داروسازی بدون کنکور

پذیرش بدون کنکور داروسازی! راست یا دروغ؟

سوالی که این روزها ذهن علاقه مندان به ادامه تحصیل را به خود مشغول می کند اینست که آیا بدون کنکور می توان در رشته داروسازی ادامه تحصیل داد؟ چه دانشگاه هایی بدون کنکور پذیرش می نمایند؟ آیا دانشگاه های آزاد، پردیس های بین الملل مثل پردیس کیش، پردیس تهران و سایر پردیس ها بدون کنکور پذیرش می نمایند؟

طی سالهای گذشته و در کنکور سراسری، شاهد پذیرش بدون آزمون داوطلبان بودیم، اما با افزایش تقاضا از سوی داوطلبان در برخی از رشته های گروه تجربی، به جهت بازار کار مناسب و فرصت های شغلی متنوع در سال های اخیر، دوره ثبت نام بدون کنکور در برخی از رشته های گروه علوم تجربی هم آغاز گردید. اما با توجه به قوانین جدید، پذیرش بدون کنکور در تمامی رشته های گروه علوم تجربی امکان پذیر نیستند و در رشته هایی هم که امکان پذیر است، تابع شرایطی است که پیشنهاد می کنیم به منظور آگاهی از آن ها حتما با مشاوران تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

[postbox txt=”ثبت نام در رشته های بدون کنکور و اطلاع از شرایط ثبت نام”]

آیا ثبت نام بدون کنکور داروسازی امکان پذیر است؟

رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی از جمله پرطرفدارترین رشته های گروه علوم تجربی هستند که از دلایل آن می توان به بازار کار مناسب و موقعیت اجتماعی خوب این رشته ها اشاره کرد. اما سوال این جاست که آیا داروسازی بدون کنکور امکان پذیر است؟

در سال های گذشته متقاضیان رشته داروسازی با گذراندن ۷۲ واحد در دانشگاه های مورد تایید در خارج از کشور و با گرفتن انتقالی، امکان ادامه تحصیل در دانشگاه های ایران را داشتند. که این شرایط از انتهای سال ۹۷ برای متقاضیان این رشته ها وجود ندارد. اما شرایطی همچون تحصیل در خارج از کشور برای علاقه مندان به بدون کنکور داروسازی وجود دارد. از آنجا که انتخاب صحیح و متناسب، تاثیر شگرفی در آینده تان خواهد داشت، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی با مشاوران خانه مشاوره تماس بگیرید.

برای آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور ۹۹ :

از آنجایی که جنگیدن با غول کنکور برای قبول شدن در رشته های برتر گروه علوم تجربی سخت است، امکان پذیرش بدون کنکور، همان شانسی است که یکبار در خانه هر کس را می زند. البته با توجه به قانون جدید عدم انتقال دانشجویان خارجی به داخل کشور، امکان ادامه تحصیل در برخی از رشته های گروه علوم تجربی در داخل کشور به صورت بدون کنکور وجود ندارد و در نتیجه برای پذیرش و تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور در رشته داروسازی با توجه به شرایط هر کشور، زمان ثبت نام متفاوت است، به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از لیست رشته ها و دانشگاه هایی که می توانید از آن ها پذیرش بگیرید، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[medicalb]

نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور :

روند ثبت نام در دانشگاه ها به صورت بدون کنکور، کمی با روند ثبت نام از طریق کنکور، اندکی متفاوت است. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از نحوه ثبت نام رشته های گروه علوم تجربی بدون کنکور با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور در رشته داروسازی دارید، پیشنهاد می کنیم که حتما آن را با مشاورین مرکز در میان بگذارید.

شهرهایی که بدون کنکور دانشجو می پذیرند :

اگر تصمیم خود را گرفته اید که به صورت بدون کنکور به ادامه تحصیل بپردازید، در اولین قدم باید از دانشگاه هایی که در رشته مورد علاقه تان بدون کنکور پذیرش دارند، اطلاع داشته باشید. در واقع مهم است که بدانید دانشگاهی که مد نظرتان است، اگر در رشته مورد نظرتان از طریق کنکور دانشجو می پذیرد، آیا بدون کنکور نیز اقدام به پذیرش دانشجو می نماید؟

نمی دانید که کدام دانشگاه ها بدون کنکور دانشجو می پذیرند؟ با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

لیست دانشگاه هایی که بدون کنکور دانشجو می پذیرند:

آگاهی از لیست دانشگاه هایی که بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کنند، بسیار حائز اهمیت است. پس اگر قصد ادامه تحصیل بدون کنکور در رشته های گروه علوم تجربی را دارید، پیشنهاد می کنیم که حتما با مشاورین خانه مشاوره تماس حاصل نمایید.

جهت آگاهی از لیست دانشگاه هایی که بدون کنکور دانشجو می پذیرند، با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

شهریه ادامه تحصیل بدون کنکور :

به نظر می رسد وقتی که عنوان «بدون کنکور» مطرح می شود، اولین چیزی که ذهن داوطلبان را به خود مشغول می سازد، «شهریه» است. از آنجایی که هزینه تحصیل و شهریه، از جمله مهم ترین عوامل انتخاب رشته و دانشگاه است، اگر قصد ادامه تحصیل در رشته های علوم تجربی را دارید، آگاهی از شهریه این رشته ها از طریق پذیرش بدون کنکور، بسیار حائز اهمیت است. با توجه به اینکه شهریه این رشته ها در انواع مختلف دانشگاه هایی که از طریق سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند، متفاوت است، پیشنهاد می کنیم که به منظور آگاهی از شهریه دقیق با مشاورین خانه مشاوره تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی از شهریه ادامه تحصیل در رشته های گروه علوم تجربی با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

آیا ثبت نام داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان امکان پذیر است؟

چند سالی بود که پردیس های خودگردان تابع شرایطی، در رشته داروسازی دانشجو می پذیرفتند. این دانشگاه ها دارای شرایط قابل توجه و مطلوبی در زمینه شهریه و نیز اعتبار مدرک یکسان با دیگر دانشگاههای رشته داروسازی سراسر کشور بودند، از این رو تقاضا برای آنها روز به روز افزایش یافت.

شرایط و نحوه ثبت نام داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان مطابق با دستورالعمل سازمان سنجش بود و مراحل ثبت نام در پردیس خودگردان طبق اطلاعیه سازمان سنجش انجام می شد. اما در سال جاری قوانین جدیدی (قانون منع انتقال دانشجویان خارجی به داخل کشور) برای ثبت نام بدون کنکور اعلام شده است و امکان ادامه تحصیل در برخی از رشته های گروه علوم تجربی به صورت بدون کنکور وجود ندارد. پیشنهاد می کنیم به منظور کسب آگاهی در زمینه قوانین جدید تصویب شده در زمینه ثبت نام بدون کنکور با مشاوران خانه مشاوره تماس بگیرید.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات دقیق و به روز در رابطه با این موضوع و اینکه کدام دانشگاه و در چه رشته ای در حال حاضر بدون کنکور پذیرش می نمایند با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایند.

قانون جدید تحصیل بدون کنکور :

با توجه به اینکه قوانین مرتبط با ادامه تحصیل در رشته های گروه علوم تجربی، در سال جاری تغییر یافته است، پیشنهاد می کنیم به منظور آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط ثبت نام بدون کنکور و لیست رشته هایی که می توانید به صورت بدون کنکور در آن ها تحصیل کنید، با مشاوران خانه مشاوره تماس بگیرید.

برای آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور با مشاوران تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

تحصیل رشته داروسازی در خارج از کشور و مزایا و معایب آن:

تحصیل رشته داروسازی در خارج از کشور مزایا و معایب خاص خود را دارد. از مزایای آن می توان به فراهم شدن فرصت های آموزشی و علمی برتر و به طبع آن فراهم شدن فرصت های شغلی و درآمد بالا، بدون دغدغه کنکور، اشاره کرد. از طرفی اعتبار مدرک در صورتی که از دانشگاه های معتبر خارجی دریافت شده باشد، در داخل کشور بالاست. معایب هم دوری از خانواده و تحصیل به زبان خارجی است که با توجه به مزایای آن چندان به چشم نمی آیند. پیشنهاد می کنیم فرصت های تحصیل در رشته های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و پیراپزشکی خارج از کشور را از دست ندهید و برای آگاهی از شرایط اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه های خارج از کشور با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای اطلاع از شرایط و نحوه پذیرش در رشته های گروه پزشکی مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پیراپزشکی خارج از کشور با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

سؤالاتی که ممکن است ذهنتان را مشغول کرده باشند:

  • آیا تحصیل در رشته داروسازی دانشگاه پیام نور واقعیت دارد؟
  • آیا امکان تحصیل در داروسازی بین الملل وجود دارد؟
  • آیا امکان ثبت نام داروسازی بدون کنکور وجود دارد؟
  • لیست دانشگاه های ازاد داروسازی ؟
  • تراز قبولی داروسازی علوم دارویی ؟
  • آیا تحصیل در رشته های بدون آزمون علوم پزشکی واقعیت دارد؟
  • لیست دانشکده های داروسازی دانشگاه آزاد ؟
  • بهترین دانشگاه برای رشته داروسازی ؟
  • تراز قبولی دانشگاه های آزاد داروسازی ؟
  • شهریه دانشگاه آزاد داروسازی ؟
  • آیا ادامه تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی بدون کنکور امکان پذیر است؟
  • لیست رشته های بدون کنکور تجربی ؟
  • آیا می توان از لیسانس به داروسازی تغییر رشته داد؟
  • هزینه داروسازی دانشگاه آزاد ؟
  • آیا امکان ادامه تحصیل در رشته داروسازی بین الملل کیش وجود دارد؟

در چه زمینه هایی می توانیم از مشاوران کمک بگیریم؟

بر هیچ کس پوشیده نیست که تحصیل بدون کنکور یک فرصت طلایی است. از آنجایی که در حال حاضر امکان ادامه تحصیل بدون کنکور در رشته های گروه علوم پزشکی در داخل کشور وجود ندارد، اما بسیاری از رشته ها هستند که شما می توانید بدون کنکور در آن ها ادامه تحصیل دهید. به عبارتی کسب اطلاعات جامع درباره ی رشته های دانشگاهی بسیار مهم است. البته از همه مهم تر، توجه به این نکته است که ” انتخاب رشته و دانشگاه می تواند تاثیر بسیاری در آینده و سرنوشت شما داشته باشد”. اگر قصد ادامه تحصیل در رشته های بدون کنکور را دارید، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی با مشاوران تحصیلی مشورت کنید.

مشاوره دانشگاه بدون کنکور

کاردانی بدون کنکور ، کاردانی به کارشناسی بدون کنکور ، کارشناسی بدون کنکور ، کارشناسی ارشد بدون کنکور ، دکتری بدون آزمون و …

مشاوره بدون کنکور دانشگاه آزاد

شرایط تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و …

مشاوره بدون کنکور غیرانتفاعی

شرایط تحصیل در رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی ، لیست رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی ، شهریه رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی و …

 مشاوره بدون کنکور پیام نور

شرایط تحصیل در رشته های بدون کنکور پیام نور ، لیست رشته های بدون کنکور پیام نور ، شهریه رشته های بدون کنکور پیام نور و …

مشاوره بدون کنکور علمی کاربردی

شرایط تحصیل در رشته های بدون کنکور علمی کاربردی، لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ، شهریه رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی و …

مشاوره پزشکی، دندانپزشکی و پیراپزشکی 

شرایط تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و پیراپزشکی، ادامه تحصیل در رشته های پزشکی و پیراپزشکی در خارج از کشور ، شهریه پزشکی، دندانپزشکی و پیراپزشکی و …

[postbox txt=” شرایط ثبت نام بدون کنکور در رشته های  گروه علوم تجربی و آگاهی از صحت ثبت نام در رشته های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و پیراپزشکی بدون کنکور”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:
  • پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پیراپزشکی بدون کنکور خارج کشور، شهریه رشته های پزشکی، دندانپزشکی و پیراپزشکی، داروسازی و …
  • رتبه بندی دانشگاه های خارجی برای رشته های پزشکی، داروسازی و پیراپزشکی، لیست دانشگاه های بدون کنکور داخل و خارج کشور
  • ثبت نام بدون کنکور، قانون جدید پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پیراپزشکی بدون کنکور 
  • لیست رشته های اعلام شده بدون کنکور گروه علوم تجربی
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور