ثبت نام دانشگاه بدون کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی

  • مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد زبان انگلیسی

    ،انتخاب رشته ارشد کارشناسی ارشد زبان انگلیسی ، انتخاب رشته ارشد آزاد

  • نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد زبان انگلیسی ،انتخاب رشته ارشد کنکور سراسری،انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد زبان انگلیسی
  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری، انتخاب رشته کارشناسی ارشد کنکور آزاد رشته زبان انگلیسی
  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته زبان انگلیسی و دانشگاه مورد نظرشما توسط

    نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته و اینکه با رتبه شما سال گذشته چه رشته و دانشگاهی قبولی داشتند

[postbox txt=”مشاوره ثبت نام دانشگاه بدون کنکور زبان انگلیسی”]

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی

ورود به دانشگاه بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد دیگر امری غیر قابل تصور برای داوطلب نخواهد بود. این موضوع برای بسیاری از داوطلبانی که علاقه ای به آزمون و یا انتظار صدور کارنامه ارشد ندارند، بسیار با اهمیت است.

داوطلب ارشد می تواند در دانشگاه های سراسری نیز بدون کنکور ادامه تحصیل دهد. اما شرایط پذیرش در هر دانشگاه متفاوت است. برخی تنها استعداد درخشان بودن را کافی می دانند. برخی از داوطلب ارشد مقاله می خواهند و بعضی ورودی دانشگاه بدون کنکور را بر پایه ی مصاحبه ی خصوصی قرار داده اند. اما نکته ی قابل توجه این است که:

دانشجوی ارشد که بدون کنکور وارد دانشگاه شده هیچ تفاوتی در کلاس درس و مدرک با دیگر دانشجویان نخواهد داشت.

پذیرش بدون کنکور تنها مختص به دانشگاه های سراسری نیست بلکه دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی و پیام نور هم با اعلام شرایط خود در تاریخ و زمان مقرر اقدام به پذیرش دانشجو می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توان از نرم افزار خانه مشاوره کمک گرفت تا از مزایای ارزشمند پذیرش بدون کنکور غافل نماند. مواردی همچون ایجاد انگیزه در افرادی که از کنکور می ترسند یا افرادی که از مقطع تحصیلی دوره پیش فاصله گرفته اند.

زمان و شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور:

امری که از اهمیت بالایی برخوردار است آگاهی از زمان اعلام شده توسط دانشگاه ها برای پذیرش دانشجو بدون کنکور است. برای مثال دانشگاه آزاد هر سال به طور معمول از اواسط مردادماه تا اواسط مهر برایپذیرش دانشجوی ارشد اطلاعیه می دهد. نکته حائز اهمیت:

ارتباط مستقیم معدل بالای دوره کارشناسی و احتمال قبولی بیشتر در انتخاب اول کارشناسی ارشد است

با توجه به تأثیر گذاری معدل بر قبولی داوطلب ارشد، گزینه های دیگری نیز در قبولی داوطلب مؤثر است که برای داشتن اطلاعات دقیق تر در این باره می توانید از نرم افزار خانه مشاوره استفاده کنید و اگر پرسشی به ذهنتان خطور کرد از مشاوران مرکز کمک بخواهید.

[awsa-banners]

دانشگاه های بدون کنکور ارشد زبان انگلیسی:

دانشگاه های سراسری با استفاده از سهمیه ی استعداد درخشان و با اعلام آمادگی از دانشجویان ممتاز در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد. دانشگاه های آزاد نیز با توجه به مواردی همچون معدل بالای ۱۷ و گذراندن حداقل ۱۰۰ واحد درسی بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کنند.  این شرایط در دانشگاه های کشور متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از بقیه ی شرایط در پذیرش دانشجوی ارشد بدون کنکور می توان از راهنمایی های مشاوران مرکز و برای اطلاع دقیق از زمان و شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه ها می توان از نرم افزار انتخاب رشته خانه مشاوره استفاده کرد.

نرم افزار انتخاب رشته بدون کنکور ارشد زبان انگلیسی:

آگاهی از زمان و تاریخ بسیاری از امور مهم دنیای ما با توجه به شلوغی های زندگی مدرن در پاره ای از موارد امری بسیار دشوار شده است. گاهی بی خبری از مسائل مهم چون زمان انتخاب رشته یا تکمیل ظرفیت و یا پذیرش بدون کنکور می تواند زحمات یک ساله ی داوطلب را هدر دهد. برای مقابله با اتفاقات این چنینی بهتر است داوطلب در کانال تلگرام خانه مشاوره که توسط کارشناسان این مرکز اداره می شود عضو شوند و با اطلاعات به روز از مشکلات این چنین فاصله بگیرند همچنین نرم افزار خانه مشاوره با بانک اطلاعاتی قوی می تواند داوطلب ارشد را از استرس های مربوط به دانشگاه و انتخاب رشته، دور کند. و انتخابی بهتر برای او رقم بزند. انتخابی که آینده ی علمی او را متمایز خواهد کرد.

[postbox txt=”مشاوره ثبت نام دانشگاه بدون کنکور زبان انگلیسی”]

باتوجه به اهمیت موضوع در

انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد

پیشنهاد میگردد داوطلبان کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی

از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد زبان انگلیسی

استفاده نمایند.علاقه مندان میتوانند جهت تخمین احتمال قبولی خود در رشته زبان انگلیسی با مشاوران مرکز انتخاب رشته تماس گرفته و بررسی نمایند که در مقطع کارشناسی ارشد زبان انگلیسی میتوانند در کدام دانشگاه نمره قبولی کسب نمایند.همچنین مشاورین این مرکز به شما اطلاعاتی میدهند که داوطلبان سال گذشته با رتبه شما در مقطع کارشناسی ارشد چه نتایجی گرفتند و در کدام دانشگاه قبول شدند.

مشاورین این مرکز در موضوعات زیر به شما مشاوره میدهند:

  • زبان انگلیسی و دانشگاه مورد نظرتان، سال گذشته در رشته زبان انگلیسی با چه رتبه ای دانشجو گرفته شد
  • با رتبه شما چه رشته و چه دانشگاهی میتوان قبول شد؟ با استفاده از

    نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و آزاد و بهترین انتخاب که شانس قبولی شما در آن بیشتر است
  • مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد زبان انگلیسی

    ،انتخاب رشته ارشد ،

    انتخاب رشته ارشد آزاد

  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری،

    انتخاب رشته کارشناسی ارشد زبان انگلیسی

    کنکور آزاد

[telar]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور