ثبت نام کسری خدمت جدید سربازی

ثبت نام کسری خدمت جدید سربازی

  • ثبت نام کسری جدید خدمت سربازی ویژه ایثارگران، رزمندگان و آزادگان
  • مشاوره در زمینه نحوه دریافت کسری خدمت سربازی و آشنایی با قوانین آن
  • شرایط ثبت نام کسری خدمت جدید فرزندان ایثارگران
  • آشنایی با شرایط انتخاب افراد مشمول کسری خدمت ایثارگران توسط برترین مشاوران کشور

[postbox txt=”ثبت نام کسری خدمت جدید سربازی”]

خبر تکمیلی جدید معافیت سربازی ایثارگران

آخرین وضعیت معافیت سربازی ایثارگران؛ چه کسانی معاف شده‌اند؟

سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح:

قرار بود که امسال ۲۰ هزار نفر با استفاده از سوابق ایثارگری والدین از سربازی معاف شوند.

۲۱۲ هزار نفر با سابقه بالای ۲۴ ماه ایثارگری برای معافیت ثبت نام کرده اند و در خوش بینانه ترین حالت آنهایی که بالای ۲۸ ماه سابقه ارائه دادند معاف می شوند.

به علت توقعی که ایجاد شده بود، نتوانستیم تنها ۲۰ هزار نفر را معاف و بقیه را دلسرد کنیم.

به مجلس پیشنهادهایی دادیم که ۲ مورد از آنها اجرای همین روند فعلی و دومی اعطای کسری به نسبت به همه ۲۱۲ هزار نفر است.

منتظر نظر مجلس هستیم و تا آن زمان مشمولانی که زمان اعزامشان رسیده حتما اعزام شوند تا غیبت نخورند.

برای اطلاع از آخرین جزئیات معافیت سربازی ایثارگران با مشاورین ما تماس بگیرید.

سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرده است که از امروز تمامی کسانی که قصد استفاده از کسر خدمت های مربوط به دوران ایثارگری و آزادگی را دارند، می بایست در مراکز خدمات الکترونیکی نیروی انتظامی یا پلیس ۱۰+ نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند. بر این اساس ما در ادامه به زمان، نحوه و شرایط ثبت نام کسری خدمت جدید سربازی پرداخته ایم تا پس از مطالعه این مقاله و تماس با مشاوران مرکز، ثبت نام کسری خدمت فرزندان ایثارگران را به آسانی انجام دهید.

زمان ثبت نام کسری خدمت جدید سربازی:

تمامی متقاضیانی که می خواهند از امتیاز کسر خدمت مربوط به جانبازی و آزادگی بهره ببرند، از امروز ۱۱ آذرماه تا ۲۰ آذرماه فرصت دارند و متقضیان کسری خدمت فرزندان رزمندگان از تاریخ ۲۰ آذر تا ۱۰ دی ماه نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند. این ثبت نام مقدماتی است و بر اساس آن افراد واجد شرایط و دارای اولویت مشخص می شوند.

برای ثبت نام کسری خدمت جدید سربازی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

محل ثبت نام کسری خدمت جدید رزمندگی، ایثارگری ۹۷:

محل ثبت نام طرح کسری خدمت جدید سربازی برای رزمندگان، ایثارگران و آزادگان ۹۷ مراکز پلیس ۱۰+ است که متقاضیان با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و پرداخت هزینه ۶ هزار تومان می توانند ثبت نام نمایند.

در مراکز پلیس ۱۰+ ثبت نام کسری خدمت جدید فرزندان ایثارگران انجام می شود و در صورتی که مدارک مورد نیاز در دسترستان نیست، می توانید بر اساس خود اظهاری ثبت نام کنید تا از این سهمیه بتوانید استفاده نمایید.

جهت اطلاع از نحوه ی ثبت نام اولیه و نمونه فرم پیش ثبت نام کسری ایثارگری با مشاوران ما تماس بگیرید.

[typed string0=”نداشتن غیبت مهم ترین شرط استفاده از کسر خدمت ایثارگری است.” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

شرایط ثبت نام کسری خدمت جدید سربازی:

بر طبق بند “د” ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه، موضوع کسر خدمت و معافیت مربوط به فرزندان ایثارگران مورد توجه قرار گرفته است و بر اساس آن و با موافقت ستاد کل نیروهای مسلح، به ازای هر یک ماه سابقه حضور در جبهه، یک ماه کسر خدمت به فرزندان رزمندگان اعطا خواهد شد. همچنین به ازای هر یک درصد جانبازی و هر یک ماه اسارت، یک ماه کسر خدمت به فرزندان جانبازان و آزادگان داده می شود.

۲۰ هزار نفری که جزو کسانی باشند که بیشترین امتیاز را دارا باشند، جزو مشمولان بهره مندی از این کسری خدمت خواهند بود. برای اطلاع از شرایط ۲۰ هزار نفر اول با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[bannerne]

مهلت ثبت نام برای کسری خدمت رزمندگان، ایثارگران و آزادگان:

زمان ثبت نام کسری خدمت رزمندگان، ایثارگران و آزادگان یک ماه درنظر گرفته شده است و از ۱۰ آذر تا ۱۰ دی ماه می باشد که جانبازان و ایثارگران در ۱۰ روز نخست باید به مراکز پلیس ۱۰+ مراجعه کنند تا ثبت نام آنان انجام شود. بعد از جانبازان و ایثارگران، رزمندگان می توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند.

برای اطلاع از بازه زمانی دقیق جهت ثبت نام کسری خدمت جبه پدر با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

 [typed string0=”مشولان اعزام به خدمت یا در حال خدمت جزو اولویت کسر خدمت های ایثارگران هستند.” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

 نحوه انتخاب افراد مشمول کسر خدمت ایثارگری:

طرح کسر خدمت جدید سربازی و قوانین کسری خدمت جدید یک خبر خوشحال کننده برای کسانی است که دارای شرایط کسری خدمت جدید ایثارگران هستند و می توانند از آن بهره ببرند.

این قانون که در ستاد کل نیروهای مسلح مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته است، ۲۰ هزار نفر از کسانی که دارای بیشترین اولویت و امتیاز را در هر سال دارا باشند، شامل می شود و همچنین کسانی که در حال خدمت هستند یا مشمولانی که طی یک سال آینده باید به خدمت اعزام شوند در اولویت این ۲۰ هزار نفر خواهند بود.

 [typed string0=”سربازان امریه و فرزند خوانده ها مشمول کسر خدمت نمی شوند.” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

کارمندان دولت که در زمان ۸ سال جنگ در مناطق جنگی انجام خدمت کرده اند و نیز کارمندان نیروهای مسلح که در طرح امام حسن مجتبی حضور داشته اند. با توجه به قوانین کسری خدمت جدید می توانند از کسر خدمت های جدید ایثارگران استفاده نمایند.

برای اطلاع از جزئیات نحوه انتخاب افراد مشمول کسر خدمت ایثارگران توصیه می کنیم حتماً با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=”ثبت نام کسری خدمت جدید سربازی”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:
  • ثبت نام کسری جدید خدمت سربازی ویژه ایثارگران، رزمندگان و آزادگان
  • مشاوره در زمینه نحوه دریافت کسری خدمت سربازی و آشنایی با قوانین آن
  • شرایط ثبت نام کسری خدمت جدید فرزندان ایثارگران
  • آشنایی با شرایط انتخاب افراد مشمول کسری خدمت ایثارگران توسط برترین مشاوران کشور

[telne]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور