ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

رویای تحصیل بدون کنکور واقعی شد…

اگر شما هم به این موضوع پی برده اید که زندگی بسیار کوتاه است و کسب رتبه های بالا، ارزش سال ها پشت کنکور ماندن را ندارد، جالب است بدانید که در حال حاضر ورود به مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بدون کنکور در مهرماه سال ۹۸ امکان پذیر است. همچنین امکان ورود بدون کنکور در رشته های پر طرفداری همچون پزشکی و پیراپزشکی البته با شرایط خاصی وجود دارد. باتوجه به افزایش ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور و تنوع در رشته های ارائه شده از سوی این دانشگاه ها، آگاهی کامل از نحوه ی پذیرش دانشگاه های بدون کنکور کمک شایانی به شما در انتخاب دانشگاه و رشته ی تحصیلی مینماید تا با دید واقع بینانه ای مسیر آینده ی تحصیلی خود را انتخاب نمایید.

در ضمن، اینکه کدام دانشگاه و رشته برای ما مناسب تر است، مدرک آن تا چه اندازه قابل اعتبار است و برای تحصیل مان چه میزان هزینه باید بپردازیم، بایستی بطور کامل مورد بررسی قرار بگیرد تا انتخاب صحیحی را برای ما به همراه داشته باشد. پیشنهاد می کنیم در این خصوص از مشاوران مرکز راهنمایی بگیرید.

برای آگاهی از زمان، شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه بدون کنکور با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

رشته های بدون کنکور را بشناسیم!

یکی از مزیت های دانشگاه های بدون کنکور تنوع رشته و عدم محدودیت در انتخاب رشته دانشگاهی است. اما پیش از انتخاب رشته خود میبایست فاکتورهای زیر را به دقت مورد بررسی قرار دهیم:

  1. بازار کار
  2. آینده تحصیلی
  3. آینده شغلی
  4. امکان ادامه تحصیل در خارج از کشور

با توجه به اینکه دانشگاه ها در رشته های مختلفی پذیرش دانشجو دارند، شما می توانید در رشته های متعددی بدون محدودیت ثبت نام نمایید. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور تجربی، ریاضی، انسانی، هنر، زبان، ارشد و دکتری با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[bannerbk]

از شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸ با خبرید؟

شما می توانید در تمام مدت سال مشاوره شرایط و زمان ثبت نام دانشگاه آزاد در هر یک از مقاطع کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکتری بدون کنکور را از مشاوران متخصص ما دریافت کنید.

پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ۹۹-۹۸

تمامی متقاضیان دوره کارشناسی ناپیوسته با دارا بودن مدرک کاردانی در هر یک از دانشگاه های دولتی، آزاد و علمی کاربردی می توانند اقدام به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول نمایند. متقاضیان دوره کارشناسی پیوسته با دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام قدیم و یا نظام ۳-۳-۶ می توانند در بدون کنکور دانشگاه آزاد و دولتی (روزانه، شبانه، پیام نور، پردیس و مجازی)، اقدام به ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی، در هر یک از نیمسال های اول یا دوم نمایند. از آنجایی که شرایط ثبت نام در دانشگاه آزاد برای فارغ التحصیلان با هر معدلی مهیا است، اگر قصد ثبت نام دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی را دارید، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی، شرایط و نحوه آن با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد ۹۸ با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد ۹۹-۹۸

دانشگاه آزاد در اکثر واحدهای دانشگاهی خود همچون علوم تحقیقات، تهران شمال، تهران مرکز، قزوین، اصفهان، تبریز و … در مقطع کارشناسی ارشد اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد در هر یک از دانشگاه های آزاد دارای ضوابط و شرایطی جهت ثبت نام در این مقطع است که هر ساله مطابق قانون سازمان استعدادهای درخشان، اعلام می گردد. اگر قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد را دارید، بایستی از شرایط ثبت نام به طور کامل آگاه باشید به همین سبب پیشنهاد ما این است که اگر سوالی در زمینه ارشد بدون کنکور دارید، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع دکتری ۹۹-۹۸

دانشگاه آزاد در اکثر رشته محل های خود همچون واحدهای دانشگاهی تهران، اصفهان، شیراز و … از طریق بدون آزمون از میان داوطلبان حائز شرایط ثبت نام به عمل می آورد. ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد با توجه به ضابطه هایی همچون معدل، نمره پایان نامه و مقاله انجام می گیرد. اگر داوطلب ثبت نام بدون کنکور دکتری آزاد هستید، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط و زمان ثبت نام با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع دکتری با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد:

شاید بتوان گفت یکی از حساس ترین و سرنوشت ساز ترین مراحل تحصیلی، مرحله ی انتخاب رشته است، چرا که انتخاب نادرست می تواند علاوه بر ضررهای اقتصادی، زمان شما را (که به شرط انتخاب درست می توانید بیشترین بهره برداری را از آن کنید) نیز به هدر دهد و حاصلی جز پشیمانی برایتان نداشته باشد. از آنجایی که آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد به ویژه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه های آزاد تهران و لیست رشته های پر طرفداری همچون روانشناسی، بازیگری، معماری، برق، عمران و …، ضروری است، از این رو توصیه ما به شما دوستان عزیز این است که قبل از انتخاب رشته بدون کنکور با مشاوران تحصیلی مشورت کرده و علایق و توانایی های خود را به آنها گوش زد نمایید تا آنها با بررسی ویژگی های انحصاری شما بتوانند بهترین انتخاب را پیش روی شما قرار دهند.

[typed string0=”قصد ادامه تحصیل دارید ؟ فرصت طلایی پذیرش بدون کنکور را از دست ندهید : همین حالا با مشاوران حرفه ای ما تماس بگیرید” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

لیست دانشگاه های بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی مهر ۹۸:

پس از انتخاب رشته مورد نظرمان، حال بایستی واحد دانشگاهی را نیز برگزینیم. انتخاب دانشگاه همانند انتخاب رشته اهمیت زیادی دارد. چه بسیاری داوطلبانی که در هنگام انتخاب، فقط به انتخاب رشته و یا فقط به انتخاب دانشگاه دقت می کنند و در نتیجه پس از گذر چند سال، از انتخاب خود راضی نخواهند بود. انتخاب واحد دانشگاهی از آن جهت مهم است که داوطلب بایستی سال های متوالی متعددی را در آن واحد دانشگاهی سپری کند و اشتباه در این انتخاب، در سرنوشت او تاثیر خواهد گذاشت، به همین دلیل آگاهی از لیست دانشگاه های بدون کنکور آزاد همچون علوم تحقیقات، تهران شمال، واحد تهران مرکز، اصفهان، قزوین و …اهمیت می یابد. با توجه به فراوانی دانشگاه ها پیشنهاد می کنیم که برای مشاوره در زمینه انتخاب رشته و آگاهی از لیست تمامی دانشگاه های بدون کنکور با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از لیست تمامی دانشگاه های بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانید با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

نگران شهریه هستید؟ 

پرداخت شهریه هم از جمله مواردی است که حتما به آن فکر می کنید. اما اصلاً نگران نباشید چرا که راه های بسیاری مانند دریافت وام وجود دارند تا شما بدون اینکه فشار زیادی را برای پرداخت شهریه تحمل کنید، بتوانید در رشته دلخواهتان ادامه تحصیل دهید.

راستی چرا به فکر یک کار پاره وقت در کنار تحصیل تان نیستید؟ پیشنهاد می کنیم که در این راه حتماً با مشاوران خانه مشاوره مشورت کنید.

سؤالاتی که ممکن است ذهنتان را مشغول کرده باشد:

  • زمان ثبت نام کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور ؟ شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ؟ نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون
  • شهریه رشته های دانشگاه آزاد ؟ شهریه ثبت نام دانشگاه ازاد ؟ شهریه دانشگاه آزاد رشته حسابداری ؟
  • شرایط ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد رشته حقوق ؟ شهریه حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد ؟
  • آیا امکان ادامه تحصیل در رشته mba دانشگاه آزاد بدون کنکور وجود دارد ؟ شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چطوریه؟
  • آیا می توانم در رشته طراحی لباس دانشگاه آزاد بدون کنکور ادامه تحصیل دهم ؟
  •  نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد ؟ رشته های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور ازاد ؟
  • تاریخ ثبت نام دانشگاه آزاد ؟ مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد ؟ مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ؟
  • لیست رشته های دانشگاه آزاد ؟ لیست رشته های بدون کنکور آزاد ؟
  • نحوه ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد ؟
  • شرایط پذیرش در رشته تربیت معلم دانشگاه ازاد ؟ شهریه ادامه تحصیل در رشته ترییت معلم دانشگاه آزاد ؟
  • رشته های دانشگاه آزاد تهران جنوب ؟ تهران شمال؟ تهران مرکز؟ تهران شرق؟ علوم تحقیقات؟ و…
  • بهترین دانشگاه های بدون کنکور کدام ها هستند؟
  • گرفتن مدرک فوق دیپلم بدون کنکور امکان پذیر است؟
  • شرایط ثبت نام دانشگاه سما ؟
  • معرفی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد ؟ هزینه تحصیل در این رشته ؟
  • مشاوره دانشگاه آزاد ، نحوه انتخاب رشته حرفه ای
  • آیا سوابق تحصیلی در قبولی در رشته روانشناسی بدون کنکور موثر است؟

  • لیست دانشگاه های آزاد تهران ؟ لیست رشته های دانشگاه آزاد تهران ؟ لیست رشته های دانشگاه آزاد اصفهان ؟

[postbox txt=”ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر ۹۸″]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:

  • ثبت نام تلفنی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۸، شرایط ثبت نام و مراحل ثبت نام آزاد بدون کنکور ، دانشگاه بدون کنکور ، زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه ، ثبت بدون کنکور کارشناسی پیوسته ، ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته
  • ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ، لیست دانشگاه های بدون کنکور ، شهریه دانشگاه آزاد بدون کنکور ، انتخاب رشته آزاد بدون کنکور
  • لیست رشته های بدون کنکور آزاد ، ثبت نام پزشکی بدون کنکور ، ثبت نام دندانپزشکی بدون کنکور ، ثبت نام پرستاری بدون کنکور ، رشته آموزش ابتدایی آزاد
  • مشاوره تلفنی در رابطه با نحوه ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ، ثبت نام بدون کنکور مهر ، انتخاب رشته بدون کنکور در تمامی مقاطع تحصیلی ، ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور 
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور