راهنمای انتخاب رشته و تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد تاریخ

  • مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد تاریخ ،انتخاب رشته ارشد کارشناسی ارشد تاریخ ، انتخاب رشته ارشد آزاد
  • نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد تاریخ ،انتخاب رشته ارشد کنکور سراسری،انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد تاریخ
  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری، انتخاب رشته کارشناسی ارشد کنکور آزاد رشته تاریخ
  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته تاریخ و دانشگاه مورد نظرشما توسط نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد
  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته و اینکه با رتبه شما سال گذشته چه رشته و دانشگاهی قبولی داشتند

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد تاریخ”]

وقتی تعداد ثبت نام ها در زمان اعلام شده توسط دانشگاه ها کم باشد و به حد نصاب نرسد این کمبود توسط سازمان سنجش با تکمیل ظرفیت پر خواهد شد. برای شرکت در انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت فقط مجاز شدن در آزمون کارشناسی ارشد کافی است.

[awsa-!] البته باید توجه کرد حتی دانشجویانی که در همان آزمون در دانشگاهی پذیرفته شده اند نیز می توانند مجدد برای انتخاب رشته برای رشته یا دانشگاهی دیگر در تکمیل ظرفیت شرکت کنند.[/awsa-!]

تعداد پذیرش دانشجوی ارشد هر سال متفاوت با سال های دیگر است. لیست دانشگاه هایی که برای تکمیل ظرفیت دانشجو می پذیرند را می توانند در نرم افزارخانه ی مشاوره مشاهده کرد. از آن جهت که فرصت مجددی برای انتخاب رشته ی ارشد وجود ندارد، تکمیل ظرفیت فرصتی بسیار مهم و جدی است. با توجه به حساسیت بالای این موضوع، کمک گرفتن از مشاوران و استفده از نرم افزار انتخاب رشته کمک بسیاری به داوطلب ارشد می کند. زمان انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت ارشد هر سال به فاصله ۳ هفته الی یک مه پس از اعلام نتایج است.

[awsa-banners]

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد تاریخ، شانسی مجدد برای قبولی:

آخرین فرصت انتخاب رشته برای داوطلبین ارشد که مجاز شده اند، شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد است. دانشجویانی که مایل به ادامه ی تحصیل در مقطع ارشد تاریخ هستند، می توانند در زمان انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت با کمک گرفتن از نرم افزار انتخاب رشته، از شانس مجدد خود برای قبولی در دانشگاه استفاده کنند.

البته نمی توان گفت داوطلب ارشد بعد از انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت هیچ شانسی برای ورود به دانشگاه ندارد، زیرا می تواند از پذیرش بدون کنکور دانشگاه ها به عنوان آخرین راه برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد استفاده کند.

نرم افزار انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت ارشد تاریخ:

در زمان تکمیل ظرفیت تراز قبولی دانشگاه ها تا مقداری افت می کند و این احتمال قبولی دانشجوی ارشد در رشته ی دلخواهش را بالا می برد. یکی دیگر از گزینه های خوب در زمان تکمیل ظرفیت اطلاع از پذیرفته شدگان سال های پیش و سنجش رتبه و تراز آن ها با رتبه و تراز داوطلب ارشد است. اطلاع از دانشگاه و رشته ی قبولی آن ها حتماً می تواند به دانشجوی کارشناسی ارشد کمک کند که علاوه بر در نظر گرفتن علایقش با دیدی واقع گرایانه انتخاب علمی خود را انجام دهد. استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ی خانه ی مشاوره به داوطلب ارشد کمک می کند تا از زمان دقیق تکمیل ظرفیت و همچنین پذیرش بدون کنکور دانشگاه ها مطلع شود. نباید فراموش کرد که:

[awsa-box]انتخاب رشته ی گامی مؤثر در موفقیت های علمی هر فرد است[/awsa-box]

[awsa-broya]

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ارشد تاریخ:

دانشگاه های کشور بنابر اطلاعیه های متفاوتی که ارائه می دهند هر سال دانشجویانی بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش می کنند. برای مثال:

[awsa-h]دانشجوی ورودی هر سال در مقطع کارشناسی اگر جزء ۳ نفر اول رشته اش باشد می تواند به عنوان استعداد درخشان و بدون ککور در مقطع ارشد ادامه تحصیل دهد.[/awsa-h]

با توجه به نکته ای همچون معدل بالای ۱۷ و گذراندن حداقل ۱۰۰ واحد درسی در دوره ی کارشناسی، یکی دیگر از گزینه های مورد توجه برای پذیرش دانشجو بدون کنکور ارشد است. برای اطلاع کامل و دقیق در همین باره می توان از نرم افزارخانه ی مشاوره کمک گرفت.

[awsa-bkonkor]

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد تاریخ”]

باتوجه به اهمیت موضوع در

انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد

پیشنهاد میگردد داوطلبان کارشناسی ارشد رشته تاریخ

از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد تاریخ

استفاده نمایند.علاقه مندان میتوانند جهت تخمین احتمال قبولی خود در رشته تاریخ با مشاوران مرکز انتخاب رشته تماس گرفته و بررسی نمایند که در مقطع کارشناسی ارشد تاریخ میتوانند در کدام دانشگاه نمره قبولی کسب نمایند.همچنین مشاورین این مرکز به شما اطلاعاتی میدهند که داوطلبان سال گذشته با رتبه شما در مقطع کارشناسی ارشد چه نتایجی گرفتند و در کدام دانشگاه قبول شدند.

مشاورین این مرکز در موضوعات زیر به شما مشاوره میدهند:

  • تاریخ و دانشگاه مورد نظرتان، سال گذشته در رشته تاریخ با چه رتبه ای دانشجو گرفته شد
  • با رتبه شما چه رشته و چه دانشگاهی میتوان قبول شد؟ با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد رشته تاریخ
  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و آزاد و بهترین انتخاب که شانس قبولی شما در آن بیشتر است
  • مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد تاریخ ،انتخاب رشته ارشد ، انتخاب رشته ارشد آزاد
  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری، انتخاب رشته کارشناسی ارشد تاریخ کنکور آزاد

[telar]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور