ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد مهندسی مواد

  • ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد مهندسی مواد ، انتخاب رشته کنکور مهندسی مواد ، انتخاب رشته دانشگاه مهندسی مواد

  • نرم افزار انتخاب رشته کنکور مهندسی مواد ، انتخاب رشته کنکور سراسری مهندسی مواد ،انتخاب رشته دانشگاه آزاد مهندسی مواد توسط نرم افزار انتخاب رشته مهندسی مواد

  • مشاوره راهنمای انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه سراسری، انتخاب رشته کارشناسی کنکور آزاد رشته مهندسی مواد
  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته و دانشگاهمورد نظرتان به کمکنرم افزار انتخاب رشته مهندسی مواد
  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته مهندسی مواد و اینکه با رتبه شما سال گذشته چه رشته و دانشگاهی قبولی داشتند به کمک مشاورین مرکز انتخاب رشته

[postbox txt=”مشاوره ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد مهندسی مواد”]

تحصیل بدون کنکور آیا امکان پذیر است؟

سازمان سنجش برای ادامه تحصیل داوطلبان که بدن آزمون ورودی تمایل به ثبت نام دارند شرایط رای اعلام نموده است. این شرایط اول شامل حال آن قسم از داوطلبان برتر و استعدادهای درخشان بوده که در مقطع کارشناسی ممتاز بوده اند و طبق شرایط می توانند در مقطع ارشد به تحصیل بپردازند.

دوم داوطلبانی که تمایل به شرکت بدون کنکور داشته و نمی خواهند در زمره ی رقابت وسیع ارشد قرار بگیرند این هفته از داوطلبان می بایست از طریق خود دانشگاه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. دانشگاه پیام ور هم در دوره ی فراگیر خود اقدام به پذیرش می نمایند که بدون آزمون کنکور بوده ولی آزمونی بعد از ثبت نام گرفته که این آزمون به منزله ی آزمون ترم اول تحصیل و همچنین پذیرفته شدن در دانشگاه می باشد. نکته ی آخر نبود هیچگونه اختلاف در شرایط ورود بدون آزمون و با آزمون آن می باشد. مدارک فارغ التحصیلان ارشد بدون آزمون و با آزمون یکسان بوده حتی هیچ گونه تفاوتی در کارت دانشجویی آن ها با یکدیگر وجود ندارد. تنها اختلاف به انتقالی و مهمان شدن می باشد که داوطلبان بدون کنکور این امکان را ندارند.

زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور:

ابتدا شرایط تحصیلی داوطلبان استعداد های درخشان را بررسی می کنیم که این داوطلبان با استفاده از تبصره های زیر می توانند به ادامه تحصیل بپردازند.

تبصره ۱: دانشجویانی که از آیین آموزشی (نیمسال جبرانی) استفاده کرده اند نمی توانند در کنکور بدون آزمون ثبت نام نمایند.

تبصره ۲: دانشجویانی که دارای درس معادل سازی هستند اگر چه معدل بالای ۷۷ داشته باشند نمی توانند در کارشناسی ارشد بدون کنکور شرکت نمایند.

طبق شرایط سازمان سنجش داوطلبانی می توانند در کارشناسی ارشد بدون کنکور ثبت نام نمایند که جزو ۱۰ درصد از فارغ التحصیلان برتر بر اساس رشته و سال ورود باشند.
نکته: برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد فارغ التحصیلان کارشناسی پیوسته باید حداکثر ظرف مدت ۸ نیمسال و فارغ التحصیلان کارشناسی نا پیوسته حداکثر ظرف مدت ۴۴ نیمسال تحصیل دوره کارشناسی خود را به پایان رسانده باشند.

داوطلب کارشناسی ارشد بدون آزمون آزاد مجاز به انتخاب حداکثر ۱۰۰ رشته محل می باشد.

داوطلب کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه دولتی مجاز به انتخاب حداکثر ۲۰ رشته محل می باشد.

[awsa-banners]

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ از ۱۳ آبان ماه آغاز شده و تا ۲ آذر ماه ادامه خواهد داشت. در این تکمیل ظرفیت کلیه رشته محل هایی که بواسطه انتخاب رشته نتوانستند ظرفیت خود را تکمیل نمایند. اقدام به پذیرش دانشجو می نمایند.

نرم افزار انتخاب رشته بدون کنکور مهندسی مواد:

از دیگر امکانات نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد ارائه لیستی از دانشگاه ها در رشته و گرایش های مختلف آن می باشد داوطلبان می توانند با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه های بدون کنکور و میزان پذیرش آن ها را استخراج نمایند.

همچنین داوطلبان می توانند در کانال تلگرام خانه مشاوره عضو شده و از کلیه رویدادها و اطلاعیه های دانشگاه بدون کنکور مطلع شوند.

ما به همه داوطلبان توصیه می کنیم که روزانه نرم افزار انتخاب رشته ارشد مهندسی مواد را دنبال و از اخبار آن مطلع شوند.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مهندسی مواد به لینک زیر مراجعه نمایید:

راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد مهندسی مواد

[bannerbk]

 

 

انتخاب رشته مهندسی مواد امسال کمی هوشمندانه تر از انتخاب رشته های مهندسی مواد هرسال؛ داوطلبان میتوانند برای انتخابی صحیح و آگاهانه در کنکور مهندسی مواد با مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور مهندسی مواد تماس گرفته و به کمک نرم افزار انتخاب رشته مهندسی مواد و با آگاهی کامل از شرایط و ضوابط انتخاب رشته بهترین گزینه ها را که شانس قبولی شما در آن بیشتر است انتخاب نمایید.

[postbox txt=”مشاوره ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد مهندسی مواد”]
مشاورین مرکز انتخاب رشته در موضوعات زیر حیطه انتخاب رشته به شما مشاوره تلفنی میدهند:

  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته مهندسی مواد و دانشگاه مورد نظرشما در سراسر کشور، سال گذشته در رشته مهندسی مواد با چه رتبه ای قبول شده اند؟ توسط نرم افزار انتخاب رشته مهندسی مواد

  • با رتبه شما چه رشته و چه دانشگاهی شانس قبولی بیشتری دارد؟ با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مهندسی مواد

  • مشاوره هوشمند تلفنی انتخاب رشته سراسری مهندسی مواد و آزاد و معرفی رشته های دانشگاهی و مقایسه دانشگاه های رشته مهندسی مواد

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته مهندسی مواد ، انتخاب رشته کنکور ، انتخاب رشته کنکور آزاد

  • انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه سراسری، انتخاب رشته مهندسی مواد کنکور آزاد و سراسری

  • و هرسوالی پیرامون انتخاب رشته مهندسی مواد ممکن است برایتان پیش آید

[telar]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور