ثبت نام آزمون آیلتس ۲۰۱۸ دانشگاه آزاد

ثبت نام آزمون آیلتس ۲۰۱۸ دانشگاه آزاد

  • آزمون آیلتس چیست و ثبت نام در این آزمون به چه صورت است؟
  • مشاوره در زمینه شرایط و نحوه ثبت نام در آزمون آیلتس ۲۰۱۸ دانشگاه آزاد
  • منابع و زمان آزمون آیلتس۲۰۱۸ دانشگاه آزاد اسلامی
  • راهنمایی در زمینه نحوه ثبت نام آزمون آیلتس مناسب شما و موضوعات مرتبط

[postbox txt=”مشاوره ثبت نام آزمون آیلتس ۲۰۱۸ دانشگاه آزاد”]

ممکن است برای تحصیل یا کار به فکر اقامت در یک کشور انگلیسی زبان باشید یا اینکه قصد دارید سطح زبان انگلیسی خود را محک بزنید و در کنار این سنجش یک مدرک معتبر بین المللی نیز داشته باشید. از آنجا که در عصر کنونی مدارک معتبر و حرفه ای زبان از اهمیت بالایی برخوردار است. ما نیز به این سطح از اهیمت بها داده ایم و به راهنمایی شما در مورد شرایط آزمون آیلتس ۲۰۱۸، نحوه ثبت نام و نیز زمان برگزاری و آزمون آیلتس دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر جوانب پرداخته ایم.

می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

آزمون آیلتس در دو بخش عمومی و آکادمیک برگزار می شود.

آزمون آیلتس چیست؟

آزمون آیلتس به منظور بررسی و سنجش مهارت های زبان انگلیسی طراحی شده است و مخفف International English language Testing system(IELTS) می باشد. آیلتس آکادمیک برای دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان و آیلتس عمومی برای متقاضیان کار و اقامت در کشورهای انگلیسی زبان طراحی شده است.

با تقویت مهارت های ۴ گانه زبان انگلیسی، شانس قبولی آزمون آیلتس زیاد است.

شرایط آزمون آیلتس ۲۰۱۸:

شرایط آزمون آیلتس ۲۰۱۸ نیز همچون سال های گذشته یکسان است و آنچه اهمیت دارد، این است که ابتدا نوع آزمون آیلتسی که می خواهید شرکت کنید را مشخص کنید. چون آیلتس عمومی و آکادمیک با هم تفاوت دارند. شرط اینکه در آزمون آیلتس ۲۰۱۸ با اطمینان خاطر شرکت کنید، این است که در مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی تمرین کنید و تست جواب بدهید. مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی writing، speaking، listening، reading هستند که شما می توانید از طریق منابع معتبر آموزشی، مهارت های آزمون آیلتس به تقویت آنها بپردازید و قبل از ثبت نام آزمون آیلتس نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل نمایید.

برای اطلاع از منابع معتبر آموزشی جهت قبولی در آزمون آیلتیس ۲۰۱۸  با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای مطالعه آزمون آیلتس از منابع زبان اصلی استفاده کنید

منابع آزمون آیلتس ۲۰۱۸:

اصولاً برای تقویت و یادگیری مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی که نوشتن، خواندن، صحبت کردن و گوش دادن است و از همین مهارت آزمون گرفته می شود و سطح مهارت شما بر اساس آن تعیین خواهد شد، اطلاع و استفاده از بهترین منابع نکته اصلی و کاربردی خواهد بود. منابع آزمون آیلتس ۲۰۱۸ نیز که موفقیت شما را رقم خوهد زد، مهم هستند. البته تمرین و تکرار اهمیت اساسی دارد. توصیه ما به شما این است که از منابع اصلی به زبان انگلیسی و لابراتوراهای حرفه ای در این زمینه استفاده نمایید. مشاوره با متخصصان نیز اهمیت دارد.

مشاوران ما مسیرهای درست را به شما نشان می دهند. تماس بگیرید.

 زمان برگزاری آزمون آیلتس:

آزمون آیلتس توسط دانشگاه کمبریج و دیگر مراکز مرتبط با آن در بیش از ۱۵۰ کشور جهان برگزار می شود. بر این اساس در ایران نیز مراکی با مجوز رسمی سازمان سنجش کشور می توانند آزمون آیلتس برگزار کنند. زمان برگزاری آزمون آیلتس با توجه به هر کشور و بر اساس قوانین آموزشی مراکز و مؤسسات معتبر آنها تعیین می شود. در ایران شما می توانید در طول یک ماه ۴ بار در آزمون آیلتس شرکت نمایید. البته اگر بدون آمادگی، ثبت نام آزمون آیلتس را انجام دهید و در آن شرکت کنید. فقط متقبل هزینه خواهید شد. پس بر روی نحوه ی آمادگی برای آزمون سرمایه گذاری کنید.

برای کسب اطلاع از نحوه ی آمادگی برای آزمون آیلتس با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

زمان ثبت نام آزمون IELTS (آیلتس) ۲۰۱۸ دانشگاه آزاد:

زمان ثبت نام آزمون آیلتس ۲۰۱۸ دانشگاه آزاد در هفته ی اول آذر برگزار می شود. متقاضیان ثبت نام آزمون آیلتس دانشگاه آزاد می توانند با رزرو آزمون و پرداخت هزینه ثبت نام را انجام دهند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان های ثبت نام آزمون آیلتس دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام آزمون آیلتس دانشگاه آزاد ۲۰۱۸:

نحوه ثبت نام آزمون آیلتس دانشگاه آزاد ۲۰۱۸ بدین شکل است که شما می توانید از طریق English.iau.ac.ir/ietls اقدام نمایید و با پر کردن اطلاعات و اسکن مدارک لازم، ثبت نام خود را انجام دید.

هنگام ثبت نام به نوع آزمون دقت نمایید.

ثبت نام فوری آزمون آیلتس دانشگاه آزاد ۲۰۱۸ را از طریق مشاوران مرکز انجام دهید.

پاسپورت امضا شده برای ثبت نام آزمون آیلتس الزامی است.

مدارک ثبت نام برای آزمون آیلتس IELTS:

مدرک ثبت نام برای آزمون آیلتس شامل گذرنامه دارای اعتبار در زمان آزمون است که مشمولان خدمت در صورتی که فاقد پاسپورت هستند، می توانند با شماره ملی خود ثبت نام نمایند. در مراحل بعدی باید هزینه ثبت نام را پرداخت و نوع آزمون را که شامل عمومی و دانشگاهی است، انتخاب نمایید. برای کسب اطلاع از جزئیات مربوط به مدارک مورد نیاز ثبت نام آیلتس با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

هزینه آزمون آیلتس ۲۰۱۸ دانشگاه آزاد:

مبلغ پرداختی برای آزمون آیلتس توسط سازمان سنجش اعلام می شود و مراکز مورد تأیید سازمان سنجش بر اساس هزینه ی اعلام شده ثبت نام می نمایند. هزینه ی آزمون آیلتس ۲۰۱۸ دانشگاه آزاد به مبلغ ۹۵۰ هزار تومان است که در صورت تغییر، باید مبلغ اضافه شده را متقاضیان پرداخت نمایند.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات هزینه آزمون آیلتس با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

آشنایی با نمونه سؤالات آزمون آیلتس آمادگی شرکت کنندگان را بالا می برد.

نمونه سؤالات آزمون IELTS:

برای هر آزمونی اطلاع از سبک و شیوه ی سؤالات و بخش های مورد توجه طراحان آن آزمون اهمیت دارد.

آزمون آیلتس هم از این قاعده جدا نیست. برای همین به منظور موفقیت بهتر در آزمون IELTS نمونه سؤالات آزمون آیلتس را که در آزمون های قبلی آیلتس مورد توجه بوده است. از سایت های معتبر دانلود کنید و در هر ۴ قسمت آزمون آیلتس که شامل خوندن و نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن است. به بررسی و جواب دادن به آنها بپردازید تا هم مروری بر تمام مهارت ها و اطلاعات شما صورت گیرد و هم با نوع سؤالات آشنا شوید.

برای اطلاع از نوع سؤالات آزمون آیلتس با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=”مشاوره ثبت نام آزمون آیلتس ۲۰۱۸ دانشگاه آزاد”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • آزمون آیلتس چیست و ثبت نام در این آزمون به چه صورت است؟
  • مشاوره در زمینه شرایط و نحوه ثبت نام در آزمون آیلتس ۲۰۱۸ دانشگاه آزاد
  • منابع و زمان آزمون آیلتس۲۰۱۸ دانشگاه آزاد اسلامی
  • راهنمایی در زمینه نحوه ثبت نام آزمون آیلتس مناسب شما توسط برترین کارشناسان

[telbk]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور