ثبت نام دانشگاه بدون کنکور کارشناسی ارشد فقه و حقوق جزا

  • ثبت نام دانشگاه بدون کنکور کارشناسی ارشد فقه و حقوق جزا، انتخاب رشته کنکور ، انتخاب رشته دانشگاه

  • نرم افزار انتخاب رشته کنکور ، انتخاب رشته کنکور سراسری ،انتخاب رشته دانشگاه آزاد توسط نرم افزار انتخاب رشته

  • مشاوره راهنمای انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه سراسری، انتخاب رشته کارشناسی کنکور آزاد رشته
  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته و دانشگاه مورد نظرتان به کمک نرم افزار انتخاب رشته
  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته و اینکه با رتبه شما سال گذشته چه رشته و دانشگاهی قبولی داشتند به کمک مشاورین مرکز انتخاب رشته

[postbox txt=”مشاوره ثبت نام دانشگاه بدون کنکور کارشناسی ارشد فقه و حقوق جزا”]
دانشجویان می توانند برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، بدون کنکور وارد دانشگاه های کشور شوند. این موضوع برای بسیاری از دانشجویانی که علاقه ای به آزمون و یا انتظار کشیدن برای صدور کارنامه ندارند، بسیاری با اهمیت است.

[awsa-h] نکته قابل توجه این است که دانشجویان ارشد که بدون کنکور وارد دانشگاه می شوند، هیچ گونه تفاوتی نه در مدرک و نه در کلاس های درسی با دیگر دانشجویان دانشگاه نخواهند داشت.[/awsa-h]

ورود به دانشگاه بدون کنکور در مقطع ارشد نباید برای دانشجو امری غیر قابل تصور و دور از ذهن باشد فقط کمی نیاز به پیگیری برای اطلاع از تاریخ اعلام شده توسط دانشگاه ها دارد. نرم افزار خانه مشاوره در همین راستا و با برنامه ای منظم و مدون، دانشجو را از زمان و تاریخ دانشگاه هایی که پذیرش بدون کنکور دارند آگاه می کند.

زمان و شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور:

امری که از اهمیت بالایی برخوردار است آگاهی از زمان دقیق اطلاعیه های دانشگاه ها برای پذیرش دانشجویان ارشد بدون کنکور است. برای مثال دانشگاه آزاد هر سال بدون کنکور دانشجو می پذیر که این اتفاق به طور معمول از اواسط مردادماه آغاز و تا اواسط مهر ادامه دارد. یکی از راه های ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد، استفاده از سهیمه ی استعداد درخشان است.

[awsa-h]نکته حائز اهمیت ارتباط مستقیم معدل دوره ی کارشناسی و احتمال قبولی بیشتر در انتخاب اول کارشناسی ارشد است. [/awsa-h]

پس با توجه به این که معدل داوطلب در پذیرش او تأثیر دارد ممکن است عوامل دیگری نیز در پذیرش بدون کنکور نقش داشته باشد که برای داشتن اطلاعاتی دقیق تر می توان از راهنمایی های مشاوران خانه مشاوره بهره برد.

 [awsa-banners]

دانشگاه هایی بدون کنکور ارشد فقه و حقوق جزا:

دانشگاه های سراسری با استفاده از سهمیه ی استعداد درخشان و با اعلام آمادگی از دانشجویان ممتاز در مقطع ارشد دانشجو می پذیرند. دانشگاه های آزاد نیز با توجه به مواردی همچون معدل بالای ۱۷ و گذراندن حداقل ۱۰ واحد درسی بدون کنکور دانشجو می پذیرد همچنین برخی دانشگاه ها با انجام مصاحبه خصوصی و برگزاری آزمون های خصوصی اقدام به پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد بدون کنکور می کند. برای داشتن اطلاعاتی دقیق تر در این باره از نرم افزار و مشاوران خانه مشاوره کمک بگیرید.

نرم افزار انتخاب رشته بدون کنکور ارشد فقه و حقوق جزا:

شلوغی های زندگی مدرن آنچنان انسان ها را درگیر کرده که از تاریخ و زمان بسیاری از امور مهم خویش بی خبر می مانند و بی شک این بی خبری آن ها را از پیشرفت در امور شخصی و علمی شان باز می دارد.  نرم افزار انتخاب رشته خانه مشاوره این امکان را به مخاطبین خود می دهد که در نزدیک ترین زمان ممکن از تاریخ انتخاب رشته دانشگاه ها، تکمیل ظرفیت و اطلاعیه های دانشگاه مبنی بر پذیرش بدون کنکور، مطلع شوند. همچنین می توان برای داشتن اطلاعاتی به روز تر و قابل دسترس تر، با عضویت در کانال تلگرام و بازدید هر روز از نرم افزار از تمامی اطلاعات مرتبط با دانشجویان کارشناسی ارشد با خبر شد.

 

انتخاب رشته امسال کمی هوشمندانه تر از انتخاب رشته های هرسال؛ داوطلبان میتوانند برای انتخابی صحیح و آگاهانه در کنکور با مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور تماس گرفته و به کمک نرم افزار انتخاب رشته و با آگاهی کامل از شرایط و ضوابط انتخاب رشته بهترین گزینه ها را که شانس قبولی شما در آن بیشتر است انتخاب نمایید.
[postbox txt=”مشاوره ثبت نام دانشگاه بدون کنکور کارشناسی ارشد فقه و حقوق جزا”]
مشاورین مرکز انتخاب رشته در موضوعات زیر حیطه انتخاب رشته به شما مشاوره تلفنی میدهند:

  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته و دانشگاه مورد نظرشما در سراسر کشور، سال گذشته در رشته با چه رتبه ای قبول شده اند؟ توسط نرم افزار انتخاب رشته

  • با رتبه شما چه رشته و چه دانشگاهی شانس قبولی بیشتری دارد؟ با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته

  • مشاوره هوشمند تلفنی انتخاب رشته سراسری و آزاد و معرفی رشته های دانشگاهی و مقایسه دانشگاه های رشته

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته ، انتخاب رشته کنکور ، انتخاب رشته کنکور آزاد

  • انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه سراسری، انتخاب رشته کنکور آزاد و سراسری

  • و هرسوالی پیرامون انتخاب رشته ممکن است برایتان پیش آید

[telar]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور