راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد مهندسی مواد

  • ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد مهندسی مواد سراسری و آزاد، ظرفیت پذیرش ارشد مهندسی مواد
  • ظرفیت پذیرش ارشد مهندسی مواد در دانشگاه های سراسری، آزاد، پیام نور و غیر انتفاعی
  • رتبه و تراز لازم برای قبولی در کارشناسی ارشد مهندسی مواد ، کارنامه های سال گذشته و بررسی نتایج سال های گذشته
  • حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی در ارشد مهندسی مواد ، مشاوره انتخاب رشته ارشد مهندسی مواد ، نرم افزار انتخاب رشته

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد مهندسی مواد”]

پس از اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه هایی که گنجایش در پذیرش داوطلب دارند و ظرفیت آن ها هنوز پر نشده است بر حسب شرایط و ضوابط خاص اعلام نیاز می نمایند. فقط به شرط آن که داوطلبان بر سر جلسه آزمون حضور داشته باشند می توانند در این مرحله نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

آیا لزومی برای تکمیل ظرفیت وجود دارد؟

تکمیل ظرفیت را می توان آخرین پله برای پذیرفته شدن در رشته کارشناسی ارشد مهندسی مواد دانست زیرا در این مرحله شانسی مجدد به انتخاب برای داوطلبان در نظر گرفته می شود.

لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبانی که در رشته محل تحصیل مورد نظر خود پذیرفته شده اند می توانند در تکمیل ظرفیت ارشد ثبت نام نکنند و این فرصت را به داوطلبان بدهند که هنوز در دانشگاه ها پذیرفته نشده اند.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد مهندسی مواد شانسی مجدد برای قبولی:

تکمیل ظرفیت شانسی دوباره را به داوطلبان می دهد که موفق به پذیرش در دانشگاه نشده اند با این شرط که داوطلب پذیرفته نشده در جلسه آزمون حضور داشته، می توانند در بازه زمانی که از طرف سازمان سنجش اعلام می گردد نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. همچنین داوطلبانی که پس از تکمیل ظرفیت به عنوان پذیرفته شده نهایی سازمان اعلام می گردند. قبولی قبلی آن ها از بین رفته و آخرین کد رشته پذیرفته شده را می توانند در آن ثبت نام نمایند.

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۳۹۶ از ۱۳ آبان ماه آغاز شده و تا ۲ آذر ماه ادامه خواهد داشت. در این تکمیل ظرفیت کلیه دانشگاه ها در رشته محل هایی که بواسطه انتخاب رشته ارشد نتوانستند ظرفیت خود را تکمیل نمایند اعلام نیاز می نماییم.

 

نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد مهندسی مواد:

نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد با کمترین احتمال خطا می تواند قبولی شما را در کد رشته های انتخابی تخمین بزند. در این نرم افزار داوطلب با وارد کردن رتبه و تراز خود می تواند رشته و گرایش هایی که در سال های گذشته داوطلبان پذیرفته شده اند را ملاحظه نماید هم چنین در صورت نیاز می توانند لیستی از دانشگاه ها را بر اساس رتبه و تراز ورودی مشاهده نمایند. کلیه دانش آموختگانی که از طریق کنکور موفق به پذیرش نشده اند می توانند در کنکور بدون آزمون ثبت نام نمایند که در ادامه به شرح فصل آن می پردازیم.

[awsa-banners]

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور:

[awsa-!]ارشد بدون کنکور گرفتم![/awsa-!]

شاید شما هم به این قبیل از سؤالات که آیا می توان بدون هیچ گونه کنکوری می توان در مقطع ارشد به ادامه تحصیل پرداخت مواجه شده باشید. در نگاه اول شاید هیچ گونه مانعی و راهی را برای ورود به این قبیل دانشگاه نبینیم اما برای تحصیل در این مقطع احتیاج به داشتن شرایط و ضوابطی می باشد. کلیه داوطلبانی که می توانند در دانشگاه های بدون کنکور شرکت نمایند به دو قسمت تقسیم می شوند:

قسمت اول دانش آموختگان استعداد های درخشان و برتر بوده که طبق شرایط و ضوابط مربوطه سازمان سنجش می توانند اقدام به ثبت نام نمایند. دسته دوم داوطلبانی می باشند که علاقه مند به شرکت در بدون کنکور می باشند. این داوطلبان از طریق سایت دانشگاه که در بازه زمان های مشخصی اعلام نیاز در این زمینه می کنند ثبت نام به عمل بیاورند. با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد داوطلبان می توانند از کلیه اطلاعیه ها و اخبار مربوط به ثبت نام بدون کنکور مطلع شوند.

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مهندسی مواد به لینک زیر مراجعه نمایید:

راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد مهندسی مواد

[capacityb]

 

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد مهندسی مواد ، ظرفیت پذیرش رشته مهندسی مواد در دانشگاه سراسری آزاد مهندسی مواد
  • رتبه و تراز لازم برای قبولی در ارشد مهندسی مواد، حداقل درصد دروس و  آخرین رتبه قبولی در ارشد مهندسی مواد
  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد مهندسی مواد ، انتخاب رشته ارشد مهندسی مواد، مشاوره تلفنی انتخاب رشته
  • نرم افزار انتخاب رشته ارشد، نتایج سال های گذشته و بررسی احتمال قبولی شما توسط نرم افزار انتخاب رشته
  • و هر سوالی که ممکن است در حیطه انتخاب رشته کارشناسی ارشد مهندسی مواد برایتان بوجود آید.

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد مهندسی مواد”]
[telar]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور