راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی

  • راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی ، انتخاب رشته کنکور حقوق جزا و جرم شناسی ، انتخاب رشته دانشگاه حقوق جزا و جرم شناسی

  • نرم افزار انتخاب رشته کنکور حقوق جزا و جرم شناسی ، انتخاب رشته کنکور سراسری حقوق جزا و جرم شناسی ،انتخاب رشته دانشگاه آزاد حقوق جزا و جرم شناسی توسط نرم افزار انتخاب رشته حقوق جزا و جرم شناسی

  • مشاوره راهنمای انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه سراسری، انتخاب رشته کارشناسی کنکور آزاد رشته حقوق جزا و جرم شناسی
  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته و دانشگاهمورد نظرتان به کمکنرم افزار انتخاب رشته حقوق جزا و جرم شناسی
  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته حقوق جزا و جرم شناسی و اینکه با رتبه شما سال گذشته چه رشته و دانشگاهی قبولی داشتند به کمک مشاورین مرکز انتخاب رشته

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی”]

انتخاب رشته ی صحیح ضمانت نامه ی آینده شماست.

پس از صدور کارنامه ی داوطلب کارشناسی ارشد مرحله ی انتخاب رشته یکی از حساس ترین و مهم ترین مراحل برای دانشجو است. با توجه به گستردگی انتخاب و علایق متنوع بهتر است دانشجو از تراز و رتبه ی همان با رتبه ی خودش مطلع شود تا بتواند انتخابی مناسب با علاقه و رشته و دانشگاه مورد نظرش داشته باشد. نرم افزار انتخاب رشته می تواند بهترین و بیشترین کمک را به دانشجوی ارشد برای انتخاب رشته ای واقع بینانه داشته باشد. در صورتی که دانشجو یکی از موارد بالا را در نظر نگیرد انتخاب رشته ی موفقی نخواهد داشت و با نتیجه ای نا مطلوب رو به رو خواهد شد. نرم افزار انتخاب رشته حاوی اطلاعات مهمی همچون ظرفیت دانشگاه ها، رتبه و تراز پذیرفته شدگان، زمان و تاریخ اطلاعیه و دانشگاه ها برای پذیرش بدون کنکور، بازار کار آن رشته است و به دانشجوی ارشد کمک شایانی می کند.

 

رتبه و تراز لازم برای قبولی در ارشد حقوق جزا و جرم شناسی:

آگاهی از رتبه ی آخرین فرد پذیرفته شده در دانشگاه هایی که رشته ی حقوق جزا را در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می دهد به دانشجوی ارشد کمک می کند که برای پذیرفته شدن در این رشته و دانشگاه مورد نظرش چه رتبه ای لازم است. این امر بسیار مهم است و دانشجوی کارشناسی ارشد را برای داشتن انتخاب رشته ای واقع بینانه کمک می کند. نرم افزار انتخاب رشته بهترین گزینه برای کمک به داوطلبان ارشد حقوق جزا در این زمینه است. در ادامه چند نمونه از رتبه و تراز رشته ی کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی آورده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

رتبه تراز متون حقوقی به زبان انگلیسی یا فرانسه حقوق بین الملل عمومی حقوق اساسی حقوق مدنی حقوق بین الملل خصوصی
۵۶ ۸۵۵۸ ۱۴/۱۴ ۳۳/۵۳ ۴۴/۸۴ ۸۸/۷۸ ۴۴/۸۴
۱۱۹ ۸۰۵۸ ۰ ۶۱ ۷۸/۷۷ ۷۰ ۷۸/۷۷
۲۲۸ ۷۵۰۴ ۰ ۴۵ ۸۹/۶۸ ۳۳/۸۳ ۲/۶۲
۳۸۵ ۶۹۹۴ ۰ ۴۵ ۳۳/۵۳ ۵۵ ۲۲/۸۲
۵۰۹ ۶۷۶۶ ۰ ۶۷/۵۶ ۸۹/۲۸ ۶۷/۷۱ ۳۳/۷۳
۹۰۴ ۶۱۰۷ ۲۱/۲- ۲۰ ۲۲/۴۲ ۳۳/۶۸ ۴۴/۶۴
۲۰۸۲ ۵۰۰۵ ۲۲/۲ ۰ ۵۶/۵۵ ۶۷/۵۶ ۱۱/۳۱
۳۵۰۸ ۴۲۳۹ ۰ ۳۳/۳ ۵۶/۵۵ ۳۳/۱۸ ۶۷/۴۶
۴۰۱۱ ۴۰۳۰ ۳۳/۵۳ ۰ ۶۷/۲۶ ۶۷/۳۱ ۷۸/۱۷
۶۶۵۱ ۳۲۵۴ ۲۲/۲ ۵- ۱۱/۵۱ ۳۳/۳ ۲۲/۲۲

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

آخرین رتبه ی قبولی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و درصد دروس:

بهترین انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد زمانی ممکن است که از درصد دروس، تراز و رتبه ی اخرین فرد پذیرفته شده در رشته ی حقوق جزا مطلع باشیم. چرا که با تخمین می توان به نتیجه ی بهتری در همین باب رسید. این امر با استفاده از نرم افزار خانه ی مشاوره به صورت منظم و مدون در اختیار دانشجویان کارشناسی ارشد قرار می گیرد. برای مثال رتبه ی آخرین فرد پذیرفته شده در مقطع کارشناسی ارشد حقوق جزا در دانشگاه سراسری شیراز ۴۸۱ با تراز ۷۷۸۲ است. برای اطلاعات بیشتر و بررسی رتبه های متفاوت در همین رشته و پذیرش دانشگاه های کشور می توان به نرم افزار خانه ی مشاوره مراجعه کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

 

[awsa-banners]

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی:

اطلاع از ظرفیت دانشگاه ها، دانشجو را برای انتخاب رشته ای بهتر با توجه به رتبه و علایقش کمک می کند. با توجه به این که مشخص کردن قبولی در دانشگاه مورد نظر و رشته ی ارائه شده با توجه به ظرفیت آن کار دشواری است می توان با کمک گرفتن از نرم افزار انتخاب  رشته ی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از ظرفیت دانشگاه ها و رشته هایی که دانشجو می پذیرند مطلع شد و انتخاب رشته ی ارشد را با اطمینان خاطر بیشتری انجام داد.

 

دوره ی تحصیلی نام دانشگاه نام رشته ظرفیت
روزانه دانشگاه تهران حقوق جزا و جرم شناسی ۱۰
روزانه دانشگاه قم حقوق جزا و جرم شناسی ۲۰ (۱۰زن و ۱۰ مرد)
نوبت دوم دانشگاه علامه طباطبایی حقوق جزا و جرم شناسی ۱۰
نوبت دوم دانشگاه شیراز حقوق جزا و جرم شناسی ۱۵
پیام نور تهران جنوب حقوق جزا و جرم شناسی ۸
پیام نور البرز حقوق جزا و جرم شناسی ۸
غیر انتفاعی علم و فرهنگ حقوق جزا و جرم شناسی ۲۰
غیر انتفاعی مفید قم حقوق جزا و جرم شناسی ۱۰
آزاد علوم و تحقیقات تهران حقوق جزا و جرم شناسی ۱۸
آزاد چالوس حقوق جزا و جرم شناسی ۱۸

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک می کنید.

 

نرم افزار انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی:

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی”]

پس از صدور کارنامه و اطلاع از رتبه، بهترین گزینه برای به دست آوردن اطلاعاتی از پذیرفته شدگان دوره های پیش است که رتبه و ترازشان تقریباً مشابه با داوطلب است. اطلاع از این که آن ها در چه رشته و دانشگاهی در حال ادامه ی تحصیل هستند بی شک نگاهی واقع بینانه برای انتخاب به دانشجو می دهد اما با توجه به دشواری این کار و وقت کم دانشجوی ارشد بهترین گزینه استفاده از نرم افزار خانه مشاوره است که با بررسی دقیق آمار و اطلاعات این امکان را به دانشجوی ارشد می دهد که بهترین انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد را داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

 

راهنمای انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت ارشد حقوق جزا و جرم شناسی:

اعلام پذیرش تکمیل ظرفیت توسط دانشگاه ها برای داوطلبینی که مجاز به انتخاب رشته شده اند شانسی مجدد و فرصتی دوباره برای آنهاست. با توجه به شلوغی دنیای مدرن ممکن است زمان و تاریخ اعلام شده توسط دانشگاه از نظر دانشجوی ارشد دور بماند و این شانس با احتمال قبولی بیشتر در دانشگاه مورد نظر و رشته ی ارشد حقوق جزا را از دست بدهد. با توجه به این که دانشگاه ها در زمان تکمیل ظرفیت بهترین رشته های خود را برای پذیرش دانشجو معرفی می کنند. بهتر است دانشجو از مرجعی مطمئن و جامع برای اطلاع از زمان تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته کمک بگیرد و در همین راستا نرم افزار خانه ی مشاوره با در نظر گرفتن تمامی موارد گفته شده کمک قابل توجهی به دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق جزا می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر رو ی لینک کلیک کنید.

 

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ارشد حقوق جزا و جرم شناسی:

دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور هستند برای اطلاع از زمان ثبت نام، نحوه ی ثبت نام و دانشگاه هایی که بدون کنکور در رشته ی کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی ثبت نام می کنند نیازمند اطلاعاتی جامع و دقیق هستند که نرم افزار خانه ی مشاوره با توجه به درنظر گرفتن تمامی موارد مطرح شده کمک بسیاری به دانشجویان ارشد حقوق جزا و جرم شناسی در زمینه ی پذیرش دانشجو بدون کنکور و همچنین زمان و تاریخ انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد حقوق جزا کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

 

انتخاب رشته حقوق جزا و جرم شناسی امسال کمی هوشمندانه تر از انتخاب رشته های حقوق جزا و جرم شناسی هرسال؛ داوطلبان میتوانند برای انتخابی صحیح و آگاهانه در کنکور حقوق جزا و جرم شناسی با مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور حقوق جزا و جرم شناسی تماس گرفته و به کمک نرم افزار انتخاب رشته حقوق جزا و جرم شناسی و با آگاهی کامل از شرایط و ضوابط انتخاب رشته بهترین گزینه ها را که شانس قبولی شما در آن بیشتر است انتخاب نمایید.

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی”]

مشاورین مرکز انتخاب رشته در موضوعات زیر حیطه انتخاب رشته به شما مشاوره تلفنی میدهند:

  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته حقوق جزا و جرم شناسی و دانشگاه مورد نظرشما در سراسر کشور، سال گذشته در رشته حقوق جزا و جرم شناسی با چه رتبه ای قبول شده اند؟ توسط نرم افزار انتخاب رشته حقوق جزا و جرم شناسی

  • با رتبه شما چه رشته و چه دانشگاهی شانس قبولی بیشتری دارد؟ با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته حقوق جزا و جرم شناسی

  • مشاوره هوشمند تلفنی انتخاب رشته سراسری حقوق جزا و جرم شناسی و آزاد و معرفی رشته های دانشگاهی و مقایسه دانشگاه های رشته حقوق جزا و جرم شناسی

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته حقوق جزا و جرم شناسی ، انتخاب رشته کنکور ، انتخاب رشته کنکور آزاد

  • انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه سراسری، انتخاب رشته حقوق جزا و جرم شناسی کنکور آزاد و سراسری

  • و هرسوالی پیرامون انتخاب رشته حقوق جزا و جرم شناسی ممکن است برایتان پیش آید

[telar]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور