راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی

  • مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی

    ،انتخاب رشته ارشد کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی ، انتخاب رشته ارشد آزاد

  • نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی ،انتخاب رشته ارشد کنکور سراسری،انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد مدیریت تکنولوژی
  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری، انتخاب رشته کارشناسی ارشد کنکور آزاد رشته مدیریت تکنولوژی
  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته مدیریت تکنولوژی و دانشگاه مورد نظرشما توسط

    نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته و اینکه با رتبه شما سال گذشته چه رشته و دانشگاهی قبولی داشتند

[postbox txt=”مشاوره راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی”]
هر ساله پس از اعلام نتایج کارشناسی ارشد تعدادی از دانشگاه ها بر اساس ضوابط و قوانین گرفته در این مرحله در زمانی که تعداد ثبت نام دانشگاه ها در ز مان اعلام شده کم باشد و به حد نصاب مناسب نرسد با شرط اینکه داوطلبانی که بر سر جلسه آزمون حضور داشته اند می توانند انتخاب رشته مجددی را انجام داده و شانس مجدد قبولی خود را امتحان نمایند. در تکمیل ظرفیت پذیرش در رشته و محل هایی که ظرفیتشان تکمیل نشده است صورت می گیرد.

آیا لزومی برای تکمیل ظرفیت وجود دارد؟

تکمیل ظرفیت ارشد آخرین شانس برای قبولی در رشته کارشناسی ارشد داوطلبان می باشند. لذا تمام داوطلبانی که در جلسه آزمون کارشناسی ارشد به غیر از پذیرفته شدگان که رشته های محل تحصیلی بورسیه و یا دارای شرایط خاص می توانند نسبت به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد ۱۳۹۶ اقدام نمایند.

آن دسته از داوطلبانی که در رشته محل تحصیل مورد نظر خود پذیرفته شده اند می توانند در تکمیل ظرفیت ارشد ثبت نام نکنند و این فرصت را به داوطلبان دیگر برای پذیرش بدهند.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی شانسی مجدد برای قبولی:

تکمیل ظرفیت شانسی دوباره را برای آن دسته از داوطلبانی که موفق به پذیرش نشده اند به شرط آن که در آزمون کنکور شرکت کرده باشند مهیا می سازد که در کد رشته محل مورد نظر خود اقدام به ثبت نام نمایند پس از تکمیل ظرفیت هر یک از داوطلبانی که فهرست آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی سازمان اعلام گردد قبولی قبلی آن ها از بین می رود. همچنین زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۳۹۶ از ۱۳ آبان ماه آغاز شده و تا ۲ آذرماه ادامه خواهد داشت. در این تکمیل ظرفیت کلیه دانشگاه ها در رشته محل هایی که بواسطه انتخاب رشته ۹۶ نتوانستند ظرفیت خود را تکمیل کنند اعلام نیاز می کنند.

 

[bannerbk]

نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد مدیریت تکنولوژی:

نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد می تواند احتمال قبولی در کد رشته محل تحصیلی مورد نظر را با کمترین احتمال خطا برای داوطلبان تخمین بزند و امکان قبول شدن آن ها را در دانشگاه ها و رشته های مختلف بررسی نماید. همچنین در انین مر افزار می توان با وارد کردن رتبه وتراز احتمال در دانشگاه هایی که در سال های گذشته داوطلبان پذیرشت شده اند. لیستی از دانشگاه ها را مشاهده نمود.

هم چنین کلیه دانش آموختگانی که از طریق کنکور موفق به پذیرش نشده اند می توانند در کنکور بدون آزمون ثبت نام نمایند که در ادامه پست به تشریح آن می پردازیم.

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور:

یکی از اساسی ترین سؤال هایی که هر ساله بین داوطلبان دانشجوهای متقاضی آزمون ارشد می باشد این است که آیا بدون آزمون هم می توان در این مقطع به ادامه تحصیل پرداخت داوطلبان متقاضی در این بخش به ۲ قسمت تقسیم می شوند. اول آن دسته از داوطلبانی که جزو استعدادهای درخشان و دانش آموختگان برتر می باشند که با رعایت شرایط سازمان سنجش می توانند در مقطع تحصیلی ارشد به ادامه تحصیل بپردازند و دوم آن دسته از داوطلبانی که علاقه به ثبت نام بدون کنکور دارند می توانند از طریق سایت دانشگاه ها که در بازه زمان های مشخصی اعلام نیاز در این زمینه می کنند ثبت نام به عمل بیاورند. همچنین داوطلبان می توانند با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد از این اطلاعیه ها آگاهی پیدا کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر برروی لینک کلیک نمایید

[bannerbk]

[postbox txt=”مشاوره راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی”]
باتوجه به اهمیت موضوع در

انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد

پیشنهاد میگردد داوطلبان کارشناسی ارشد رشته مدیریت تکنولوژی

از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی

استفاده نمایند.علاقه مندان میتوانند جهت تخمین احتمال قبولی خود در رشته مدیریت تکنولوژی با مشاوران مرکز انتخاب رشته تماس گرفته و بررسی نمایند که در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی میتوانند در کدام دانشگاه نمره قبولی کسب نمایند.همچنین مشاورین این مرکز به شما اطلاعاتی میدهند که داوطلبان سال گذشته با رتبه شما در مقطع کارشناسی ارشد چه نتایجی گرفتند و در کدام دانشگاه قبول شدند.

مشاورین این مرکز در موضوعات زیر به شما مشاوره میدهند:

  • مدیریت تکنولوژی و دانشگاه مورد نظرتان، سال گذشته در رشته مدیریت تکنولوژی با چه رتبه ای دانشجو گرفته شد
  • با رتبه شما چه رشته و چه دانشگاهی میتوان قبول شد؟ با استفاده از

    نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد رشته مدیریت تکنولوژی

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و آزاد و بهترین انتخاب که شانس قبولی شما در آن بیشتر است
  • مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی

    ،انتخاب رشته ارشد ،

    انتخاب رشته ارشد آزاد

  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری،

    انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی

    کنکور آزاد

[telar]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور