ثبت نام و انتخاب رشته (کنکور و بدون کنکور) کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۰

مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته:

هر ساله در نیمه اول اردیبهشت ماه اخباری مبنی بر ثبت نام و انتخاب رشته های با کنکور و بدون کنکور کاردانی به کارشناسی، به گوش می رسد. از آنجایی که ادامه تحصیل در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در برخی از رشته ها به صورت بدون کنکور و در برخی دیگر با کنکور امکان پذیر است، آگاهی از لیست رشته ها، زمان، شرایط و نحوه ثبت نام الزامی است.

[postbox txt=” ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته”]

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۰:

در سال جاری سازمان سنجش در خرداد ماه با انتشار اطلاعیه ای خبر از ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته داد. زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۰ از ۲۳ خرداد ماه آغاز می شود. شایان ذکر است که ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور نیز در همین تاریخ امکان پذیر است. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی برای مهلت و شرایط ثبت نام و انتخاب رشته با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر سوالی در زمینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دارید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته:

ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته منحصراً به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر است. البته اگر قصد ثبت نام دارید، بایستی قبل از اقدام، دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته را دریافت و مدارک مورد نیاز به منظور ثبت نام را آماده کنید. از طرفی لازم است که با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مبلغی را به عنوان وجه ثبت نام واریز نمایید. در ضمن پیشنهاد می کنیم که اگر قصد شرکت در گزینش رشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی را دارید، برای آگاهی از روند ثبت نام و انتخاب رشته با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از نحوه ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته:

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در سه فصل تنظیم می شود. در فصل اول شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی پذیرش دانشجو، در فصل دوم کد رشته محل ها و در فصل سوم شرایط و ضوابط دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و فرم ها درج می شود. از آنجا که مطالعه ی دفترچه قبل از اقدام به ثبت نام الزامی است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از مهم ترین نکات با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

از آنجایی که مطالعه ی دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بسیار زمانبر است، برای آگاهی از مهم ترین نکات با مشاوران مرکز تماس بگیرید

ضوابط و شرایط ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته:

هر ثبت نامی که توسط نهادهای رسمی کشور انجام می پذیرد، تابع شرایطی است که در دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تعریف می شوند. شرایط عمومی مشابه سایر آزمون ها است و مواردی مانند اعتقاد به دین اسلام یا ادیان تصریح شده در قانون اساسی را مطرح می نماید و شرایط اختصاصی به ارائه دستورالعمل ها در زمینه مدارک مورد تایید و معافیت ها می پردازد. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی شرایط و ضوابط ثبت نام با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی سهمیه رزمندگان و ایثارگران، مقررات وظیفه عمومی، شرایط پذیرش اتباع غیرایرانی، امتیاز برگزیدگان علمی و هر آنچه باید در زمینه شرایط و ضوابط ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بدانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید

ضوابط و شرایط پذیرش دانشجو کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد:

اگر متقاضی ثبت نام در دانشگاه آزاد اسلامی هستید، بایستی علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی، شرایط مختص مطرح شده توسط دانشگاه آزاد را نیز داشته باشید. در ضمن باید به این نکته دقت کنید که دانشگاه آزاد اسلامی در برخی از رشته ها مانند روان شناسی و آموزش کودکان استثنائی در برخی از سال های گذشته پذیرش دانشجو نداشته است. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی ضوابط و شرایط اختصاصی پذیرش دانشگاه آزاد و لیست رشته هایی که در آن ها دانشجو می پذیرد، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از ضوابط و شرایط پذیرش دانشجو کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

لیست رشته های بدون کنکور و با کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته:

از آنجایی که پذیرش در مقطع کاردانی به کارشناسی به دو صورت با کنکور و بدون کنکور انجام می پذیرد، آگاهی از لیست رشته های هر گروه الزامی است. از طرفی برخی از رشته ها به صورت نیمه متمرکز دانشجو می پذیرند، به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از هر آنچه باید درباره ی رشته های ارائه شده بدانید، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور و با کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مشاوره قبولی در کنکور کاردانی به کارشناسی با برنامه ی طلایی خانه مشاوره:

هیچ کس منکر این قضیه نیست که برای موفقیت باید تلاش کرد. اما هیچ تلاشی بدون برنامه ریزی، ما را به هدفمان نمی رساند. قبولی در کنکور هم علاوه بر برنامه ریزی، نیازمند شناسایی منابع برتر و تمرکز بر مهم ترین بخش های دروس کنکوری است. پس اگر تصمیم خود را برای قبولی گرفته اید، چند مرحله پیش رو دارید:

  1. شناسایی منابع و انتخاب بهترین کتب کنکوری
  2. برنامه ریزی درسی، مرور و جمع بندی
  3. آنالیز کارنامه، تخمین رتبه و انتخاب رشته

یک مشاور حرفه ای تحصیلی با برنامه ای منحصر به فرد شما، علاوه بر کمک به تمرکز بر منابع مهم درسی، زمانی را برای مرور و جمع بندی اختصاص می دهد. علاوه بر این با آنالیز کارنامه و رتبه و بررسی نتایج داوطلبان سال های گذشته، شما را به سمت بهترین انتخاب رشته و دانشگاه راهنمایی می کند.

چگونه حرفه ای انتخاب رشته کنیم؟

بسیاری از داوطلبان علاقه مندی به یک رشته را سرلوحه قرار داده و بر اساس آن انتخاب رشته می کنند. برخی دیگر می گویند که به هیچ رشته ای علاقه ندارند و فقط به فکر بازار کار رشته هستند. اما پشت هم نوشتن چند رشته بر این اساس، به عنوان انتخاب رشته حرفه ای تعریف نمی شود. انتخاب رشته حرفه ای یعنی تمامی جوانب را در نظر بگیریم و سپس با حذف گزینه های ناکارآمد، بهترین انتخاب را داشته باشیم. به عبارتی اگر به رشته ای علاقه داشته باشیم و آن رشته بازار کار خوبی نداشته باشد (و یا بالعکس)، پس از مدتی از انتخاب خود پشیمان خواهیم شد. پس پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی برای انتخاب رشته با یک مشاور تحصیلی مشورت کنید. مشاوران مرکز با آنالیز معدل ( در رشته های بدون کنکور)، تحلیل رتبه (در رشته های با کنکور) و بررسی تراز و رتبه های سال های گذشته به شما در انتخاب بهترین رشته کمک می کنند.

فرصت طلایی تحصیل بدون کنکور:

تحصیل بدون کنکور یک فرصت طلایی برای شماست تا بتوانید در رشته دلخواهتان (بدون استرس از قبول شدن یا قبول نشدن در کنکور) ادامه تحصیل دهید. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط، نحوه و زمان ثبت نام بدون کنکور با مشاوران تحصیلی مرکز تماس بگیرید.

چرا مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی؟

  • چون با خیال راحت میتونی ثبت نامت رو به ما بسپاری
  • چون ما اینجاییم تا یه برنامه حرفه ای بهت بدیم. از ۸ صبح تا ۱۰ شب می تونی با ما تماس بگیری..
  • چون برای هدف گذاری هر درس می تونی روی ما حساب کنی..
  • چون تا روز کنکور پا به پا همراهت هستیم…
  • چون مشاوره اختصاصی ارائه می دیم، یعنی مشاوره مون منحصر به خودته..

[postbox txt=” ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته “]

 خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • ثبت نام کاردانی به کارشناسی  ، زمان و مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
  • لیست رشته های بدون کنکور و با کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ، انتخاب رشته بدون کنکور و با کنکور کاردانی به کارشناسی
  • ضوابط پذیرش دانشجو کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ، شرایط پذیرش دانشجو کاردانی به کارشناسی ناپیوسته آزاد
  • مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور، مشاوره انتخاب رشته و آنالیز کارنامه ، تخمین رتبه
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور