ثبت نام دانشگاه بدون کنکور کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی

  • مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی

    ،انتخاب رشته ارشد کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی ، انتخاب رشته ارشد آزاد

  • نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی ،انتخاب رشته ارشد کنکور سراسری،انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد الهیات و معارف اسلامی
  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری، انتخاب رشته کارشناسی ارشد کنکور آزاد رشته الهیات و معارف اسلامی
  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته الهیات و معارف اسلامی و دانشگاه مورد نظرشما توسط

    نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته و اینکه با رتبه شما سال گذشته چه رشته و دانشگاهی قبولی داشتند

[postbox txt=”مشاوره ثبت نام دانشگاه بدون کنکور کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی و استفاده از نرم افزار بدون کنکور “]

ورود به دانشگاه بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد، دیگر امری غیر ممکن برای داوطلب ارشد نخواهد بود و این موضوع برای بسیاری از داوطلبانی که علاقه ای به آزمون و یا انتظار صدور کارنامه ارشد ندارند، بسیار با اهمیت است.

داوطلب ارشد می تواند در دانشگاه های سراسری نیز بدون کنکور ادامه ی تحصیل دهد. اما شرایط پذیرش در هر دانشگاه متفاوت است. برخی تنها استعداد درخشان بودن را کافی می دانند، برخی از داوطلبان ارشد، مقاله می خواهند و بعضی ورودی دانشگاه های بدون کنکور را پایه ی مصاحبه ی خصوصی قرار داده اند. اما نکته ی قابل توجه این است که :

دانشجوی ارشد که بدون کنکور وارد دانشگاه شده، هیچ تفاوتی در کلاس درس و مدرک با دیگر دانشجویان ارشد نخواهند داشت.

پذیرش بدون کنکور تنها مختص به دانشگاه های سراسری نیست. بلکه دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی و پیام نور با اعلام شرایط خود در تاریخ و زمان مقرر اقدام به پذیرش دانشجو می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توان از نرم افزار مرکز مشاوره کمک گرفت تا از مزایای ارزشمند پذیرش بدون کنکور غافل نماند.

[awsa-banners]

 

زمان و شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور:

امری که از اهمیت بالایی برخوردار است آگاهی از زمان اعلام شده توسط دانشگاه ها برای پذیرش بدون کنکور می باشد. برای مثال دانشگاه آزاد هر سال به طور معمول از اواسط مردادماه تا اواسط مهر اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.

ارتباط مستقیم معدل بالای دوره کارشناسی و احتمال قبولی بیشتر در انتخاب اول کارشناسی ارشد

با توجه به تأثیرگذاری معدل به قبولی داوطلبان ارشد، گزینه های دیگری نیز در قبولی داوطلب مؤثر است که برای داشتن اطلاعات دقیق تر در این خصوص، می توانید از نرم افزار مرکز مشاوره استفاده نمایید و اگر پرسشی به ذهنتان خطور کرد، از مشاوران مرکز کمک بگیرید.

دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی:

دانشگاه های سراسری با استفاده از سهمیه ی استعدادهای درخشان و با اعلام آمادگی از دانشجویان ممتاز در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجو می پذیرد. دانشگاه های آزاد نیز با توجه به مواردی همچون معدل بالای ۱۷ و گذراندن حداقل ۱۰۰ واحد درسی بدون کنکور، اقدام به پذیرش دانشجو می کنند. و این شرایط در دانشگاه های کشور متفاوت خواهد بود.

برای اطلاع از بقیه ی شرایط پذیرش دانشجوی ارشد بدون کنکور می توانید از راهنمایی های مشاوران مرکز و برای اطلاع دقیق از زمان و شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه ها می توان از نرم افزار انتخاب رشته بدون کنکور مرکز مشاوره استفاده نمود.

نرم افزار انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی:

آگاهی از زمان و تاریخ بسیاری از امور مهم دنیای ما توجه به شلوغی های زندگی مدرن، در پاره ای از موارد امری دشوار شده است. گاهی بی خبری از مسائل مهمی همچون زمان انتخاب رشته با تکمیل ظرفیت و یا پذیرش بدون کنکور می تواند زحمات یکساله ی داوطلب را هدر بدهد.

برای مقابله با اتفاقات این چنینی بهتر است داوطلب در کانال تلگرام مرکز مشاوره که توسط کارشناسان مرکز اداره می شود، عضو شوند و با اطلاعات به روز از مشکلات این چنینی فاصله بگیرند. هم چنین نرم افزار مرکز مشاوره با بانک اطلاعاتی قوی خود می تواند داوطلب ارشد را از استرس های مربوط به دانشگاه و انتخاب رشته دور کند و انتخابی بهتر برای او رقم بزند. انتخابی که آینده ی علمی او را متمایز خواهد کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر برروی لینک کلیک نمایید

 

[postbox txt=”مشاوره ثبت نام دانشگاه بدون کنکور کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی و استفاده از نرم افزار بدون کنکور “]
باتوجه به اهمیت موضوع در

انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد

پیشنهاد میگردد داوطلبان کارشناسی ارشد رشته الهیات و معارف اسلامی

از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی

استفاده نمایند.علاقه مندان میتوانند جهت تخمین احتمال قبولی خود در رشته الهیات و معارف اسلامی با مشاوران مرکز انتخاب رشته تماس گرفته و بررسی نمایند که در مقطع کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی میتوانند در کدام دانشگاه نمره قبولی کسب نمایند.همچنین مشاورین این مرکز به شما اطلاعاتی میدهند که داوطلبان سال گذشته با رتبه شما در مقطع کارشناسی ارشد چه نتایجی گرفتند و در کدام دانشگاه قبول شدند.

مشاورین این مرکز در موضوعات زیر به شما مشاوره میدهند:

  • الهیات و معارف اسلامی و دانشگاه مورد نظرتان، سال گذشته در رشته الهیات و معارف اسلامی با چه رتبه ای دانشجو گرفته شد
  • با رتبه شما چه رشته و چه دانشگاهی میتوان قبول شد؟ با استفاده از

    نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد رشته الهیات و معارف اسلامی

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و آزاد و بهترین انتخاب که شانس قبولی شما در آن بیشتر است
  • مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی

    ،انتخاب رشته ارشد ،

    انتخاب رشته ارشد آزاد

  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری،

    انتخاب رشته کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی

    کنکور آزاد

[telar]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور