حداقل درصد دروس، آخرین رتبه قبولی، تراز و رتبه لازم برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرتان

برای قبولی در رشته دلخواهم باید چه رتبه ای کسب کنم؟

می توان به قطعیت گفت که این سؤال در ذهن هر داوطلبی که در کنکور شرکت می کند، ایجاد می شود:

«برای قبولی در رشته مورد نظرم، باید چه رتبه ای را کسب کنم؟»

پاسخ دقیق به این سؤال از عهده ی هر کسی بر نمی آید، زیرا اگر پاسخ دهنده تجربه لازم و کافی را نداشته باشد، به اشتباه راهنمایی می نماید و ممکن است فرد پرسشگر را کیلومترها از اهدافش دور کند. پس با توجه به اینکه مشورت در زمینه انتخاب رشته نیاز به تجربه دارد، اولین قدم در راه قبولی این است که با افراد غیر متخصص در این زمینه مشورت نکنید. مشاوران خانه مشاوره، اطلاعات جامع و مفیدی در زمینه رشته ها و دانشگاه هایی که امکان قبولی در آن ها را دارید، در اختیارتان قرار می دهند.

[postbox txt=”حداقل درصد دروس، آخرین رتبه قبولی، تراز و رتبه لازم برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرتان”]

حداقل درصد برای قبولی در رشته و دانشگاه موردنظرتان:

اگر داوطلب شرکت در کنکور باشید، حتماً این سؤال برایتان پیش می آید که «درصد پاسخگویی صحیح به سؤالات در هر درس باید چقدر باشد تا بتوانم در رشته مورد نظرم قبول شوم». پاسخ صحیح به این سؤال موجب می شود که انرژی و وقت خود را صرف دروسی کنید که اهمیت و تأثیر بیشتری در قبولی شما خواهند داشت. به عنوان مثال در رشته تجربی، درس زمین شناسی در بسیاری از رشته ها ضریب صفر دارد ولی اگر بخواهید در رشته داروسازی قبول شوید، زمین شناسی ضریب خواهد داشت.

از این جهت است که آگاهی از حداقل درصد دروس برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرمان اهمیت می یابد. به همین سبب پیشنهاد می کنیم در این راه فقط از مشاوران متخصص کنکور کمک بخواهید. مشاوران مرکز، جامع ترین اطلاعات را در زمینه حداقل درصد دروسی که بایستی در کنکور بزنید تا در رشته و دانشگاه موردنظرتان قبول شوید، در اختیارتان قرار می دهند.

آخرین رتبه قبولی در رشته و دانشگاه موردنظرتان:

توجه به این نکته هم بسیار حائز اهمیت است که بدانید آخرین نفری که در رشته و دانشگاه موردنظرتان قبول شده است، چه رتبه ای کسب کرده بوده است. آگاهی از این موضوع به شما این امکان را می دهد که در هنگام انتخاب رشته، در اولویت بندی انتخاب های خوش بینانه، واقع گرایانه و بدبینانه، حرفه ای تر عمل کنید. مشاوران خانه مشاوره، دقیق ترین اطلاعات را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهند.

جهت اطلاع از آخرین رتبه قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

رتبه و تراز لازم برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرتان:

مهم است که بدانید چه رتبه و ترازی را برای قبولی در رشته و دانشگاه موردنظرتان بایستی کسب کنید. اهمیت آگاهی از تراز از این جهت است که برخی از دانشگاه ها معیار پذیرش را تراز درنظر می گیرند.

شاید بتوان اینگونه بیان کرد که تراز درجه سختی آزمون را نیز درنظر می گیرد. به عنوان مثال اگر داوطلبی در سال گذشته رتبه  ۱۲ را با تراز ۷۵۰۰ کسب کرده باشد، در سال جاری این امکان وجود دارد که با توجه به بالاتر بودن درجه سختی آزمون، فردی رتبه ۱۲ را با تراز ۷۴۰۰ کسب نمایید. از این رو آگاهی از تراز بسیار ضروری است. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از اینکه برای قبولی در رشته و دانشگاه دلخواهتان نیاز به چه رتبه و ترازی دارید، با مشاورین انتخاب رشته کنکور خانه مشاوره تماس بگیرید.

جهت کسب آگاهی از رتبه و تراز لازم برای قبولی در رشته و دانشگاه موردنظرتان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چگونه حرفه ای انتخاب رشته کنم ؟

با وجود اینکه کنکور دانشگاه سراسری و آزاد چند سالی است که در قالب یک کنکور و به طور همزمان برگزار می شود، اما انتخاب رشته سراسری و آزاد به صورت کاملاً مجزا انجام می گیرد. شاید اینگونه فکر کنید که «انتخاب رشته، نیاز به هیچ گونه تخصصی ندارد، تنها کافی است که رشته ها را به ترتیب علاقه مندی بچینیم»، در واقع اگر اینگونه فکر می کنید، بایستی بگوییم اگر به همین گونه طرز تفکر ادامه دهید، از جمله داوطلبانی خواهید بود که چند سال دیگر از انتخابی که داشته اید، پشیمان خواهید شد و درصدد تغییر رشته بر می آیید.

پس اگر تصمیم خود را گرفته اید که بهترین انتخاب را در رتبه ای که کسب کرده اید، داشته باشید، نیاز است که انتخاب رشته حرفه ای داشته باشید و انتخاب رشته حرفه ای را فقط می توانید با مشورت با افراد حرفه ای انجام دهید.

بدون کنکور وارد دانشگاه شوید:

پذیرش بدون کنکور در دانشگاه ها، یک فرصت استثنایی و شانسی است که شاید یکبار درخانمان را بزند. اگر حوصله و وقت جنگیدن با غول کنکور را ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم با شرایط و ضوابط پذیرش بدون کنکور دانشگاه ها آشنا شوید. مشاورین متخصص بدون کنکور خانه مشاوره، جامع ترین اطلاعات را در زمینه تحصیل بدون کنکور در اختیار شما قرار می دهند.

اگر سؤالی در زمینه پذیرش بدون کنکور دانشگاه ها دارید، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی کنکور :

یک مشاور متخصص تحصیلی با ارائه یک برنامه ی حرفه ای، مانند یک چراغ، راه را برای دانش آموز روشن می نماید. این بدین معنی است که نقش یک مشاور حرفه ای در کسب موفقیت دانش آموز، کمتر از خود دانش آموز نخواهد بود. تجربه یک مشاور حرفه ای به دانش آموز کمک می کند تا بتواند بر نکات مهم بیشتر تمرکز کند و همین امر موجب ارتقاء معدل خواهد شد. در واقع یک مشاور متخصص با ارائه یک برنامه حرفه ای به دانش آموز کمک می کند تا در کم ترین زمان ممکن به بیشترین بازدهی دست یابد.

یک برنامه ی حرفه ای برنامه ای است که نه تنها موجب خسته نشدن دانش آموز از مطالعه دروس نمی شود (به دلیل اینکه متناسب با روحیه هر فرد تنظیم می شود)، بلکه انگیزه دانش آموز را برای مطالعه افزایش می دهد.

اگر در جستجوی یک برنامه ی حرفه ای برای قبولی در کنکور هستید، پیشنهاد می کنیم با مشاوران مرکز تماس حاصل نمایید.

مقایسه آزمون های آزمایشی:

اگر قصد دارد که در سال آینده در کنکور شرکت کنید، بایستی نکات ضعف و قوت خود را در کنکور سال جاری بشناسید. شاید یکی از عمده ضعف های شما این باشد که در آزمون های آزمایشی شرکت نکرده اید و یا در آزمون هایی شرکت کرده اید که نتیجه مشابه با کنکور نداشته است. از این رو انتخاب بهترین آزمون آزمایشی می تواند در روند قبولی شما تأثیر فراوانی داشته باشد، زیرا آزمون های آزمایشی شبیه ساز کنکور بوده و اگر به درستی انجام شوند، بارها و بارها شما را در موقعیتی مانند کنکور قرار می دهند. پس پیشنهاد می کنیم قبل از ثبت نام در آزمون های آزمایشی به منظور مقایسه آزمون ها با مشاوران کنکور خانه مشاوره تماس بگیرید.

جهت مقایسه آزمون های آزمایشی و انتخاب بهترین آزمون با مشاوران مرکز تماس حاصل نمایید.

معرفی بهترین منابع درسی کنکور:

از جمله مهم ترین عوامل موفقیت در کنکور، انتخاب صحیح منابع درسی است. از آنجایی که در هر زمینه ای، منابع متعددی وجود دارد، به نظر می رسد که بایستی در انتخاب منابع درسی، با حساسیت بیشتری عمل کرد. مشاوران کنکور خانه مشاوره، ضمن معرفی بهترین منابع درسی، با طرح ریزی یک برنامه حرفه ای، شما را در رسیدن هر چه سریع تر به اهدافتان یاری می نمایند.

جهت آگاهی از بهترین منابع کنکوری می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

سؤالاتی که ممکن است ذهنتان را مشغول کرده باشند:

  • آخرین رتبه قبولی داروسازی ؟

  • حداقل درصد قبولی پرستاری ؟

  • حداقل درصد برای قبولی حقوق ؟

  • آخرین رتبه قبولی هوشبری ؟

  • حداقل درصد قبولی پزشکی ؟

  • آخرین تراز قبولی پرستاری ؟

  • تراز قبولی پزشکی ؟

  • رتبه قبولی دندانپزشکی ؟

[postbox txt=”حداقل درصد دروس، آخرین رتبه قبولی، تراز و رتبه لازم برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرتان”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر مشاوره می دهد:

  • مشاوره تلفنی حداقل درصد دروس ، آخرین رتبه قبولی ، تراز و رتبه لازم برای قبولی در پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی ، شیمی ، عمران ، برق ، صنایع ، هوافضا ، نفت ، کامپیوتر ، حقوق و …
  • نرم افزار تخمین رتبه کنکور ۹۸ ، کارنامه قبولی های کنکور سال های گذشته ، انتخاب رشته حرفه ای سراسری و آزاد
  • تخمین رتبه کنکور ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان ، مقایسه آزمون های آزمایشی ، حداقل درصد دروس برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر، پذیرش بدون کنکور
  • مشاوره تلفنی تخمین رتبه کنکور ۹۸ ، مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی ، معرفی بهترین منابع درسی
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور