ثبت نام آزمون ورودی دوره دوم متوسطه مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی

  • زمان و مهلت ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی
  • شرایط و نحوه ثبت نام آزمون مدارس استعدادهای درخشان نمونه دولتی
  • برنامه ریزی درسی در تمامی مقاطع متوسطه، منابع آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی
  • مشاوره طلایی تلفنی ویژه قبولی آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی، معرفی مدارس برتر ایران، مدارس برتر تمامی استان ها و شهرستان ها، مدارس شاهد و ایثارگران، مدارس فرهنگ و از راه دور و دیگر مدارس

[postbox txt=”مشاوره ثبت نام آزمون ورودی دوره دوم متوسطه مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی”]

زمان و مهلت ثبت نام آزمون ورودی دوره دوم متوسطه مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی

ثبت نام آزمون ورودی دوره دوم متوسطه مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی توسط مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش اعلام شد. زمان ثبت نام از ۲۸ فروردین ماه ۹۷ آغاز می شود و مهلت ثبت نام تا ۵ اردیبهشت ماه خواهد بود. کلیه مراحل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه، ثبت درخواست تجدید نظر و مشاهده نتایج آزمون به صورت اینترنتی است و به دلیل حجم بالای ثبت نام کنندگان توصیه می شود در تاریخ های تعیین شده ثبت نام را انجام دهید زیرا تمدید این مهلت امکان پذیر نخواهد بود.

  • خانه مشاوره یک مؤسسه آموزشی مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. این مؤسسه صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. این بدین معناست که مؤسسه و سایت خانه مشاوره، سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان نیست و تنها سایت معتبر، سایت hoosh.medu.ir است.
  • خانه مشاوره منطبق با قوانین آموزش و پرورش پاسخگو به سؤالات شما در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان است.
  • مراقب سایت های جعلی برای ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی باشید! همانگونه که ذکر شد تنها سایت معتبر برای ثبت نام، سایت hoosh.medu.ir است.

شرایط ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی

شرایط ثبت نام برای داوطلبان پایه هشتم متقاضی مدارس استعدادهای درخشان داشتن معدل ۱۹ است و دانش آموزان پایه نهم نیازی به شرکت در آزمون مدارس استعدادهای درخشان ندارند.

شرایط ثبت نام برای مدارس نمونه دولتی در دوره های نظری و فنی و حرفه ای داشتن حداقل معدل ۱۷ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و ضوابط یژه ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برنامه ریزی درسی

برنامه ریزی درسی برای قبولی در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی اهمیت ویژه برای داوطلبان دارد و باید منطبق با شرایط تحصیلی خود دانش آموز باشد و در عین اینکه او را برای آزمون آماده می کند، زمان تفریح کافی و لازم برای دانش آموز را نیز داشته باشد و یک برنامه ریزی منعطف باشد. تجربه قبول شدگان سالهای گذشته مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی نشان داده است که آنها برنامه ریزی درسی اصولی و صحیح داشته اند. برای همین موفق شده اند.

منابع آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

منابع آزمون مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی فقط خود کتاب های درسی نیست و تنها از آنها سؤال طرح نمی شود و با توجه به اینکه هر پاسخ اشتباه یک امتیاز منفی دارد، اطلاع از منابع اصلی که سؤالات آزمون از آنها طرح می شود، در قبولی دانش آموز نقش تعیین کننده خواهد داشت.

برای دریافت منابع آزمون مدارس تیزهوشان و استعدادهای درخشان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

خانه مشاوره یک مؤسسه آموزشی مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. این مؤسسه صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد.

مشاوره طلایی ویژه قبولی

رقابت برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی بسیار زیاد است و با توجه به اینکه این مدارس نقش مهمی در قبولی آینده کنکور دانش آموز و بهبود وضعیت تحصیلی وی دارند، استفاده از مشاوره طلایی ویژه قبولی آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی بسیار مؤثر خواهد بود.

مشاوره طلایی ویژه قبولی با بهینه کردن زمان و انرژی ویژه هر دانش آموز او را برای قبولی آماده می کند.

برای دریافت مشاوره طلایی ویژه قبولی آزمون مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی مختص فرزند خود با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

معرفی مدارس برتر ایران

انتخاب درست نوع مدرسه ای که دانش آموزان در آن تحصیل می کند، یک تصمیم سرنوشت ساز برای آینده شغلی و درسی و دانشگاه وی خواهد بود. مدارس برتر ایران در هر یک از استان ها و شهرستان ها موجب تربیت دانش آموزان برتر و با استعداد می شود و آنها را برای کسب رتبه های برتر در کنکور آماده می کند. این مدارس شامل مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی، شاهد، ایثارگران، فرهنگ، از راه دور و دیگر مدارس برتر است.

برای اطلاع از بهترین مدرسه استان یا شهرستان یا محله خود با مشاوران تماس بگیرید.
[postbox txt=”مشاوره ثبت نام آزمون ورودی دوره دوم متوسطه مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی”]

 خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • زمان و مهلت ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی
  • شرایط و نحوه ثبت نام آزمون مدارس استعدادهای درخشان نمونه دولتی
  • برنامه ریزی درسی در تمامی مقاطع متوسطه، منابع آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی
  • مشاوره طلایی ویژه قبولی آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی، معرفی مدارس برتر ایران، مدارس برتر تمامی استان ها و شهرستان ها، مدارس شاهد و ایثارگران، مدارس فرهنگ و از راه دور و دیگر مدارس

[teltiz]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور