ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور ۱۴۰۰

مشاوره تلفنی ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و آزاد بدون کنکور :

مشاوره تلفنی ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و آزاد بدون کنکور

اینگونه به نظر می رسد که داوطلبان بسیاری که سال های جوانی خود را پشت سد کنکور سپری کرده بودند، در یک اقدام گروهی، دست به دعا برداشتند که غول کنکور کشته شود و ادامه ی تحصیل بدون شب و روز خواندن برای قبولی در کنکور، امکان پذیر باشد. از آنجایی که در مقطع کارشناسی ارشد نیز امکان ادامه ی تحصیل بدون قبولی در کنکور فراهم شد، به نظر می رسد شانسی که می گویند یکبار در خانه مان را می زند، پشت در ایستاده است.

از این رو پیشنهاد می کنیم فرصت را غنیمت شمرده و به منظور مشاوره تلفنی ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید. مشاوران تحصیلی مرکز می توانند جامع ترین و دقیق ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند. [postbox txt=”ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور “]

چرا لازم است برای انتخاب رشته ارشد بدون کنکور با یک مشاور مشورت کنیم؟

انتخاب رشته ارشد بدون کنکوربهتر است اینگونه بگوییم که انتخاب رشته هم مانند بسیاری از امور زندگی از عهده ی همه بر می آید (منظورمان این است که به خودی خود کار سختی نیست و فقط کافی است که به اینترنت وصل شوید و چند کد را وارد نمایید)، اما صرفاً وارد نمودن چند کد رشته محل نمی تواند شما را به اهدافی که در سر می پرورانید، برساند. انتخاب رشته نیز، اصول و قوانینی دارد که به میزان زیادی نیازمند تجربه و تخصص است.

در واقع چه بسیار داوطلبانی بوده اند که شاید روزی تصور می کرده اند که خود می توانند به صورت حرفه ای انتخاب رشته کنند ولی با یک انتخاب اشتباه سال ها حسرت خورده اند که ای کاش در زمان انتخاب رشته با افرادی که زمینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد تخصص دارند، مشورت می کردند.


مشاوره تلفنی ثبت نام و انتخاب رشته ارشد بدون کنکورهمه ی آنچه بیان نمودیم به این منظور است که بدانید، وقتی قرار است در رقابتی  پیروز میدان باشید، نیاز به یک راهنمای متخصص خواهید داشت. تنها راهنمای شما کسانی هستند که به دلیل تجربه و دانستن تمامی چاله های راه، مسیر پیش رویتان را با چشمان بسته طی می کنند.

شاید فکر کنید که انتخاب رشته کاری ندارد! فقط کافی است که بر اساس اولویت های ذهنی تان انتخاب کنید! در واقع این موضوع کاملا صحیح است و بایستی بر اساس علاقه تان انتخاب رشته نمایید، اما علاوه بر علاقه عوامل دیگری مانند بازار کار و آینده شغلی، امکان ادامه تحصیل در خارج از کشور و گرفتن بورسیه و… وجود دارند که بایستی شما را به سمت یک انتخاب عاقلانه همراه با علاقه سوق دهند. یک مشاور حرفه ای به شما کمک می کند تا با برنامه ریزی درست و انتخابی منطقی، رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

مشاوره تلفنی ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور

پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد :

اگر شما نیز جزو آن دسته از داوطلبانی هستید که دوست دارید در مقطع ارشد ادامه تحصیل بدهید ولی دیگر از کنکور دادن خسته شده اید، به شما ثبت نام در کارشناسی ارشد بدون کنکور را پیشنهاد می کنیم.

پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد

کارشناسی ارشد بدون کنکور یک فرصت طلایی برای کسانی است که می خواهند با صرف انرژی نه چندان زیادی ، مدرک ارشد خود را در دست بگیرند. اما بایستی بگوییم پذیرش در کارشناسی ارشد بدون کنکور به این راحتی ها که فکر می کنید، نیست. از آنجایی که هر پذیرش، تابع اصول و قوانین مربوط به خود است، به نظر می رسد که به منظور پذیرش در بدون کنکور کارشناسی ارشد نیز نیازمند یک راهنما برای بیان کلیدی ترین نکات هستید.

مشاورین خانه مشاوره می توانند دقیق ترین اطلاعات را در زمینه پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد در اختیار شما بگذارند. مشاوره پذیرش ارشد بدون کنکور این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا با صرف کم ترین انرژی، نکات مهم ثبت نام بدون کنکور را دریافته و به موقع نسبت به آن اقدام نمایید.

به همین منظور پیشنهاد می کنیم که برای آگاهی از شرایط پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد، حتما با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

لیست رشته ها و دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد بدون کنکور :

از آنجایی که در دانشگاه های بدون کنکور آزاد و سراسری نحوه ی پذیرش داوطلب متفاوت می باشد، لذا انتخاب رشته در این دو دانشگاه متفاوت بوده و در دانشگاه آزاد داوطلبین بایستی تعداد ۱۰۰ رشته را در انتخاب های خود لحاظ نمایند، که انتخاب های داوطلبین صرفا براساس میزان علاقه و توانمندی و رشته ی دانشگاهی کارشناسی می باشد.

لیست رشته ها و دانشگاه های پذیرنده کارشناسی ارشد بدون کنکوربا توجه به این که نکات بسیاری در انتخاب رشته در مقطع ارشد برای دانشگاه ها مطرح می شود، به نظر می رسد که آگاهی از این نکات و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه ها در مقطع ارشد بسیار ضروری است. علی الخصوص که دانشگاه آزاد نیز در این مقطع بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می نماید و در نتیجه داوطلبان بسیاری در جستجوی لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد هستند. به همین سبب مشاورین مرکز با آنالیز دقیق رشته های بدون کنکور دانشگاه ها در مقطع کارشناسی ارشد، فرصتی طلایی را در اختیار شما قرار می دهند تا هوشمندانه تر در مورد ادامه ی تحصیل در مقطع ارشد بپردازید.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور :

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکوراز آنجایی که در مقطع کارشناسی ارشد، دانشگاه های متعددی به صورت بدون کنکور دانشجو می پذیرند، آگاهی از ظرفیت های پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور ضروری به نظر می رسد. از این رو مشاورین خانه مشاوره آماده ی پاسخگویی به تمامی سؤالات شما در زمینه پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد می توانید با مشاوران مرکز تماس حاصل فرمایید.

نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد : 

نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد

باتوجه به اینکه در سال های گذشته علاقه مندان به ثبت نام در دانشکاه های بدون کنکور افزایش پیدا کرده اند، لذا داوطلبان پیش از ثبت نام خود باید از شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور اطلاع پیدا کرده و در زمان های تعیین شده از سوی دانشگاه ها، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. از آنجایی که اشتباه در هر مرحله از ثبت نام می تواند شما را حداقل یک سال از پذیرش عقب بیاندازد، به نظر می رسد که مشورت با مشاورین متخصص امری ضروری و لازم باشد.

در همین خصوص مشاوران مرکز، شما را راهنمایی کرده و ضمن پاسخگویی به تمامی سؤالات شما در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد، زمان ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور را به تفکیک برای شما مشخص می نمایند.

برای آگاهی از قوانین و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

زمان و مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور :

زمان و مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکورعدم آگاهی و یا فراموشی زمان و مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور می تواند شما را یکسال به عقب بیاندازد. با توجه به اهمیت این امر، اگر می خواهید که از قافله ی کنکوری ها عقب نیفتید و به صورت دقیق از زمان و مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد با خبر باشید، پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی از زمان دقیق ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی از زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد :

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاددانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد اقدام به پذیرش دانشجو بدون کنکور می نماید. به همین سبب اگر قصد دارید که در مقطع ارشد در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد، به ادامه تحصیل بپردازید، پیشنهاد می کنیم که کلیه سوالات خود را در زمینه ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد ، زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد آزاد، تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ، پذیرش دانشگاه آزاد و … را از مشاورین خانه مشاوره بپرسید.

برای کسب آگاهی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور استعدادهای درخشان :

هر ساله مطابق قانون سازمان استعدادهای درخشان، شماری از داوطلبان ورود به مقطع کارشناسی ارشد، بدون آزمون و با عنوان استعدادهای درخشان در مقطع ارشد ادامه تحصیل می دهند. البته استعدادهای درخشان بایستی شرایطی را دارا باشند که آگاهی از این شرایط الزامی است. پیشنهاد ما این است که اگر سؤالی در زمینه ارشد بدون کنکور استعدادهای درخشان دارید، با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

استعدادهای درخشان عزیز، اگر سوالی در زمینه ثبت نام  ارشد بدون کنکور از طریق استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان دارید، آن را با مشاوران حرفه ای مرکز در میان بگذارید.

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس :

از آنجایی که پردیس های خودگردان نیز در مقطع کارشناسی ارشد، به صورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می نمایند، به نظر می رسد که همان شانسی که می گویند یکبار در خانه انسان را می زند، برای آن دسته از داوطلبانی که تمایل دارند در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل دهند، ولی قصد مطالعه دروس کنکوری را ندارند، پشت در ایستاده است.

این موضوع را از این جهت عرض می نماییم زیرا بسیاری از پردیس ها مانند پردیس دانشگاه تهران شرایط بسیار خوبی به منظور پذیرش دانشجویان دارند و از آن جایی که پردیس های دانشگاه های برتر از نظر اعتبار مدرک و کیفیت تدریس در سطح بالایی قرار دارند، به نظر می رسد که بایستی اطلاعات بیشتری در زمینه پردیس ها به دست بیاوریم.  از آنجایی که مشاورین مرکز مشاوره اطلاعات جامع و مفیدی در زمینه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس دارند، می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن، پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه ثبت نام ارشد بدون کنکور پردیس باشند.

مشاوره تلفنی ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور

دفترچه ثبت نام ارشد بدون کنکور :

دفترچه ثبت نام ارشد بدون کنکوراگر داوطلب ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستید ولی قصد ندارید که در کنکور شرکت کنید، حتما مطلع هستید که واحدهای دانشگاهی متفاوتی اقدام به پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد می نمایند که شامل دانشگاه های سراسری، پردیس ها، دانشگاه پیام نور و آزاد و…. هستند. از آنجایی که برای هر نوع از دانشگاه دفترچه ثبت نام مختص به خود منتشر می شود، پیشنهاد می کنیم به منظور کسب آگاهی از «نکات مهم دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد بدون کنکور» با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

به منظور کسب هر گونه آگاهی در زمینه دفترچه راهنمای ارشد بدون کنکور با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

نگران شهریه هستید؟ 

شهریه ارشد بدون کنکورپرداخت شهریه هم از جمله مواردی است که حتما به آن فکر می کنید. اما اصلاً نگران نباشید چرا که راه های بسیاری مانند دریافت وام وجود دارند تا شما بدون اینکه فشار زیادی را برای پرداخت شهریه تحمل کنید، بتوانید در رشته دلخواهتان ادامه تحصیل دهید.

راستی چرا به فکر یک کار پاره وقت در کنار تحصیل تان نیستید؟

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام بدون کنکور می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی به منظور قبولی در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ :

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی به منظور قبولی در کنکور کارشناسی ارشداهمیت برنامه ریزی از هیچ کس پوشیده نیست. اگر شما هدفی خواص دارید و می خواهید در کنکور کارشناسی ارشد به رتبه دلخواهتان دست پیدا کنید تا بتوانید رشته مورد علاقه تان را در بهترین دانشگاه بخوانید، بهتر است از یک مشاور کمک بگیرید. مشاوران با اطلاع از ضریب دروس و زمان امتحان تمام مواردی که باید بدانند به شما کمک می کنند تا به بهترین شکل ممکن برای کنکور آماده شوید. برای ارتقاء و بهبود وضعیت تحصیلی تان بهتر است از برنامه ریزی درست پیروی کنید.

به عبارتی موفقیت در تحصیل به برنامه ریزی درست در کنار استفاده از مشاوره تحصیلی افراد با تجربه و متخصص در این حوزه نیاز دارد. برنامه ریزی صحیح مانند نقشه، راه موفقیت را با تمام فراز و فرودهای آن برای دانش آموزان ترسیم می کند و مشاوره تحصیلی همانند یک مربی به اصلاح و اشتباهات و کمک وی خواهد آمد. برنامه ریزی درسی و بهره مندی از مشاوره تحصیلی ویژه ارتقاء معدل دانش آموزان یک گام بلند در جهت پیشرفت تحصیلی وی که بر آینده درسی و علمی دانش آموزان تأثیر می گذارد، خواهد بود.

برای دریافت مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی به منظور قبولی در کنکور کارشناسی ارشد با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

معرفی بهترین منابع آزمون کارشناسی ارشد :

منابع آزمون کارشناسی ارشدبرای قبولی در کنکور ارشد، تنها درس خواندن کافی نیست. بلکه اینکه شما از چه منبعی مکالمه می کنید نیز اهمیت دارد. برای افزایش احتمال قبولی خود بهتر است از بهترین منابع استفاده کنید. منابع بسته به نوع رشته و گرایش متفاوت است.

علاوه بر داشتن یک برنامه حرفه ای مناسب، شناخت درست منابع نیز نقش مهمی در موفقیت خواهد داشت. اما از آنجا که در مورد هر موضوعی، تعداد فراوانی از منابع و کتب درسی وجود دارد، به نظر می رسد که شناسایی منابع برتر می تواند شما را در رسیدن به اهدافتان، سریع تر از سایر منابع یاری کند. بهترین منابع رشته خود را از مشاوران تحصیلی خانه مشاوره بخواهید.

[postbox txt=”ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور “]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:

  • مشاوره ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد ، نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد، زمان و مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور ، دفترچه ثبت نام ارشد بدون کنکور
  • کارشناسی ارشد بدون کنکور استعدادهای درخشان،  پذیرش ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ، ثبت نام کارشناسی ارشد پیام نور ، ثبت نام ارشد پردیس خودگردان
  • رشته ها و دانشگاه های ارشد بدون کنکور ، ظرفیت پذیرش ارشد بدون کنکور ، تکمیل ظرفیت ارشد بدون کنکور
  • مشاوره تلفنی و برنامه ریزی تحصیلی کارشناسی ارشد توسط مشاوران باتجربه
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور