راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد برق

  • مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد برق

    ،انتخاب رشته ارشد کارشناسی ارشد برق ، انتخاب رشته ارشد آزاد

  • نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد برق ،انتخاب رشته ارشد کنکور سراسری،انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد برق
  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری، انتخاب رشته کارشناسی ارشد کنکور آزاد رشته برق
  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته برق و دانشگاه مورد نظرشما توسط

    نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته و اینکه با رتبه شما سال گذشته چه رشته و دانشگاهی قبولی داشتند

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد برق”]
پس از اعلام نتایج آزمون ارشد سازمان سنجش و آموزش کشور در مرحله ی تکمیل ظرفیت دانشگاه هایی که دارای ظرفیت خالی می باشند اقدام به پذیرش دانشجو می نمایند. لذا داوطلبانی که تمایل به این امر دارند می توانند در زمان تعیین شده نسبت به تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

آیا لزومی برای شرکت در تکمیل ظرفیت وجود دارد؟

تکیمل ظرفیت ارشد، شانسی مجدد برای آن دسته از داوطلبانی است که موفق به پذیرش در رشته و گرایش مورد نظر خود نشده اند. لذا این فرصت به آن ها داده می شود تا بتوانند بار دیگر انتخاب خود را به بهترین شکل رقم بزنند و یا دارای شرایط خاص می توانند نسب به انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت ارشد ۱۳۹۶ اقدام نمایند. همچنین آن دسته از داوطلبانی که در رشته محل تحصیل خود پذیرفته نشده اند، می توانند در تکمیل ظرفیت ارشد شرکت نکنند و این فرصت را به داوطلبان دیگر بدهند.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد برق، شانس مجددی برای قبولی:

خیلی ها تکمیل ظرفیت را دوباره قبول شدن می دانند، شاید بدان جهت است که شانسی دوباره به داوطلبان داده شود تا اگر در مرحله ی اول موفق به پذیرش نشدند در این مرحله بتوانند در رشته و گرایش مورد نظر خود به ادامه تحصیل بپردازند.

 

[awsa-banners]

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد برق، شانس مجددی برای قبولی:

خیلی ها تکمیل ظرفیت را دوباره قبول شدن می دانند، شاید بدان جهت است که شانسی دوباره به داوطلبان داده شود تا اگر در مرحله ی اول موفق به پذیرش نشدند در این مرحله بتوانند در رشته و گرایش مورد نظر خود به ادامه ی تحصیل بپردازند.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۳۹۶ از ۱۳ آبان ماه آغاز شده و تا ۲ آذرماه ادامه خواهد داشت. در این مرحله، کلیه دانشگاه ها در رشته هایی که نتوانستند ظرفیت خود را تکمیل نمایند، اعلام نیاز می کنند.

نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد برق

در این نرم افزار لیست تمام رشته ها و گرایش های آن ها که در سال های گذشته، دانشگاه ها اعلام نیاز نموده اند. برای پذیرش دانشجو به تفکیک آورده شده است. که با توجه به آن ها لیست  دانشگاه هایی که در سال تحصیلی ۹۶ احتمال به تکمیل ظرفیت دارند ارائه شده است.

روش تخمین این نرم افزار بر اساس الگوریتمی از دیتابیس های سال گذشته ارشد برق می باشد. همین طور کلیه ی دانش آموختگانی که از طریق کنکور نتوانسته اند و یا نمی خوهند در کنکور ثبت نام نمایند می توانند در آزمون بدون کنکور با توجه به رشته و گرایش های اعلام شده (به غیر از پزشکی و پیراپزشکی) ثبت نام نمایند.

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور:

داوطلبان می توانند بدون هیچ گونه کنکور در رشته ی ارشد برق تحصیل نمایند.تعدادی از دانشگاه ها در مقطع ارشد اقدام به پذیرش ثبت نام بدون کنکور نمایند.دانش آموختگان متقاضی به ۲ گروه از داوطلبان تقسیم بندی می شوند. گروه اول، دانش آموختگان استعدادهای برتر و درخشان هستند و گروه دوم، دانش آموختگان بدون شرایط خاص و متقاضی ثبت نام بدون کنکور می باشند. همچنین می توانند از طریق نرم افزار انتخاب رشته ی ارشد از اطلاعیه های بدون کنکور مطلع شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک نمایید

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • بررسی قبولی شما در رشتهبرق و دانشگاه موردنظرتان بر اساس کارنامه های سال های گذشته
  • بررسی شانس قبولی شما در رشته برق توسط نرم افزار انتخاب رشته ارشد برق
  • مشاوره انتخاب رشته ارشد برق ، معرفی رشته برق و مقایسه دانشگاه ها توسط کارشناسان متخصص
  • رتبه و تراز لازم برای قبولی ارشد برق ، حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی کارشناسی ارشد برق
  • و هر سؤالی که پیرامون انتخاب رشته ارشد برق

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد برق”]
[telar]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور