمی دانشگاه ها با هم متفاوت است نمی توان این گونه بیان کرد که دانشجوی ۱ از دانشجوی ۲ ضعیف تر است. به همین دلیل هر دانشگاه با توجه به مواردی، ضریبی را در نظر گرفته است که این ضریب در معدل ضرب می شود و حاصل به عنوان معدل تراز شده ی کارشناسی در نظر گرفته می شود.

 

برای کسب آگاهی در زمینه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی ارشد با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی به منظور قبولی در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ :

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی به منظور قبولی در کنکور کارشناسی ارشداهمیت برنامه ریزی از هیچ کس پوشیده نیست. اگر شما هدفی خواص دارید و می خواهید در کنکور کارشناسی ارشد به رتبه دلخواهتان دست پیدا کنید تا بتوانید رشته مورد علاقه تان را در بهترین دانشگاه بخوانید، بهتر است از یک مشاور کمک بگیرید. مشاوران با اطلاع از ضریب دروس و زمان امتحان تمام مواردی که باید بدانند به شما کمک می کنند تا به بهترین شکل ممکن برای کنکور آماده شوید.

برای ارتقاء و بهبود وضعیت تحصیلی تان بهتر است از برنامه ریزی درست پیروی کنید. به عبارتی موفقیت در تحصیل به برنامه ریزی درست در کنار استفاده از مشاوره تحصیلی افراد با تجربه و متخصص در این حوزه نیاز دارد. برنامه ریزی صحیح مانند نقشه، راه موفقیت را با تمام فراز و فرودهای آن برای دانش آموزان ترسیم می کند و مشاوره تحصیلی همانند یک مربی به اصلاح و اشتباهات و کمک وی خواهد آمد. برنامه ریزی درسی و بهره مندی از مشاوره تحصیلی ویژه ارتقاء معدل دانش آموزان یک گام بلند در جهت پیشرفت تحصیلی وی که بر آینده درسی و علمی دانش آموزان تأثیر می گذارد، خواهد بود.

برای دریافت مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی به منظور قبولی در کنکور کارشناسی ارشد با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

معرفی بهترین منابع آزمون کارشناسی ارشد :

منابع آزمون کارشناسی ارشدبرای قبولی در کنکور ارشد، تنها درس خواندن کافی نیست. بلکه اینکه شما از چه منبعی مکالمه می کنید نیز اهمیت دارد. برای افزایش احتمال قبولی خود بهتر است از بهترین منابع استفاده کنید. منابع بسته به نوع رشته و گرایش متفاوت است.

علاوه بر داشتن یک برنامه حرفه ای مناسب، شناخت درست منابع نیز نقش مهمی در موفقیت خواهد داشت. اما از آنجا که در مورد هر موضوعی، تعداد فراوانی از منابع و کتب درسی وجود دارد، به نظر می رسد که شناسایی منابع برتر می تواند شما را در رسیدن به اهدافتان، سریع تر از سایر منابع یاری کند. بهترین منابع رشته خود را از مشاوران تحصیلی خانه مشاوره بخواهید.

[postbox txt=”ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور “]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:

  • مشاوره ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد بدون کنکور ، نحوه و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد بدون کنکور ، زمان و مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد بدون کنکور
  • پذیرش تکمیل ظرفیت ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ، تکمیل ظرفیت ارشد بر اساس سوابق تحصیلی
  • رشته ها و دانشگاه های تکمیل ظرفیت ارشد بدون کنکور ، ظرفیت پذیرش تکمیل ظرفیت ارشد بدون کنکور
  • مشاوره تلفنی و برنامه ریزی تحصیلی کارشناسی ارشد
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور