دریافت کد سوابق تحصیلی به منظور ثبت نام در کنکور ۱۴۰۰

دریافت کد سوابق تحصیلی

  • راهنمای دریافت کد سوابق تحصیلی، نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی
  • شرایط بهره مندی از تأثیر سوابق تحصیلی، بررسی تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور
  • مشاوره تلفنی دریافت کد سوابق تحصیلی از طریق تماس با مشاوران برتر
  • پاسخگویی به سؤالات متداول در زمینه کد سوابق تحصیلی

[postbox txt=”دریافت کد سوابق تحصیلی”]

برای ثبت نام کنکور سراسری ۹۹، کد سوابق تحصیلی لازم است و کلیه متقاضیان می بایست معدل دیپلم و پیش دانشگاهی خود را به منظور ثبت نام در کنکور به همراه داشته باشند.

کد سوابق تحصیلی در واقع همان معدل و میانگین مقطع دیپلم و پیش دانشگاهی است.

تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور:

تأثیرسوابق تحصیلی در کنکور به صورت تأثیر مثبت اعمال می شود و شرکت کنندگان در هر یک از گروه های علوم انسانی، ریاضی و تجربی در دروس پایه و اصلی گرایش خود که در امتحانات نهایی آن شرکت کرده اند، دارای یک معدل بر اساس همان دروس نهایی هستند که به عنوان سوابق تحصیلی در کنکور آنها تأثیر مثبت می گذارد. از این رو تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور که همان معدل دروس نهایی است، در نتایج کنکور سراسری داوطلبان به صورت مثبت، مؤثر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی:

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی به صورت اینترنتی می باشد و متقاضیان ثبت نام کنکور سراسری برای دریافت آن می بایست به سامانه جمع آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها، مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعاتی مانند: کد دانش آموزی، کد منطقه، کد مقطع تحصیلی و اطلاعات شناسنامه ای، کد سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایند.

برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

شرایط بهره مندی از تأثیر سوابق تحصیلی:

شرایط بهره مندی از تأثیر سوابق تحصیلی شامل موارد زیر است:

  1. فارغ التحصیلان دیپلم رشته های ریاضی، انسانی و تجربی بعد از سال ۱۳۸۴ دارای یک یا چند نمره دروس نهایی
  2. فارغ التحصیلان دارای مدرک پیش دانشگاهی بعد از سال ۱۳۹۱ دارای نمره دروس نهایی

چنانچه هر یک از این شرایط را داشته باشید، می توانید در کنکور سراسری ثبت نام نمایید و از تأثیر مثبت و متفاوت سوابق تحصیلی با توجه به نوع مدرک خود بهره مند شوید.

برای کسب جزئیات مربوط به میزان تأثیر سوابق تحصیلی با توجه به شرایط آن با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی دریافت کد سوابق تحصیلی:

مشاوره تلفنی دریافت کد سوابق تحصیلی تمامی مراحل و ضوابط دریافت کد سوابق تحصیلی را بدون اینکه وقت و زمان شما را بگیرد در اختیارتان قرار می دهد. برای دریافت کد سوابق تحصیلی ابتدا باید شرایط آن را داشته باشید. از این رو سنجش شرایط شما و اطلاع از میزان تأثیر کد سوابق تحصیلی پیچیده و زمان بر است. بدین منظور بهره مندی از مشاوره تلفنی دریافت کد سوابق تحصیلی، در کمترین زمان خیال شما را از بابت دریافت آن راحت می کند. مشاوره تلفنی دریافت کد سوابق تحصیلی در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند و در هر ساعت از شبانه روز می توانید از مشاوره تلفنی بهره مند شوید.

برای دریافت مشاوره تلفنی دریافت کد سوابق تحصیلی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

ثبت نام کنکور ۱۴۰۰

جالب است که بدانید واژه ی کنکور یک لغت فرانسوی است که به معنی آزمونی است که برای ورود به دانشگاه یا موسسات دیگر در کشورهایی مانند ایران، چین، ترکیه و کره جنوبی برگزار می شود، در حالی که این نوع از آزمون در سایر کشورها (از جمله فرانسه) برگزار نمی شود.

در کشور ما این آزمون سابقه ای ۴۰ ساله دارد و هر سال دانش آموزان متقاضی ورود به دانشگاه، در یک ماراتن علمی بزرگ شرکت می نمایند.

منابع کمک آموزشی کنکور ۱۴۰۰

حتما برای شما هم پیش آمده که پس از اینکه تصمیم به خرید منابع کنکور گرفته اید، خود را محصور در دریایی از منابع متعدد یافته اید. در واقع در وهله ی اول مشخص نیست که این منابع از جانمان چه می خواهند و در واقع معلوم نیست که به قصد کمک رسانی به ما آمده اند و یا صرفا برای گیج نمودنمان و خالی کردن جیبمان!

در این جور مواقع، بهترین کار مشورت کردن با کسانی است که راه را بلدند. مشاوران می توانند بهترین منابع را در اختیار شما قرار دهند.

مقایسه آزمون های آزمایشی و کلاس های کنکور

انتخاب کلاس های کنکور مناسب از جمله مهم ترین عواملی است که در موفقیت مان تاثیر خواهند داشت. زیرا کلاس کنکور مثل منابع کنکور نیست که اگر مورد پسندمان واقع نشد در صدد کتابی دیگر برآییم. پس حتما در مورد آن با مشاوران مرکز مشورت نمایید.

انتخاب آزمون آزمایشی مناسب نیز از جمله عواملی است که می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. این آزمون ها موجب تثبیت ذهنی مطالعات می شوند و به صورت کامل روز کنکور را برای مان شبیه سازی می نماید.

اما از آنجایی که این آزمون های آزمایشی هم توسط نهادهای گوناگونی برگزار می شوند، بهتر است به منظور انتخاب بهترین آزمون آزمایشی متناسب با ویژگی های شخصیتی، از مشاوران مرکز راهنمایی بگیرید.

 ثبت نام بدون کنکور

قبل از هر سخنی بیایید با این سوال آغاز کنیم که: چه خوشبختی بالاتر از این است که بتوانیم بدون شکست دادن غول سهمگین کنکور، وارد دانشگاه شویم و در رشته ی مورد علاقه مان به تحصیل بپردازیم؟

اگر قصد ادامه ی تحصیل، بدون شرکت در کنکور را دارید بایستی دقت کنید که انتخاب رشته یکی از مهم ترین گام ها در موفقیت شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی ثبت نام بدون کنکور می توانید با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

[postbox txt=”دریافت کد سوابق تحصیلی”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • راهنمای دریافت کد سوابق تحصیلی، نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی
  • شرایط بهره مندی از تأثیر سوابق تحصیلی، بررسی تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور
  • مشاوره تلفنی دریافت کد سوابق تحصیلی از طریق تماس با مشاوران برتر
  • پاسخگویی به سؤالات متداول در زمینه کد سوابق تحصیلی
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور