ثبت نام کاردانی بدون کنکور ۱۴۰۰

رویای تحصیل بدون کنکور واقعی شد…

اگر شما هم به این موضوع پی برده اید که زندگی بسیار کوتاه است و کسب رتبه های بالا، ارزش سال ها پشت کنکور ماندن را ندارد، جالب است بدانید که در حال حاضر امکان ادامه تحصیل بدون درگیر شدن با غول کنکور وجود دارد. باتوجه به افزایش ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور و تنوع در رشته های ارائه شده از سوی این دانشگاه ها، آگاهی کامل از نحوه ی پذیرش دانشگاه های بدون کنکور کمک شایانی به شما در انتخاب دانشگاه و رشته ی تحصیلی مینماید تا با دید واقع بینانه ای مسیر آینده ی تحصیلی خود را انتخاب نمایید.

[postbox txt=”ثبت نام کاردانی بدون کنکور”]

راهنمای پذیرش بدون کنکور کاردانی:

در سال های اخیر تحصیل در مقطع کاردانی به صورت بدون کنکور، امکان پذیر است. اطلاع از شرایط و قوانین تعیین شده کمک زیادی را به داوطلبان می کند تا در کمترین زمان، به صورت بدون کنکور در رشته و دانشگاه مورد نظر خود ادامه تحصیل شوند. اگر قصد ادامه تحصیل بدون کنکور در مقطع کاردانی را دارید، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از زمان، شرایط، نحوه ثبت نام و هر آنچه باید در زمینه ادامه تحصیل در مقطع کاردانی بدون شکست دادن غول کنکور بدانید، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اینکه کدام دانشگاه و رشته برای ما مناسب تر است، مدرک آن تا چه اندازه قابل اعتبار است و برای تحصیل مان چه میزان هزینه باید بپردازیم، بایستی بطور کامل مورد بررسی قرار بگیرد تا انتخاب صحیحی را برای ما به همراه داشته باشد. پیشنهاد می کنیم در این خصوص از مشاوران مرکز راهنمایی بگیرید.

شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی:

داوطلبانی که واجد شرایط ثبت نام دانشگاه بدون کنکور هستند، می توانند پس از بررسی شرایط خود و طی کردن مراحل ثبت نام در مقطع کاردانی به ادامه تحصیل بپردازند. اگر قصد ثبت نام در مقطع کاردانی به صورت بدون کنکور را دارید، باید از زمان ثبت نام اطلاع داشته باشید. بدین دلیل که فراموشی بازه ی زمانی ثبت نام به منزله این است که مدتی از اهداف خود دور خواهید ماند. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط، زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی:

جالب است که بدانید در دانشگاه های بدون کنکور در مقطع کاردانی، محدودیت در انتخاب رشته وجود ندارد و این بدین معناست که می توانید در رشته ی دلخواهتان به ادامه تحصیل بپردازید( به عنوان مثال در نظر بگیرید که در رشته ی برق تحصیل نموده اید و حال می خواهید در رشته عمران ادامه تحصیل دهید). پیشنهاد می کنیم برای انتخاب بهترین رشته با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

به منظور آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور کاردانی با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی:

دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته اقدام به پذیرش دانشجو بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی می نماید. به همین سبب اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور کاردانی را دارید، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط پذیرش و زمان ثبت نام با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

اگر سوالی در زمینه کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی دارید، آن را با مشاورین مرکز در میان بگذارید.

انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی:

شاید بتوان گفت یکی از حساس ترین و سرنوشت ساز ترین مراحل تحصیلی، مرحله ی انتخاب رشته است، چرا که انتخاب نادرست می تواند علاوه بر ضررهای اقتصادی، زمان شما را (که به شرط انتخاب درست می توانید بیشترین بهره برداری را از آن کنید) نیز به هدر دهد و حاصلی جز پشیمانی برایتان نداشته باشد. از آنجایی که آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ضروری است، از این رو توصیه ما به شما دوستان عزیز این است که قبل از انتخاب رشته بدون کنکور با مشاوران تحصیلی مشورت کرده و علایق و توانایی های خود را به آنها گوش زد نمایید تا آنها با بررسی ویژگی های انحصاری شما بتوانند بهترین انتخاب را پیش روی شما قرار دهند.

برای انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

یک خبر خوب برای برو بچه های گروه علوم تجربی!

معمولاً بیشتر افرادی که رشته تجربی را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند، رویای پزشک شدن را در سر دارند! اما در رشته تجربی، به جز پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، رشته های بسیارخوبی وجود دارد که بازار کاری خوبی نیز دارند. در مقطع کاردانی نیز در برخی از رشته های گروه پیراپزشکی، به صورت بدون کنکور، دانشجو پذیرفته می شود. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از لیست رشته ها، زمان ثبت نام و هر آنچه باید در زمینه ادامه تحصیل در مقطع کاردانی به صورت بدون کنکور بدانید، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از لیست رشته های کاردانی بدون کنکور گروه های مختلف تحصیلی می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

نگران شهریه هستید؟ 

پرداخت شهریه هم از جمله مواردی است که حتما به آن فکر می کنید. اما اصلاً نگران نباشید چرا که راه های بسیاری مانند دریافت وام وجود دارند تا شما بدون اینکه فشار زیادی را برای پرداخت شهریه تحمل کنید، بتوانید در رشته دلخواهتان ادامه تحصیل دهید.

راستی چرا به فکر یک کار پاره وقت در کنار تحصیل تان نیستید؟

[postbox txt=”ثبت نام کاردانی بدون کنکور”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:
  • ثبت نام کاردانی بدون کنکور، شرایط ثبت نام و مراحل ثبت نام بدون کنکور، کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی
  • زمان ثبت نام بدون آزمون کاردانی، دانشگاه های بدون کنکور کاردانی، کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد
  • رشته های بدون کنکور کاردانی، نرم افزار انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی،  لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد
  • و هر سؤالی که پیرامون موضوع ثبت نام بدون کنکور کاردانی ممکن است برایتان پیش آید.
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور