مشاوره و ثبت نام تلفنی کنکور سراسری ۱۴۰۰

زمان، شرایط و نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ :

ثبت نام کنکور سراسری هر ساله در بهمن آغاز می شود. امسال نیز ثبت نام کنکور ۱۴۰۰، از ۱۲ بهمن آغاز و تا ۱۸ بهمن ماه ادامه می یابد، این در حالی است که آزمون سراسری در ۹ تیرماه لغایت ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

دفترچه ثبت نام آزمون سراسری همزمان با زمان ثبت نام، از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. با توجه به اینکه باید قبل از ثبت نام، دفترچه ثبت نام کنکور را به دقت مطالعه کنید، پیشنهاد می کنیم برای صرفه جویی در زمان و عقب نیفتادن از برنامه ریزی درسی تان، به منظور آگاهی از مهم ترین نکات دفترچه با مشاوران خانه مشاوره تماس بگیرید. مشاوران تحصیلی مرکز جامع ترین اطلاعات را در زمینه زمان دقیق، شرایط، مدارک، نحوه و دفترچه ثبت نام در اختیار شما قرار می دهند.

[postbox txt=”ثبت نام کنکور و دریافت کد سوابق تحصیلی، دانش آموزی و منطقه”]

چه رشته هایی بدون کنکور و چه رشته هایی با کنکور هستند؟

بر اساس قانون سنجش و پذیرش دانشجویان در سال ۹۸، شرایط ثبت نام در کنکور، دچار تغییرات شگفتی شد. مطابق آخرین اطلاعیه ها، ۸۵ درصد از ظرفیت پذیرش دانشجو در کل کشور بر اساس سوابق تحصیلی بود، بنابراین برای بسیاری از رشته ها در کنکور برگزار نشد. اگر داوطلب ثبت نام در کنکور ۱۴۰۰ هستید، برای آگاهی از کلیه رشته های با کنکور و بدون کنکور، شرایط ثبت نام، منابع کنکور، تغییرات در نظام آموزشی جدید و قدیم و هر آنچه باید در زمینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ مطابق آئین نامه ی جدید بدانید، می توانید با مشاوران خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • خانه مشاوره یک مؤسسه آموزشی مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با سازمان سنجش آموزش کشور ندارد. این مؤسسه صرفاً به دانش آموزان و کنکوری های علاقه مند، خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. این بدین معناست که مؤسسه و سایت خانه مشاوره، سایت سازمان سنجش نیست و تنها سایت معتبر ثبت نام کنکور، سایت sanjesh.org است.
  • خانه مشاوره منطبق با قوانین سازمان سنجش پاسخگو به سؤالات شما در زمینه کنکور است.
  • مراقب سایت های جعلی برای ثبت نام کنکور باشید! همانگونه که ذکر شد تنها سایت معتبر برای ثبت نام، سایت sanjesh.org است.

دریافت کد سوابق تحصیلی، کد دانش آموزی و کد منطقه :

برای ثبت نام کنکور سراسری دارا بودن کد سوابق تحصیلی، کد دانش آموزی و کد منطقه لازم و ضروری است. کد سوابق تحصیلی همان معدل دیپلم یا پیش دانشگاهی است که با توجه به نمره دروس نهایی که دانش آموز امتحان آن را گذرانده است، محاسبه می شود. داشتن این کد از شرایط ثبت نام کنکور سراسری است و نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی از طریق سایت آموزش و پرورش و با وارد کردن کد دانش آموزی و کد منطقه امکان پذیر است.

دقت کنید کد منطقه با کد محل سکوت متفاوت است و کد دانش آموزی نیز باید صحیح و از مراجع مربوطه با توجه به نوع مقاطع دیپلم و پیش دانشگاهی دریافت شود. زمان داوطلبان کنکور با ارزش است. از این رو بدون اتلاف وقت کد سوابق تحصیلی، کد دانش آموزی و کد منطقه را از مشاورین ما بپرسید.

برای دریافت کد سوابق تحصیلی، کد دانش آموزی و کد منطقه با مشاوران مرکز تماس بگیرید.برای دریافت کد سوابق تحصیلی، کد دانش آموزی و کد منطقه با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مشاوره کنکور سراسری ۱۴۰۰ :

شما هم حتما افرادی را دیده اید که معتقدند هر چه خود فکر می کنند، درست است و اصولا مشورت کردن را کاری بس بیهوده می دانند. البته مشورت کردن اگر مطابق اصول نباشد، می تواند خطرناک تر از مشورت نکردن باشد، به طوری که کنفوسیوس معتقد است که مشورت کردن با کسانی که به راه دیگران می روند، عملا بی فایده و نشان بی خردی است. به همین دلیل اولین قدم، انتخاب یک مشاور حرفه ای است. یک مشاور حرفه ای با آنالیز دقیق ویژگی های منحصر به فرد شما، بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد می دهد. پیشنهاد می کنیم تمامی سوالات خود را در زمینه کنکور سراسری از مشاوران خانه مشاوره بپرسید.

[typed string0=”کنکوری جان! اگه تا حالا هیچی نخوندی، نگران نباش! هنوز کلی وقت داری، ما با یک برنامه حرفه ای کمکت می کنیم که تو کنکور بترکونی!” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

برنامه ی طلایی ۴ ماهه کنکور :

حتی اگر تا به حال کتاب های کنکوری تان را ورق نزدید، نگران نباشید، چرا که آن هایی که ورق زدند، در این برهه ی زمانی معمولا خسته می شوند و در این ۴ ماه، دست از مطالعه می کشند. بنابراین فرصت را از دست ندهید و این ۴ ماه را مطابق برنامه ۴ ماهه ی خانه مشاوره پیش بروید. برای برنامه ریزی منحصر به فرد خود با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

منابع کنکور سراسری ۱۴۰۰ :

منابع کنکور سراسری ۱۴۰۰ از دو بخش منابع عمومی و اختصاصی تشکیل می شود. منابع عمومی شامل دروس عمومی مثل زبان و منابع اختصاصی با توجه به هر رشته تحصیلی متفاوت است. از آنجا که وقت طلاست، پیشنهاد می کنیم به جای خواندن منابع متعدد، منابع برتر را چندین بار مطالعه کنید. برای آگاهی از بهترین منابع کنکور سراسری با مشاوران خانه مشاوره تماس بگیرید.

برای آگاهی از منابع کنکور سراسری ۹۹ و مشاوره تلفنی منابع کنکور با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مقایسه آزمون های آزمایشی و کلاس های کنکور سراسری :

برای آمادگی کنکور سراسری دو راه به منظور تقویت و تثبیت مفاهیم آموزشی منابع اصلی کنکور وجود دارد که یکی آزمون های آزمایشی و دیگری کلاس های کنکوری است. انتخاب هریک از این دو شیوه یا هر دوی آنها با توجه به وضعیت آموزشی و سطح علمی داوطلب سنجیده می شود و این سنجش آن نیز مستلزم تعیین سطح دانش فرد و میزان آمادگی وی برای کنکور است. از این رو تعیین هر یک از این دو مسیر برعهده متخصصان این حوزه می باشد.

[typed string0=”دوازدهمی عزیز، اگه نگران قبول شدن در کنکوری، چرا بدون کنکور رو رزرو نمی کنی؟!” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

ثبت نام بدون کنکور :

اگر بنا به هر دلیلی تمایل ندارید در کنکور شرکت کنید برای ورود به دانشگاه گزینه بدون کنکور نیز وجود دارد. ثبت نام بدون کنکور معمولا از اسفند ماه آغاز می شود و تا شهریور ماه ادامه می یابد. ثبت نام بدون کنکور، مزیت های خاص خود را دارد و قطعا برای کسانی که زمان کافی برای کنکور و مسائل مربوط به آن را ندارند، مناسب است. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط ثبت نام بدون کنکور با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

با توجه به اینکه دانشگاه های بسیاری اقدام به پذیرش دانشجو در رشته های متعددی می نمایند پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی با مشاوران تحصیلی مشورت کنید. راستی چرا به تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا فکر نمی کنید؟

[postbox txt=”ثبت نام کنکور ۹۹ و دریافت کد سوابق تحصیلی، دانش آموزی، منطقه”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:

  • ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰، زمان، شرایط و نحوه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰
  • دریافت کد سوابق تحصیلی، کد دانش آموزی و کد منطقه برای ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰
  • دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ ، مشاوره انتخاب بهترین منابع کنکور سراسری ۱۴۰۰ ، بهترین کلاس و بهترین آزمون آزمایشی
  • مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ و ثبت نام بدون کنکور
  • خانه مشاوره یک مؤسسه آموزشی مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با سازمان سنجش آموزش کشور ندارد. این مؤسسه صرفاً به دانش آموزان و کنکوری های علاقه مند، خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. این بدین معناست که مؤسسه و سایت خانه مشاوره، سایت سازمان سنجش نیست و تنها سایت معتبر ثبت نام کنکور، سایت sanjesh.org است.
  • خانه مشاوره منطبق با قوانین سازمان سنجش پاسخگو به سؤالات شما در زمینه کنکور است.
  • مراقب سایت های جعلی برای ثبت نام کنکور باشید! همانگونه که ذکر شد تنها سایت معتبر برای ثبت نام، سایت sanjesh.org است.
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور