مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۹

ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۹، زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۹
زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت، ارشد مهندسی پزشکی وزارت بهداشت
دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهداشت
مشاوره کنکور ارشد وزارت بهداشت، مقایسه آزمون ها، کتاب ها و کلاس های کنکور ارشد وزارت بهداشت

در مورد کنکور ارشد وزارت بهداشت چه می دانید؟

اول باید به این سؤال پاسخ بدهیم که اصلاً کنکور ارشد وزارت بهداشت چرا برگزار می شود و مختص چه کسانی است؟ کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مختص داوطلبانی است که قصد ورود به مقطع کارشناسی ارشد در رشته های گروه پزشکی را دارند.

حتماً مطلع هستید که آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با آزمون رشته های پزشکی دانشگاه آزاد ادغام شده است. از آنجایی که ضوابط و شرایط ثبت نام ارشد وزارت بهداشت با ضوابط و شرایطی که وزارت علوم در کنکور کارشناسی ارشد مقرر می نماید، متفاوت است، ابهامات زیادی همواره برای متقاضیان ثبت نام ایجاد می شود.

[postbox txt=”ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت”]

زمانبندی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹ :

 

مرکز سنجش آموزش پزشکی، زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۹ را از ۳۰ بهمن تا ۱۰ اسفند ماه ۹۸ تعیین نموده است. تا قبل از شیوع کرونا قرار بر این بود که برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در ۲۶ و ۲۷ تیرماه ۹۹ باشد، اما مطابق آخرین اخبار، تاریخ برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت به ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه ۹۹ تغییر یافت. با توجه به اینکه این امکان وجود دارد که تغییراتی در زمان برگزاری این آزمون صورت پذیرد، همچنان باید منتظر آخرین اخبار از وزارت بهداشت و سازمان سنجش باشیم.

شایان ذکر است که معمولاً نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نیمه ی دوم شهریورماه اعلام می شود.

[bannerpezeshki]

شرایط ثبت نام و دفترچه ثبت نام در کارشناسی ارشد وزارت بهداشت :

از مهم ترین تغییرات اعمال‌شده در کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۹ این است که حد نصاب زبان حذف شد و ضریب این درس از ۲ به ۳ افزایش و برخی مدارک مجاز برای رشته های علوم پزشکی نیز تغییر یافت.

شرایط و ضوابط ثبت نام در کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، مطابق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، در دو بخش تدوین می شود.

در بخش اول ضوابط و نحوه برگزاری آزمون مورد بررسی قرار می گیرد که شامل شرایط عمومی، شرایط اختصاصی، مدارک لازم برای ثبت نام و شرکت در آزمون، فرآیند ثبت نام و پس از ثبت نام و برنامه زمانبندی اجرای آزمون است.

در مبحث شرایط اختصاصی به موضوعات زیر پرداخته می شود:

بررسی وضعیت تحصیلی وضعیت وظیفه عمومی
قانون مربوط به خدمت پزشکان و پیراپزشکان تعهدات
سهمیه های مختلف و شرایط استفاده از آن ها ضوابط و مقررات مربوط به اتباع خارجی
ضوابط پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ضوابط پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی ارتش
ضوابط پذیرش دانشجو در دانشگاه تربیت مدرس ضوابط پذیرش داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان
ضوابط پذیرش پردیس و دوره های مازاد بر ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی (با شهریه) ضوابط پزشکی دانشجو در دانشگاه آزاد اسامی (با شهریه)
ضوابط پذیرش داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان

در بخش دوم به رشته های امتحانی، مدرک تحصیلی مورد پذیرش، دروس امتحانی و ضرایب آن، جداول گروه های امتحانی، رشته های تحصیلی مقاطع کارشناسی و بالاتر، نام دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی، نام شهرستان های محل اجرای آزمون و اسامی استان ها و شهرستان های ممنوعه برای اقامت اتباع خارجی پرداخته می شود.

برای آگاهی از زمان و شرایط ثبت نام ارشد وزارت بهداشت می توانید با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید

دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت :

حالا که به دنبال دفترچه راهنمای انتخاب رشته می گردید، بایستی خدمتتان عارض شویم که خواندن دفترچه راهنما به صورت دقیق لازم است ولی کافی نیست، چرا که مطالعه  بدون تجزیه و تحلیل دقیق آن و عدم اطلاع از رتبه های قبولی سال های پیش و تراز مورد نیاز، فقط شما را به نوعی گمراه کرده و به سمت انتخاب رشته اشتباه سوق می دهد. البته این توانایی تجزیه و تحلیل یک شبه به دست نمی آید. متخصصان سال ها بر روی این موضوع مطالعه و بررسی انجام می دهند و شما می توانید فقط با یک تماس از شالوده ی این زحمات استفاده نمایید. مشاوران به شما کمک می کنند که:

  • از موقعیت و جایگاه خود در مقایسه با سایر رقیبانتان، تصور درستی پیدا کنید
  • تمامی شانس های شما را برای قبولی مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند
  • انتخاب های درست را جایگزین انتخاب های نادرست می کنند و از این طریق با حذف انتخاب های نادرست ( چون به ازای هر انتخاب نادرست یک شانس انتخاب درست را از دست خواهید داد) ، شانس قبولی تان را افزایش خواهند داد.

از آنجایی که احتیاط شرط عقل است، در مبحث انتخاب رشته، عقل حکم می کند که توصیه ما را جدی بگیرید و حتما در فرآیند انتخاب رشته از مشاوران مرکز راهنمایی بخواهید.

برای آگاهی از مهم ترین نکات دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

بریم سر اصل مطلب! چطوری می توانیم همین امسال در رشته ی دلخواهمان قبول شویم؟

هدفمون چیه؟ قبول شدن! پس چه فرقی داره دو ماه وقت بگذاریم یا دو سال! مهم این است که نباید خودمان را محدود به قوانین زمانی و مکانی کنیم! فرصت خیلی خوبی در اختیار داریم تا علاوه بر خواندن منابع برتر، مرور نهایی هم داشته باشیم! این جور که به نظر می آید ما به یک برنامه حرفه ای نیاز داریم، پس باید دست بجنبانیم که کنکور از رگ گردن بهمان نزدیک تراست.

برای برنامه ریزی حرفه ای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

رشته و دانشگاه مورد نظر مان چه رتبه و ترازی لازم دارد؟

این خیلی مهم است که بدانیم برای قبول شدن در رشته و دانشگاه مورد نظرمان باید چه رتبه و ترازی کسب کنیم! چرا؟ چون باعث میشود بدانیم چقدر باید برای به دست آوردن رتبه و تراز لازمه، تلاش کنیم. من معتقدم آدم باهوش کسی است که یک کار فوق العاده را با کمترین انرژی انجام میدهد! پس اولین کار این است که بدانیم اصلاً چه رتبه ای باید کسب کنیم که بعد مطابق یک برنامه حرفه ای به هدفمان برسیم.

برای آگاهی از رتبه و تراز لازم برا قبولی در دانشگاه و رشته مورد علاقه تان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چطوری رتبه و تراز دلخواهمان را کسب کنیم؟

بعد از این که فهمیدیم چه رتبه ای رو باید کسب کنیم، باید بفهمیم که چه جوری می توانیم به رتبه و تراز لازم، دست پیدا کنیم؟ حتماً لازم است که انرژی زیادی صرف کنیم یا زمان زیادی را به درس خواندن اختصاص بدهیم یا می توانیم با حذف بعضی از منابع و تمرکز بیشتری روی برخی از مباحث، به هدفمان برسیم؟ از آنجایی که وقت زیادی نداریم که برای آزمون و خطا هدر بدهیم باید برویم سر اصل مطلب و با یک برنامه حرفه ای، به تراز و رتبه ای که لازم داریم برسیم.

برای برنامه ریزی کسب رتبه و تراز لازم برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه تان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای این که رتبه و تراز لازم را به دست بیاریم هر درس رو باید چند درصد بزنیم؟

یک باور اشتباه بین اکثر کنکوری ها این است که فکر می کنند باید همه ی درس ها را خیلی خوب بزنند تا رتبه ی خوبی کسب کنند اما حقیقت این است که اصلاً برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرمان نیاز نیست همه ی درس ها را درصد بالایی بزنیم. ما به یک مشاور نیاز داریم تا به طور دقیق بدانیم برای این که در رشته ی مورد نظرمان قبول شویم و تراز لازممان را کسب کنیم باید چند درصد سؤالات هر درس را درست پاسخ بدهیم.

برای برنامه ریزی و بررسی تراز و رتبه قبولی در رشته دلخواهتان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چطوری با کمترین زمان بهترین نتیجه را کسب کنیم؟

خیلی مهم است که از وقتی که داریم، نهایت استفاده را ببریم پس به یک برنامه حرفه ای نیاز داریم تا با مطالعه ی منابع برتر و حذف مباحث ناکار آمد، رتبه و ترازی که لازم داریم را کسب کنیم.

برای برنامه ریزی حرفه ای با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت :

دروس مورد سنجش در آزمون وزارت بهداشت شامل درس زبان عمومی و دروس تخصصی شامل: آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت، بهداشت عمومی، جامعه شناسی، اپیدمیولوژی بیماری ها و دیگر منابع موردنیاز کنکور ارشد وزارت بهداشت می باشد.

برای برنامه ریزی، آگاهی از منابع، انتخاب رشته و آنالیز کارنامه و تخمین رتبه می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مقایسه آزمون ها، کتاب ها و کلاس های کنکور ارشد وزارت بهداشت :

آزمون های آزمایشی، کتاب های کمک آموزشی و کلاس های کنکوری برای آمادگی کنکور ارشد وزارت بهداشت از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار هستند چرا که داوطلب را در شرایط و جو کنکور قرار داده و اطلاعات و سطح علمی وی را در معرض سنجش قرار می دهد. از این رو با توجه به این سطح از اهمیت این منابع برای آمادگی کنکور ارشد وزارت بهداشت، انتخاب منابع برتر می تواند شما را به سمت هدفی که دارید ،به درستی رهنمون نماید.

برای مقایسه آزمون ها، کتاب ها و کلاس های کنکور ارشد با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چرا به کمک یک مشاور ارشد نیاز دارم؟

چرا به مشاوره نیاز داریم؟ چون علم ما محدود است و هیچ کس نمی تواند ادعا کند که همه چیز را می داند. در مورد درس خواندن هم نیاز به مشاور داریم چون یک مشاور تحصیلی در این زمینه تخصص دارد و در راهی که ما به تازگی تصمیم به سفر در آن را گرفته ایم، بارها سفر کرده و از تمامی چاله های مسیر اطلاع دارد. یک مشاور حرفه ای میتواند به ما کمک کند که در کمترین زمان به اهدافمان برسیم و همان رتبه و ترازی را که برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقمان لازم داریم، را کسب کنیم! خلاصه یک مشاور حرفه ای یکی از مهم ترین چیزهایی که در حال حاضر به آن نیاز داریم…

[postbox txt=”ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت”]

 خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۹، زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت ۹۹
  • زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت، ارشد مهندسی پزشکی وزارت بهداشت
  • دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهداشت
  • مقایسه آزمون ها، کتاب ها و کلاس های کنکور ارشد وزارت بهداشت
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور