تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی آزاد

تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی آزاد

  • تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی آزاد، لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد
  • شروع تکمیل ظرفیت کارشناسی آزاد، زمان و نحوه تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی آزاد
  • پاسخگویی به سؤالات تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی آزاد، کنکور کارشناسی آزاد ۹۷
  • مشاوره تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی آزاد، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی آزاد

[postbox txt=”تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی آزاد”]

همان طور که مطلع هستید کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد همزمان با کنکور کارشناسی دانشگاه سراسری و در یک روز برگزار می شود. پس از اعلام نتایج در ماه های مهر و بهمن دانشگاه آزاد، فرصتی دوباره را به داوطلبان متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد قرار می دهد تا با ثبت نام در تکمیل ظرفیت در دانشگاه هایی که ظرفیتشان تکمیل نشده است، در صورت قبولی، وارد دانشگاه شوند. و اما چه کسانی شامل تکمیل ظرفیت می شوند؟

در جواب به این سؤال باید بگوییم هر کسی که در جلسه ی کنکور دانشگاه آزاد شرکت کرده است، می تواند در تکمیل ظرفیت هم شرکت نماید.

و اگر سؤالتان این است که چه رشته هایی در تکمیل ظرفیت دانشجو می پذیرند، باید بگوییم معمولاً اکثر رشته ها در تکمیل ظرفیت دانشجو جذب می کنند. اما این جذب دانشجو تابع یک سری قوانین است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

[bannerentekhab]

[bannerbk]

قوانین انتخاب رشته تکمیل ظرفیت:

  1. شما قادر خواهید بود تا حداکثر ۲۰ رشته از رشته های محل اعلام شده برای تکمیل ظرفیت را انتخاب کنید ولی باید توجه داشته باشید که فقط می توانید از گروه های آموزشی خود انتخاب کنید.
  2. در تکمیل ظرفیت این باور را بایستی از سرتان بیرون کنید که اگر مثلاً رشته ی پرستاری را در اول انتخاب کنید، در انتخاب های پایین تر شانس کمتری برای قبولی دارید. دلتان را بزنید به دریا و برحسب علاقه ای که به رشته دارید، انتخاب رشته نمایید.
  3. خب اگر هم در دانشگاه سراسری قبول شدیم، هم دانشگاه آزاد ولی می خواهیم در تکمیل ظرفیت آزاد هم شرکت کنیم. تکلیف چیست؟ بایستی بگوییم که اگر در تکمیل ظرفیت قبول نشوید، که هیچ، ولی اگر قبول شوید باید با رشته و دانشگاه آزادی که در شهریور قبول شدید، خداحافظی کنید و به رشته و دانشگاه آزادی که در تکمیل ظرفیت قبول شده اید، بروید. اما قبولی تان در تکمیل ظرفیت آزاد هیچ ارتباطی با قبولی تان در دانشگاه سراسری ندارد! در نهایت این شما هستید که انتخاب می کنید. برای ثبت نام به کجا بروید.

در ضمن اگر تا به اینجای مطلب، سؤالی برایتان پیش آمده، آن را با مشاورین مرکز درمیان بگذارید.

رشته محل های دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری دانشگاه آزاد:

متقاضیان انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت می توانند با مراجعه به سایت آزمون دانشگاه آزاد (www.azmoon.org)، به صورت اینترنتی اقدام به انتخاب رشته نمایند. شایان ذکر است که پیش از انتخاب رشته بایستی کارت اعتباری انتخاب رشته را خریداری نموده و اطلاعات مرتبط با نام، کد رشته و محل های دانشگاهی را از جداول موجود، استخراج نمایید.

[typed string0=”اگر در جلسه ی کنکور شرکت کرده اید، می توانید در تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کنید.” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

تراز قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد:

خب! نوبتی هم که باشد، نوبت به تراز قبولی تکمیل ظرفیت می رسد. حتماً این سؤال برایتان پیش آمده که ما چه ترازی داشته باشیم که حتماً در تکمیل ظرفیت قبول شویم. یکی از راه های پی بردن به این تراز، مقایسه ترازمان با ترازهای سال پیش است. راه دیگر تماس با مشاوران است. آنها آماده ی پاسخگویی به تمامی سؤالات شما در زمینه ی ثبت نام، قوانین، ضوابط و شرایط، تراز قبولی، رشته های دانشگاه ها هستند. مشاورین قادرند مسیر را برایمان روشن کنند و با تصویرسازی درست از شرایط کنونی، تصویر درست را از آینده به ما نشان دهند.

[postbox txt=”تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی آزاد”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:
  • تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی آزاد، لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد
  • شروع تکمیل ظرفیت کارشناسی آزاد، زمان و نحوه تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی آزاد
  • پاسخگویی به سؤالات تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی آزاد، کنکحورکارشناسی آزاد ۹۷
  • مشاوره تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی آزاد، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی آزاد

[telbk]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور