دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستگاه های اجرایی ۹۷

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستگاه های اجرایی

  • نحوه و زمان دریافت کارت شرکت در آزمون دستگاه های اجرایی ۹۷ ، اصلاح مشخصات و رفع نقص کارت شرکت در آزمون دستگاه های اجرایی
  • مشاوره تلفنی استخدام آموزش و پرورش ، نکات مهم آزمون دستگاه های اجرایی ، نکات مهم مصاحبه حضوری قبول شدگان مرحله اول آزمون دستگاه های اجرایی، مشاوره شغلی و راه اندازی کسب و کار
  • مشاوره استخدام در سازمان دامپزشکی کشور ، سازمان اوقاف و امور خیریه ، سازمان ملی زمین و مسکن
  • مشاوره تلفنی استخدام در دستگاه های اجرایی ، سازمان شیلات ، وزارت راه و شهرسازی ، وزارت اقتصاد و دارایی ، سازمان حفاظت محیط زیست ، وزارت آموزش و پرورش و …

[postbox4 txt=”نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستگاه های اجرایی”]

کارت ورود به جلسه آزمون دستگاه های اجرایی:

ثبت نام در پنجمین در آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال جاری، از ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ادامه یافت. در مجموع ۹ دستگاه اجرایی برای این آزمون تعریف می شوند که عبارتند از: سازمان دامپزشکی کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت آموزش و پرورش، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان ملی زمین و مسکن، سازمان شیلات کشور، سازمان بیمه سلامت و سازمان اوقاف و امور خیریه

داوطلبانی که در آزمون دستگاه های اجرایی شرکت کرده اند، بایستی در بازه ی زمانی اعلام شده توسط سازمان سنجش نسبت به دریافت، پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دستگاه های اجرایی اقدام نمایند، در غیر این صورت، مجاز به شرکت در آزمون نخواهند بود.

نحوه و زمان دریافت کارت شرکت در آزمون دستگاه های اجرایی ۹۷:

معمولاً کارت ورود به جلسه آزمون های معتبر که توسط سازمان سنجش منتشر می شود، چند روزی قبل از برگزاری آزمون بر روی پایگاه سنجش قرار می گیرد.

آگاهی از زمان دقیق دریافت کارت شرکت در آزمون دستگاه های اجرایی بسیار حائز اهمیت است. زیرا در صورتی که کارت شرکت در آزمون را با خود به همراه نداشته باشید، نخواهید توانست در آزمون شرکت کنید. بایستی به این نکته هم دقت داشته باشید که مکلف است پس رویت کارت ورود به جلسه، مشخصات مندرج بر روی کارت با مشخصات شما تطبیقی نداشته باشد. و لازم باشد که نسبت به رفع نقص کارت شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اقدام کنید. به همین منظور پیشنهاد می کنیم که از زمان دقیق انتشار کارت شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اطلاع یابید تا بتوانید در بازه ی زمان مشخص نسبت به دریافت و یا رفع مشکلات احتمالی اقدام کنید.

برای آگاهی از زمان و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون دستگاه های اجرایی با مشاوین مرکز تماس بگیرید.

[banneres]

اصلاح مشخصات و رفع نقص کارت شرکت در آزمون دستگاه های اجرایی ۹۷:

پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستگاه های اجرایی، ناگهان در می یابید که اطلاعات موجود بر روی کارت با مشخصات شما همخوانی ندارد. در این لحظه است که داوطلب عزیز سرگردان شده و نمی داند که باید چه کند!

در واقع اگر اطلاعات مرتبط با نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران، داوطلب بومی، نام دستگاه اشتغال، نوع بومی، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی درج شده بر روی کارت ورود به جلسه با اطلاعات شما در مغایرت بود، سریعاً با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

اگر مغایرت در مندرجات کارت شرکت در آزمون دستگاه های اجرایی مشاهده نمودید، با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

نکات مهم آزمون دستگاه های اجرایی:

هر آزمونی قوانین مخصوص به خود را دارد. آزمون دستگاه های اجرایی نیز قوانینی دارد که اگر داوطلب شرکت در این آزمون، آنها را رعایت نکند، مجازات های مختلفی را تجربه خواهد کرد. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از تخلفات و جرایمی که ممکن است قبولی شما را تهدید کند، با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

اگر سوالی در زمینه ی آزمون دستگاه های اجرایی دارید ، با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

مشاوره تلفنی استخدام آموزش و پرورش ۹۷ :

آموزش و پرورش یکی از نهادهایی است که از طریق آزمون دستگاه های اجرایی استخدام می نماید. از آنجایی که استخدام در آموزش و پرورش شانسی است که شاید یکبار در خانه مان را بزند، آگاهی از کلید شرایط و ضوابط و رشته های مورد پذیرش آموزش و پرورش ضروری به نظر می رسد.

اگر سؤالی در زمینه ی استخدام آموزش و پرورش دارید، با مشاورین حرفه ای خانه مشاوره تماس بگیرید.

نکات مهم مصاحبه حضوری برای قبول شدگان مرحله اول آزمون دستگاه های اجرایی:

داوطلبانی که در مرحله ی اول اعلام نتایج آزمون دستگاه های اجرایی پذیرفته می شوند، به مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد که در صورت قبولی در مصاحبه حضوری در سازمان های مربوطه استخدام خواهند شد.

اما سؤالات مختلفی ذهن داوطلبان دعوت شده به مصاحبه را مشغول خواهد کرد که عبارتند از:

  • در جلسه مصاحبه چه سؤالاتی از من پرسیده می شود؟
  • آیا سرالات علمی نیز در جلسه مصاحبه پرسیده خواهد شد؟ آیا نیاز به مطالعه منابع خاصی دارم؟
  • اگر در مصاحبه امتیاز لازم را کسب نکنم، آیا استخدام نخواهم شد؟
  • به منظور قبولی باید چه امتیازی را کسب کنم؟

اگر سؤالاتی نظیر سؤالات بالا ذهنتان را مشغول کرده، پیشنهاد می کنیم که با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

استخدام در ارگان های دیگر:

توجه داشته باشید که انتخاب یک شغل مناسب به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به موفقیت در کسب و کار برسید. جهت تحقق این امر باید اطلاع دقیقی از استخدامی های تمامی ارگان های رسمی داشته باشید تا به این نتیجه برسید که کدام یک از نهادهای دولتی و نظامی، رشته های شما را جذب می نمایند. تا با آگاهی از شرایط عمومی و استخدامی هر نهاد، اقدام به ثبت نام آزمون استخدامی نمایید حتماً دقت نمائید که شما می توانید در تمامی نهادهای رسمی از جمله بانک ها، آموزش و پرورش، شرکت نفت، ایران خودرو و نهادهای دیگر در صورتی که شرایط آن را داشته باشید، ثبت نام نمائید و به راحتی در آن نهاد استخدام شوید.

 

مشاوره شغلی و راه اندازی کسب و کار

بسیاری از افراد اطلاع دقیقی از شغل های موجود و نحوه ی ایجاد کسب و کار ندارند و بدین منظور تا سالیان طولانی موفق به انتخاب یک شغل مناسب نمی شوند. بدین منظور آینده ی درخشانی ندارند. بنابراین توصیه می گردد که قبل از انتخاب هر شغل، یک مشاوره شغلی کسب و کار و راه های موفقیتی را داشته باشید تا بتوانید بهترین راه برای کسب درآمد و ایجاد شغل مناسب را انتخاب نمائید و در نهایت به موفقیت چشمگیری در عرصه ی شغل و آینده ی کاری برسید.

[postbox4 txt=”نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستگاه های اجرایی”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر مشاوره می دهد:

  • نحوه و زمان دریافت کارت شرکت در آزمون دستگاه های اجرایی ۹۷ ، اصلاح مشخصات و رفع نقص کارت شرکت در آزمون دستگاه های اجرایی
  • مشاوره تلفنی استخدام آموزش و پرورش ، نکات مهم آزمون دستگاه های اجرایی ، نکات مهم مصاحبه حضوری قبول شدگان مرحله اول آزمون دستگاه های اجرایی، مشاوره شغلی و راه اندازی کسب و کار
  • مشاوره استخدام در سازمان دامپزشکی کشور ، سازمان اوقاف و امور خیریه ، سازمان ملی زمین و مسکن
  • مشاوره تلفنی استخدام در دستگاه های اجرایی ، سازمان شیلات ، وزارت راه و شهرسازی ، وزارت اقتصاد و دارایی ، سازمان حفاظت محیط زیست ، وزارت آموزش و پرورش و …

اخبار لحظه به لحظه استخدام و عضویت در کانال تلگرام: 

فارغ التحصیلان پس از اتمام تحصیل خود به دنبال شغلی مناسب می گردند و همواره می خواهند اطلاع دقیقی از زمان استخدامی نهاد رسمی و غیر رسمی داشته باشند تا بتوانند نسبت به استخدامی نهادهای گوناگون در زمان مقرر اقدام نمایند.

بدین منظور در کانال مشاوره استخدام خانه مشاوره عضو شوید. 

[teles]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور