راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق بین الملل

  • راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق بین الملل ، انتخاب رشته کنکور حقوق بین الملل ، انتخاب رشته دانشگاه حقوق بین الملل

  • نرم افزار انتخاب رشته کنکور حقوق بین الملل ، انتخاب رشته کنکور سراسری حقوق بین الملل ،انتخاب رشته دانشگاه آزاد حقوق بین الملل توسط نرم افزار انتخاب رشته حقوق بین الملل

  • مشاوره راهنمای انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه سراسری، انتخاب رشته کارشناسی کنکور آزاد رشته حقوق بین الملل
  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته و دانشگاهمورد نظرتان به کمکنرم افزار انتخاب رشته حقوق بین الملل
  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته حقوق بین الملل و اینکه با رتبه شما سال گذشته چه رشته و دانشگاهی قبولی داشتند به کمک مشاورین مرکز انتخاب رشته

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق بین الملل”]

انتخاب رشته ی صحیح ضمانت نامه آینده شماست.

پس از صدور کارنامه ی داوطلب کارشناسی ارشد مرحله ی انتخاب رشته یکی از حساس ترین و مهم ترین مراحل برای دانشجو است. با توجه به گستردگی  انتخاب و علایق متنوع بهتر است دانشجو از تراز و رتبه ی همان با رتبه ی خودش مطلع شود تا بتواند انتخابی متناسب با علاقه و رشته و دانشگاه مورد نظرش داشته باشد. نرم افزار انتخاب رشته می تواند بهترین و بیشترین کمک را به دانشجوی ارشد برای انتخاب رشته ای واقع بینانه داشته باشد. در صورتی که دانشجو موارد بالا را در نظر نگیرد انتخاب رشته ی موفقی نخواهد داشت و با نتیجه ای نامطلوب رو به رو می شود. نرم افزار انتخاب رشته حاوی اطلاعاتی مهمی همچون ظرفیت دانشگاهها، رتبه و تراز پذیرفته شدگان، زمان و تاریخ اطلاعیه ی دانشگاه ها برای پذیرش بدون کنکور، بازار کار آن رشته است و به دانشجوی ارشد کمک شایانی می کند.

رتبه و تراز لازم برای قبولی در ارشد حقوق بین الملل:

آگاهی از رتبه ی آخرین فرد پذیرفته شده در دانشگاه هایی که رشته ی حقوق بین الملل را در مقطع ارشد ارائه می دهد به دانشجوی کارشناسی ارشد کمک می کند که برای پذیرفته شدن در این رشته و دانشگاه مورد نظرش چه رتبه ای لازم است. این امر بسیار ارزشمند است و دانشجوی ارشد را برای داشتن انتخاب رشته ای واقع بینانه کمک می کند. نرم افزار انتخاب رشته بهترین گزینه برای کمک به داوطلبان ارشد در این زمینه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید

رتبه تراز متون حقوقی به زبان انگلیسی یا فرانسه حقوق بین الملل عمومی حقوق اساسی حقوق مدنی حقوق بین المللی خصوصی
۷ ۹۰۹۹ ۵۶/۴۵ ۶۷/۵۱ ۲۲/۴۲ ۱۱/۵۱ ۷۸/۷۷
۴۲ ۷۷۱۰ ۶۷/۳۶ ۳۳/۲۳ ۲۲/۴۲ ۵۶/۵۵ ۳۳/۷۳
۲۴۱ ۵۸۰۲ ۵۶/۷۵ ۶۷/۶ ۶۷/۶ ۵۶/۱۵ ۰
۴۷۷ ۴۹۴۹ ۰ ۶۷/۳۶ ۴۰ ۰ ۴۴/۶۴
۷۵۱ ۴۳۳۱ ۳۳/۲۳ ۲۵ ۴۳/۴- ۶۷/۶ ۴۰
۱۲۴۸ ۳۷۰۵ ۰ ۳۲/۲۳ ۲۲/۲۲ ۴۴/۲۴ ۶۷/۲۶
۲۹۲۵ ۲۸۶۲ ۶۷/۳۶ ۰ ۰ ۰ ۲۱/۲-
۳۷۰۰ ۲۶۸۸ ۱۱/۱۱ ۳۲/۱۳- ۶۷/۴۶ ۶- ۲۲/۲۲
۶۴۸۰ ۲۳۰۹ ۲۲/۲ ۵ ۷۸/۶۷ ۴۴/۴ ۴۴/۴
۹۰۱۸ ۲۱۳۰ ۲۲/۲ ۰ ۶۷/۲۶ ۰ ۰

 

[awsa-banners]

آخرین رتبه ی قبولی ارشد حقوق بین الملل و درصد دروس:

بهترین انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد زمانی ممکن می شود که از درصد دروس، تراز و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در رشته ی مورد نظر مطلع شویم و این امر با استفاده از نرم افزار خانه مشاوره به صورت منظم و مدون در اختیار دانشجویان کارشناسی ارشد قرار می گیرد. برای مثال رتبه ی آخرین فرد پذیرفته شده مقطع کارشناسی ارشد حقوق بین الملل در دانشگاه سراسری گیلان ۳۳۵۹ است. برای اطلاعات بیشتر و رتبه های متفاوت در همین رشته و پذیرش دانشگاه های کشور می توان به نرم افزار خانه ی مشاوره مراجعه کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد حقوق بین الملل:

اطلاع از ظرفیت دانشگاهها، دانشجو را برای انتخاب رشته ای بهتر، با توجه به رتبه و علایق اش کمک می کند. با توجه به این که مشخص کردن قبولی در دانشگاه مورد نظر در رشته ی ارائه شده با توجه به ظرفیت آن کار دشواری است می توان با کمک گرفتن از نرم افزار خانه ی مشاوره از ظرفیت دانشگاهها و رشته هایی  که دانشجو می پذیرند مطلع شد و انتخاب رشته ی ارشد ر ا با اطمینان خاطر بیشتری انجام داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

دوره تحصیلی نام دانشگاه نام رشته ظرفیت
روزانه تهران حقوق بین الملل ۱۰
روزانه شهید بهشتی حقوق بین المللی ۱۰
شبانه تربیت مدرس حقوق بین المللی ۱
شبانه علامه طباطبایی حقوق بین المللی ۱۰
شبانه تهران جنوب حقوق بین المللی ۸
پیام نور قزوین حقوق بین المللی ۸
غیر انتفاعی شهید اشرفی اصفهانی حقوق بین الملل ۲۰
غیر انتفاعی مفید قم حقوق بین المللی ۱۰
….

 

نرم افزار انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد حقوق بین الملل:

از مهم ترین انتخاب ها در زندگی علمی هر فرد انتخاب رشته بر حسب علایق و اولویت ها و البته با نگاهی واقع بینانه است. پس از صدور کارنامه و اطلاع از رتبه، بهترین گزینه به دست آوردن اطلاعاتی از پذیرفته شدگان دوره های پیش است که رتبه و ترازشان تقریباً با داوطلب همان و مشابه است. این که آن ها در چه رشته و دانشگاهی در حال ادامه ی تحصیل هستند بی شک نگاهی واقع بینانه برای انتخاب به دانشجو می دهد اما با توجه به دشواری این کار و وقت کم بهترین گزینه استفاده از نرم افزار خانه مشاوره است که با بررسی دقیق آمار و اطلاعات این امکان را به دانشجوی ارشد می دهد که بهترین انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد را انجام دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد حقوق بین المللی:

اعلام تکمیل ظرفیت پذیرش توسط دانشگاه ا برای داوطلبینی که مجاز به انتخاب رشته شده اند شانسی مجدد و فرصتی دوباره برای دانشجو است. با توجه به شلوغی دنیای امروز زمان و تاریخ اعلام شده توسط دانشگاه ها ممکن است از چشم دانشجو دور بماند و این در زمان تکمیل ظرفیت بهترین رشته های خود را برای پذیرش دانشجو معرفی م کنند. بهتر است دانشجو از مرجعی مطمئن و جامع برای اطلاع از مان تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته کمک بگیرد در همین راستا نرم افزار خانه ی مشاوره با درنظر گرفتن تمامی موارد گفته شده کمک قابل توجهی به دانشجوی کارشناسی ارشد می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر رو ی لینک  زیر کلیک کنید.

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ارشد حقوق بین الملل:

دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور هستند برای اطلاع از زمان ثبت نام، نحوه ی ثبت نام و دانشگاه هایی که بدون کنکور ثبت نام می کنند نیازمند اطلاعاتی جامع و دقیق هستند که نرم افزار خانه ی مشاوره با توجه به در نظر گرفتن تمامی موارد مطرح شده کمک بسیاری به دانشجویان ارشد در زمینه ی پذیرش دانشجو بدون کنکور و زمان انتخاب رشته ی آنها کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

 

انتخاب رشته حقوق بین الملل امسال کمی هوشمندانه تر از انتخاب رشته های حقوق بین الملل هرسال؛ داوطلبان میتوانند برای انتخابی صحیح و آگاهانه در کنکور حقوق بین الملل با مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور حقوق بین الملل تماس گرفته و به کمک نرم افزار انتخاب رشته حقوق بین الملل و با آگاهی کامل از شرایط و ضوابط انتخاب رشته بهترین گزینه ها را که شانس قبولی شما در آن بیشتر است انتخاب نمایید.

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق بین الملل”]
مشاورین مرکز انتخاب رشته در موضوعات زیر حیطه انتخاب رشته به شما مشاوره تلفنی میدهند:

  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته حقوق بین الملل و دانشگاه مورد نظرشما در سراسر کشور، سال گذشته در رشته حقوق بین الملل با چه رتبه ای قبول شده اند؟ توسط نرم افزار انتخاب رشته حقوق بین الملل

  • با رتبه شما چه رشته و چه دانشگاهی شانس قبولی بیشتری دارد؟ با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته حقوق بین الملل

  • مشاوره هوشمند تلفنی انتخاب رشته سراسری حقوق بین الملل و آزاد و معرفی رشته های دانشگاهی و مقایسه دانشگاه های رشته حقوق بین الملل

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته حقوق بین الملل ، انتخاب رشته کنکور ، انتخاب رشته کنکور آزاد

  • انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه سراسری، انتخاب رشته حقوق بین الملل کنکور آزاد و سراسری

  • و هرسوالی پیرامون انتخاب رشته حقوق بین الملل ممکن است برایتان پیش آید

[telar]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور