مشاوره و ثبت نام تلفنی کنکور دکتری وزارت بهداشت ۹۹

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹، زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹
زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت، نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت
دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ، شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت
مشاوره کنکور دکتری وزارت بهداشت، مقایسه آزمون ها، کتاب ها و کلاس های کنکور دکتری وزارت بهداشت

در مورد کنکور دکتری وزارت بهداشت چه می دانید؟

اول باید به این سؤال پاسخ بدهیم که اصلاً کنکور دکتری وزارت بهداشت چرا برگزار می شود و مختص چه کسانی است؟ کنکور دکتری وزارت بهداشت مختص داوطلبانی است که قصد ورود به مقطع دکتری در رشته های گروه پزشکی را دارند.

آزمون دکتری وزارت بهداشت توسط سازمان سنجش پزشکی کشور، برای آن دسته از داوطلبانی برگزار می شود که قصد ورود به دوره ی دکتری تخصصی در رشته ی علوم پزشکی، دکترای تخصصی داروسازی، دکتری تخصصی دندانپزشکی و دکتری طب سنتی را دارند.

 

از آنجایی که ضوابط و شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت با ضوابط و شرایطی که وزارت علوم در کنکور دکتری مقرر می نماید، متفاوت است، ابهامات زیادی همواره برای متقاضیان ثبت نام ایجاد می شود.

[postbox txt=”ثبت نام دکتری وزارت بهداشت”]

زمانبندی کنکور دکتری وزارت بهداشت ۹۹ :

هر ساله ثبت نام دکتری وزارت بهداشت در بهمن ماه از طریق پورتال مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjesh.org و فقط به صورت اینترنتی انجام می شود. آزمون کتبی ورودی دکتری وزارت بهداشت اواخر اردیبهشت ماه و اوایل خردادماه برگزار می شود. اما در سال ۹۹ به دلیل بیماری کرونا، زمان برگزاری این آزمون به تاخیر افتاده است به طوری که مطابق آخرین اخبار این آزمون ۲۵-۲۷ تیرماه برگزار خواهد شد. با توجه به اینکه این امکان وجود دارد که تغییراتی در زمان برگزاری این آزمون صورت پذیرد، همچنان باید منتظر آخرین اخبار از وزارت بهداشت و سازمان سنجش باشیم. معمولاً کلید اولیه ی سؤالات تا سه روز پس از برگزاری آزمون انتشار می یابد و تا دو روز پس از اعلام کلید اولیه، به داوطلبان مهلت داده می شود که نسبت به ارسال اعتراض به سؤالات آزمون اقدام  نمایند.

شرایط برگزاری آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) وزارت بهداشت :

مرکز سنجش آموزش پزشکی بر طبق اطلاعیه ای که در آن شرایط برگزاری آزمون دکتری تخصصی را ذکر نموده است، آزمون دکتری تخصصی را در دو مرحله ای درنظر گرفته است. در مرحله ی اول آزمون کتبی به صورت متمرکز توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود و در طی مرحله ی دوم مصاحبه از سوی دانشگاه ها ترتیب داده می شود.

شرایط عمومی شرایط اختصاصی
۱- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان مندرج در قانون اساسی ۱- دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با دکتری حرفه ای
۲- پذیرش قانون اساسی ۲- ارائه گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل برای دانشجویان مشغول به تحصیل در ترم آخر و ارائه پایان نامه در زمان مصاحبه به اساتید مصاحبه کننده
۳- عدم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ۳- حداقل دو مقاله ی تحقیقی اصیل برای داوطلبان دوره ی دکتری پژوهشی
۴- عدم عضویت در احزاب و گروه های محارب و ملحد و هواداری از آن ها ۴- عدم اشتغال به تححصیل در دوره ی دکتری تخصصی (Ph.D)
۵- نداشتن اشتهار به فساد ۵- دارا بودن مدرک زبان انگلیسی
۶- عدم داشتن سوء پیشینه کیفری ۶- وضعیت نظام وظیفه عمومی
۷- برخورداری از سلامت و توانایی جسمی متناسب با رشته ی انتخاب

برای آگاهی از زمان و شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت می توانید با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید

دفترچه راهنمای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی ۹۹ :

دفترچه راهنمای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی در سه بخش تنظیم می شود. در بخش اول به بررسی کلیه ی ضوابط و شرایط ثبت نام و برگزاری آزمون شامل شرایط عمومی، شرایط اختصاصی و سهمیه های مختلف آزمون، مدارک لازم به منظور ثبت نام و شرکت در آزمون، چگونگی برگزاری آزمون و پذیرش دانشجو، برنامه زمانبندی اجرای آزمون، ضوابط و شرایط خاص برخی دانشگاه ها، ضوابط و شرایط اختصاصی آزمون دکتری تخصصی (Ph.d) رشته های تخصصی داروسازی، نحوه ی محاسبه ی نمره ی کتبی هر درس به درصد و نمره ی کل تراز و آیین نامه ی تسهیل ادامه ی تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پرداخته می شود.

[bannerpezeshki]

در بخش دوم به بررسی جداول مرتبط با اطلاعات گواهی زبان انگلیسی، برنامه زمان بندی اجرای آزمون، اطلاعات آزمون دوره ی دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه ی پزشکی، بهداشت و تخصصی، رشته های پذیرش دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)، اطلاعات آزمون ورودی دوره ی دکتری رشته ی دندانپزشکی، منابع آزمون دکتری رشته سلامتی دهان و دندان پزشکی اجتماعی، تعهدات رشته های تخصصی داروسازی، منابع آموزش پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی رشته ی داروسازی، فهرست نهایی رشته های مورد تأیید شرکت در آزمون دوره های تخصصی و دکترای داروسازی، جداول دروس امتحانی و ضرایب آنها برای رشته های تخصصی داروسازی، منابع آزمون دکتری تخصصی طب سنتی و اسامی استان ها و شهرستان های ممنوعه برای اقامت اتباع خارجی پرداخته می شود.

در بخش سوم دفترچه، فرم های مخصوص داوطلبان دانشجوی ترم آخر و اعضای هیأت علمی مربی رسمی متقاضی شرکت در آزمون دکتری تخصصی و داوطلبان متقاضی استفاده از آیین نامه تسهیل ادامه ی تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان برای ورود به مقاطع بالاتر منتشر می شود.

بریم سر اصل مطلب! چطوری می توانیم همین امسال در رشته ی دلخواهمان قبول شویم؟

هدفمون چیه؟ قبول شدن! پس چه فرقی داره دو ماه وقت بگذاریم یا دو سال! مهم این است که نباید خودمان را محدود به قوانین زمانی و مکانی کنیم! فرصت خیلی خوبی در اختیار داریم تا علاوه بر خواندن منابع برتر، مرور نهایی هم داشته باشیم! این جور که به نظر می آید ما به یک برنامه حرفه ای نیاز داریم، پس باید دست بجنبانیم که کنکور از رگ گردن بهمان نزدیک تراست.

برای برنامه ریزی حرفه ای قبولی در کنکور دکتری وزارت بهداشت با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

رشته و دانشگاه مورد نظر مان چه رتبه و ترازی لازم دارد؟

این خیلی مهم است که بدانیم برای قبول شدن در رشته و دانشگاه مورد نظرمان باید چه رتبه و ترازی کسب کنیم! چرا؟ چون باعث میشود بدانیم چقدر باید برای به دست آوردن رتبه و تراز لازمه، تلاش کنیم. من معتقدم آدم باهوش کسی است که یک کار فوق العاده را با کمترین انرژی انجام میدهد! پس اولین کار این است که بدانیم اصلاً چه رتبه ای باید کسب کنیم که بعد مطابق یک برنامه حرفه ای به هدفمان برسیم.

برای آگاهی از رتبه و تراز لازم برا قبولی در دانشگاه و رشته مورد علاقه تان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چطوری رتبه و تراز دلخواهمان را کسب کنیم؟

بعد از این که فهمیدیم چه رتبه ای رو باید کسب کنیم، باید بفهمیم که چه جوری می توانیم به رتبه و تراز لازم، دست پیدا کنیم؟ حتماً لازم است که انرژی زیادی صرف کنیم یا زمان زیادی را به درس خواندن اختصاص بدهیم یا می توانیم با حذف بعضی از منابع و تمرکز بیشتری روی برخی از مباحث، به هدفمان برسیم؟ از آنجایی که وقت زیادی نداریم که برای آزمون و خطا هدر بدهیم باید برویم سر اصل مطلب و با یک برنامه حرفه ای، به تراز و رتبه ای که لازم داریم برسیم.

برای برنامه ریزی کسب رتبه و تراز لازم برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه تان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای این که رتبه و تراز لازم را به دست بیاریم هر درس رو باید چند درصد بزنیم؟

یک باور اشتباه بین اکثر کنکوری ها این است که فکر می کنند باید همه ی درس ها را خیلی خوب بزنند تا رتبه ی خوبی کسب کنند اما حقیقت این است که اصلاً برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرمان نیاز نیست همه ی درس ها را درصد بالایی بزنیم. ما به یک مشاور نیاز داریم تا به طور دقیق بدانیم برای این که در رشته ی مورد نظرمان قبول شویم و تراز لازممان را کسب کنیم باید چند درصد سؤالات هر درس را درست پاسخ بدهیم.

برای برنامه ریزی و بررسی تراز و رتبه قبولی در رشته دلخواهتان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چطوری با کمترین زمان بهترین نتیجه را کسب کنیم؟

خیلی مهم است که از وقتی که داریم، نهایت استفاده را ببریم پس به یک برنامه حرفه ای نیاز داریم تا با مطالعه ی منابع برتر و حذف مباحث ناکار آمد، رتبه و ترازی که لازم داریم را کسب کنیم.

برای برنامه ریزی حرفه ای با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

منابع کنکور دکتری وزرات بهداشت :

منابع کنکور دکتری وزارت بهداشت، مرجع اصلی برای طراحان سوال کنکور دکتری است. از این رو تسلط کافی بر آنها در موفقیت متقاضیان نقش اصلی را برعهده دارد. اما کدام منابع بیشترین سوالات کنکور دکتری وزارت بهداشت را پوشش می دهند؟

برای برنامه ریزی، آگاهی از منابع، انتخاب رشته و آنالیز کارنامه و تخمین رتبه می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مقایسه آزمون ها، کتاب ها و کلاس های کنکور دکتری وزارت بهداشت :

آزمون های آزمایشی، کتاب های کمک آموزشی و کلاس های کنکوری برای آمادگی کنکور دکتری وزارت بهداشت از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار هستند چرا که داوطلب را در شرایط و جو کنکور قرار داده و اطلاعات و سطح علمی وی را در معرض سنجش قرار می دهد. از این رو با توجه به این سطح از اهمیت این منابع برای آمادگی کنکور دکتری وزارت بهداشت، انتخاب منابع برتر می تواند شما را به سمت هدفی که دارید ،به درستی رهنمون نماید.

برای مقایسه آزمون ها، کتاب ها و کلاس های کنکور دکتری با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چرا به کمک یک مشاور نیاز دارم؟

چرا به مشاوره نیاز داریم؟ چون علم ما محدود است و هیچ کس نمی تواند ادعا کند که همه چیز را می داند. در مورد درس خواندن هم نیاز به مشاور داریم چون یک مشاور تحصیلی در این زمینه تخصص دارد و در راهی که ما به تازگی تصمیم به سفر در آن را گرفته ایم، بارها سفر کرده و از تمامی چاله های مسیر اطلاع دارد. یک مشاور حرفه ای میتواند به ما کمک کند که در کمترین زمان به اهدافمان برسیم و همان رتبه و ترازی را که برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقمان لازم داریم، را کسب کنیم! خلاصه یک مشاور حرفه ای یکی از مهم ترین چیزهایی که در حال حاضر به آن نیاز داریم…

[postbox txt=”ثبت نام دکتری وزارت بهداشت”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • مشاوره و ثبت نام تلفنی کنکور دکتری وزارت بهداشت، زمان ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت ۹۹
  • ضوابط و شرایط ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت، پاسخ به سؤالات مربوط به ثبت نام دکتری وزارت بهداشت
  • دفترچه راهنمای شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت ۹۹، نحوه ی ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت
  • منابع کنکور دکتری وزرات بهداشت،مقایسه آزمون ها، کتابها ، کلاسهای کنکور دکتری وزارت بهداشت
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور