ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه علمی کاربردی ورودی‌ بهمن ۹۹

رویای تحصیل بدون کنکور واقعی شد…

اگر شما هم به این موضوع پی برده اید که زندگی بسیار کوتاه است و کسب رتبه های بالا، ارزش سال ها پشت کنکور ماندن را ندارد، باید بدانید که در حال حاضر امکان تحصیل بدون کنکور، همان شانسی است که شاید یکبار در خانه تان را بزند. با توجه به افزایش دانش آموختگان با علم ولی بی عمل، دانشگاه علم کاربردی، با تلفیق علم و کاربرد آن مطابق با نیازهای جامعه، گامی بزرگ را در بهبود سطح علمی همراه با آینده نگری شغلی برداشته است. 

 

[postbox txt=”ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی – کاربردی نیمسال دوم “]

مزایای دانشگاه علمی کاربردی :

دانشگاه علمی کاربردی به صورت بدون کنکور در دو نیمسال، دانشجو می پذیرد. پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته انجام می گیرد و شما می توانید به راحتی و بدون دردسر، در این دانشگاه به صورت بدون کنکور، ادامه تحصیل دهید. دانشگاه علمی کاربردی مزایایی دارد که عبارتند است از:

 

  • پرداخت شهریه کمتر: هزینه برای ادامه تحصیل در دانشگاه های علمی کاربردی نسبت به سایر دانشگاه هایی که بایستی برای تحصیل در آن ها شهریه بپردازید، معمولاً کمتر است.
  • تنوع رشته ای بیشتر: دانشگاه های علمی کاربردی رشته هایی را ارائه می دهند که شاید در دانشگاه های دیگر نتوانید پیدا کنید!
  • امکان استخدام شدن: با توجه به اینکه هدف از تاسیس دانشگاه های علمی کاربردی، استفاده از علم برای رونق اقتصادی است، معمولاً افرادی که از این دانشگاه ها فارغ التحصیل می شوند، از نظر بازار کاری، موقعیت های بهتری نسبت به سایرین خواهند داشت.

دانشگاه علمی کاربردی برای شاغلین، امکانات ویژه ای دارد که توصیه ما این است جهت اطلاع دقیق از شرایط پذیرش در این دانشگاه ها با مشاورین خانه مشاوره تماس حاصل نمایید.

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیمسال دوم ۹۹:

اگر تصمیم خود را برای ادامه تحصیل در دانشگاه علمی – کاربردی گرفته اید، ابتدا باید اطلاعات کافی را در زمینه شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی – کاربردی  کسب و سپس نسبت به ثبت نام آن اقدام نمایید. یکی از شروط اصلی ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه های علمی – کاربردی، نمره ی معدل دیپلم برای پذیرش در مقطع کاردانی و نمره ی معدل کاردانی برای پذیرش در مقطع کارشناسی ناپیوسته است. شما می توانید جهت اطلاع دقیق از شرط معدل هر رشته به منظور پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی ۹۹ از مشاورین مرکز راهنمایی بگیرید.

برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی – کاربردی در نیمسال دوم ۹۹ و سوالات متداول در این زمینه می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز تماس بگیرید.

رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور علمی کاربردی را بشناسیم…

تحصیل بدون کنکور، از جمله موضوعات بسیار جذاب این روزها است. از آنجایی که کنکور، حداقل یکسالی شما را از کار و زندگی می اندازد، اینگونه به نظر می رسد که امکان تحصیل بدون کنکور یک موقعیت فوق طلایی است. با توجه به اینکه امکان تحصیل بدون کنکور همان شانسی است که شاید یکبار در خانه مان را بزند، بهتر است تا دیر نشده، در اولین قدم رشته هایی که می توانیم بدون کنکور در آن ها تحصیل کنیم را بشناسیم. اما از آنجایی که دانشگاه علمی کاربردی در واحدهای دانشگاهی متعدد، رشته های متنوعی را ارائه می دهد، ذکر همه ی رشته ها امکان پذیر نیست. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که برای آگاهی از تمامی رشته های بدون کنکور ، دانشگاه های پذیرنده بدون کنکور مانند دانشگاه های تربیت بدنی و هر آنچه که باید در راه انتخاب رشته بدون کنکور بدانید، با مشاورین خانه مشاوره تماس بگیرید.

[typed string0=”قصد ادامه تحصیل دارید ؟ فرصت طلایی پذیرش بدون کنکور را از دست ندهید : همین حالا با مشاوران حرفه ای ما تماس بگیرید” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

دفترچه بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیمسال دوم بهمن ۹۹ :

دانشگاه علمی کاربردی دفترچه ای را تحت عنوان دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، به منظور آگاهی داوطلبان از شرایط، ضوابط و نحوه ثبت نام منتشر می نماید. شایان ذکر است که مطالعه این دفترچه راهنما برای تمامی داوطلبانی که قصد ادامه ی تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی را دارند، الزامی است. اما از آنجایی که مطالعه دفترچه زمان بر است، پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از محتویات دفترچه بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیمسال دوم، لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور و سوالات مربوطه با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

 

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیمسال دوم ۹۹ :

دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو می پذیرد. در نیمسال اول، در ماه های مرداد و شهریور و در نیمسال دوم در اواخر دی ماه، می توانید نسبت به انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایید. در سال ۹۹، زمان ثبت نام برای مقطع کاردانی در از ۱۶ دی ماه آغاز و تا ۲۲ دی ادامه می یابد. در مقطع کارشناسی ناپیوسته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در نیمسال دوم از ۱۷ دی ماه آغاز و تا ۲۳ دی ادامه می یابد.

اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دارید، با مشاوران ما تماس بگیرید.

نگران شهریه هستید؟ 

پرداخت شهریه هم از جمله مواردی است که حتما به آن فکر می کنید. اما اصلاً نگران نباشید چرا که راه های بسیاری مانند دریافت وام وجود دارند تا شما بدون اینکه فشار زیادی را برای پرداخت شهریه تحمل کنید، بتوانید در رشته دلخواهتان ادامه تحصیل دهید.

راستی چرا به فکر یک کار پاره وقت در کنار تحصیل تان نیستید؟ پیشنهاد می کنیم که در این راه حتماً با مشاوران خانه مشاوره مشورت کنید. مشاوران مرکز می توانند راه های کسب درآمد منطبق با رشته تان را به شما پیشنهاد دهند.

 

 

 

 

 

[postbox txt=”ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی – کاربردی در نیمسال دوم “]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:

 

  • بدون کنکور علمی – کاربردی نیمسال دوم ۹۹ ، پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در نیمسال دوم ، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در نیمسال دوم ، دفترچه بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
  • زمان و مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی – کاربردی در نیمسال دوم ۹۹ ، ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ، دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، رشته های بدون کنکور
  • لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی ، نحوه ی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی – کاربردی، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در نیمسال دوم ، دانشگاه های تربیت بدنی
  • مشاوره تلفنی جهت سؤالات متداول پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی – کاربردی و موضوعات مرتبط با آن

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور