راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین الملل

  • راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین الملل، انتخاب رشته کنکور ، انتخاب رشته دانشگاه

  • نرم افزار انتخاب رشته کنکور ، انتخاب رشته کنکور سراسری ،انتخاب رشته دانشگاه آزاد توسط نرم افزار انتخاب رشته

  • مشاوره راهنمای انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه سراسری، انتخاب رشته کارشناسی کنکور آزاد رشته
  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته و دانشگاهمورد نظرتان به کمکنرم افزار انتخاب رشته
  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته و اینکه با رتبه شما سال گذشته چه رشته و دانشگاهی قبولی داشتند به کمک مشاورین مرکز انتخاب رشته

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین الملل”]

انتخاب رشته صحیح ضمانت نامه ی آینده ی شماست.

پس از صدور کارنامه داوطلب کارشناسی ارشد یکی از حساس ترین و مهم ترین مراحل، مرحله انتخاب رشته است. با توجه به گستردگی اطلاعات و همچنین و جود علایق متنوع بهتر است دانشجو از تراز و رتبه ی تقریباً مشابه با رتبه خودش مطلع شود تا بتواند انتخابی متناسب با علاقه ی خود داشته باشد.

نرم افزار انتخاب رشته می تواند بهترین و بیشترین کمک را به دانشجوی ارشد برای انتخاب رشته ای واقع بینانه داشته باشد. در صورت در نظر نگرفتن موارد گفته شده دانشجو انتخاب رشته ای نا مطلوب خواهد داشت. این نرم افزار حاوی اطلاعات مهمی همچون ظرفیت دانشگاه ها، رتبه و تراز پذیرفته شدگان، زمان و تاریخ اطلاعیه دانشگاه ها برای پذیرش بدون کنکور و همچنین بازار کار آن رشته است.

رتبه و تراز لازم برای قبولی در ارشد حقوق تجارت بین الملل:

آگاهی از رتبه ی آخرین فرد پذیرفته شده در دانشگاه هایی که رشته ی حقوق تجارت بین الملل را در مقطع کارشناسی ارشد حقوق ارائه می دهد به دانشجو کمک می کند که برای پذیرفته شدن در رشته و دانشگاه مورد نظرش به طور حداکثر چه رتبه ای لازم است. یعنی آگاهی از رتبه آخرین فرد، سقف رتبه در آن رشته و دانشگاه را برای داوطلب کارشناسی ارشد مشخص می کند. این امر در انتخاب رشته ای واقع بینانه و متناسب با علایق به دانشجوی ارشد

کمک بسیاری می کند. نرم افزار انتخاب رشته خانه مشاوره با قید کردن آخرین رتبه در دانشگاه های کشور کمک بسیاری به دانشجوی کارشناسی ارشد می کند. در ادامه چند رتبه و تراز از دانشجویان پذیرفته شده در مقطع ارشد حقوق تجارت بین الملل آورده شده است.

رتبه تراز متن حقوقی به زبان انگلیسی یا فرانسه حقوق مدنی حقوق تجارت حقوق بین الملل عمومی حقوق بین الملل خصوصی
۱۸ ۸۱۴۸ ۴۴/۸۴ ۶۷/۳۱ ۴۰ ۶۷/۳۱ ۵۶/۵۵
۵۲ ۷۱۲۵ ۲۵/۵۳ ۲۵/۴۶ ۲۵/۲۲ ۴۵ ۳۳
۶۲ ۶۹۳۱ ۱۱/۱ ۳۳/۵۳ ۲۲/۶۲ ۳۵ ۷۱
۸۵ ۶۵۹۶ ۲۲/۳۲ ۶۷/۳۱ ۲۲/۴۱ ۱۵ ۲۲/۶۲
۲۰۸ ۵۸۷۳ ۹/۲۸ ۲۰ ۵۱ ۲۷ ۳۳
۳۸۱ ۵۳۴۹ ۸۱/۱۷ ۳۵ ۷۸/۳۷ ۶۷/۲۱ ۲۰
۷۱۸ ۴۸۵۶ ۱۱/۱ ۵۰ ۴۴/۶۴ ۰ ۰
۱۷۱۹ ۴۲۲۱ ۲۲/۲ ۵۰ ۳۳/۳۳ ۰ ۰
۳۰۱۲ ۳۸۰۴ ۲۲/۱۲ ۴۳ ۸۹/۸ ۰ ۰
۵۸۸۶ ۳۳۰۸ ۰ ۶۷/۲۱ ۴۰ ۰ ۰

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

آخرین رتبه ی قبولی ارشد حقوق تجارت بین الملل و درصد دروس:

بهترین انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد زمانی ممکن است که از درصد دروس، تراز و رتبه ی آخرین فرد قبول شده در آن رشته مطلع شویم. این امر با استفاده از نرم افزار خانه ی مشاوره به صورت منظم و مدون در اختیار دانشجویان کارشناسی ارشد قرار می گیرد. برای مثال تراز آخرین فرد پذیرفته شده در مقطع کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین الملل در دانشگاه علامه طباطبایی نوبت دوم، ۴۹۴۸ است. برای اطلاعات بیشتر و بررسی رتبه های متفاوت در همین رشته و پذیرش دانشگاه های کشور می توان به نرم افزار خانه مشاوره مراجعه کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک کلیک کنید.

 

[awsa-banners]

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین الملل:

اطلاع از ظرفیتی دانشگاه ها، دانشجو را برای انتخاب رشته ای بهتر با توجه به رتبه و علایقش کمک می کند. با توجه به این که مشخص کردن قبولی در دانشگاه مورد نظر و رشته ارائه شده با توجه به ظرفیت آن کار دشواری است می توان با کمک گرفتن از نرم افزار خانه مشاوره از ظرفیت دانشگاه ها و رشته هایی که دانشجو می پذیرند مطلع شد و این امر راه راب رای داشتن انتخاب رشته ای معقولانه و منطقی روشن می کند. برای آشنایی با پذیرش برخی از دانشگاه ها در رشته ی ارشد حقوق تجارت بین الملل در ادامه جدولی ارائه می شود.

دوره تحصیلی نام دانشگاه نام رشته ظرفیت
روزانه دانشگاه تهران – محل تحصیل فارابی قم حقوق تجارت بین الملل ۶
روزانه دانشگاه شهید بهشتی – تهران حقوق تجارت بین الملل ۱۲
روزانه دانشگاه علامه طباطبایی – تهران حقوق تجارت بین الملل ۱۰
نوبت دوم دانشگاه تهران – محل تحصیل فارابی قم حقوق تجارت بین الملل ۶
نوبت دوم دانشگاه شهید بهشتی – تهران حقوق تجارت بین الملل ۵
نوبت دوم دانشگاه علامه طباطبایی – تهران حقوق تجارت بین الملل ۱۰
غیر انتفاعی دانشگاه غیر انتفاعی – خاتم تهران حقوق تجارت بین الملل ۲۰
غیر انتفاعی دانشگاه غیر انتفاعی علامه محدث نوری – نور حقوق تجارت بین الملل ۲۰
غیر انتفاعی مؤسسه غیر انتفاعی طبرستان – چالوس حقوق تجارت بین الملل ۲۰
پردیس خودگردان دانشگاه شهید بهشتی – تهران حقوق تجارت بین الملل ۱۰

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک کلیک کنید


نرم افزار انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین الملل:

[awsa-box]از مهم ترین انتخاب ها در زندگی علمی هر فرد انتخاب رشته بر حسب علایق و اولویت ها با نگاهی واقع بینانه است.[/awsa-box]

پس از صدور کارنامه و اطلاع از رتبه، بهترین گزینه به دست آوردن اطلاعاتی از پذیرفته شدگان دوره های پیش است که رتبه و ترازشان تقریباً با داوطلب همسان و مشابه است. این که آن ها در چه رشته و دانشگاهی در حال ادامه ی تحصیل هستند بی شک نگاهی واقع بینانه برای انتخاب به دانشجو می دهد اما با توجه به دشواری این کار و وقت کم بهترین گزینه استفاده از نرم افزار خانه  مشاوره است که با بررسی دقیق آمار و اطلاعات این امکان را به دانشجوی ارشد می دهد که بهترین انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد را انجام دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

راهنمای انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت ارشد حقوق تجارت بین الملل:

اعلام تکمیل ظرفیت پذیرش توسط دانشگاه ها برای داوطلبینی که مجاز به انتخاب رشته شده اند شانسی مجدد و فرصتی دوباره است. با توجه به شلوغی دنیای امروز، زمان و تاریخ اعلام شده توسط دانشگاه ها ممکن است از نگاه دانشجوی ارشد دور بماند و این شانس مجدد با احتمال قبولی بیشتر در دانشگاه را از دست بدهد. با توجه به این امر که دانشگاه ها در زمان تکمیل ظرفیت بهترین رشته های خود را برای پذیرش دانشجو معرفی می کنند بهتر است دانشجو از مرجعی مطمئن و جامع برای اطلاع از زمان تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته کمک بگیرد. در همین راستا نرم افزار انتخاب رشته خانه  مشاوره با در نظر گرفتن تمامی موارد گفته شده کمک قابل توجهی به دانشجوی کارشناسی ارشد می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ارشد حقوق تجارت بین الملل:

دانشجویانی که مایل به ادامه ی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور هستند برای اطلاع از زمان ثبت نام، نحوه ی ثبت نام و دانشگاه هایی که بدون کنکور ثبت نام می کنند نیازمند اطلاعاتی جامع و دقیق هستند. برای مثال اطلاع از چگونگی ممتاز شدن دانشجو ها، معدل تأثیر گذار آنها، مصاحبه و آزمون خصوصی و منابع امتحانی مورد نیاز و … تمامی موارد گفته شده را می توان در نرم افزار خانه ی مشاوره مورد بررسی قرار داد. همچنین این نرم افزار با در اختیار گذاشتن اطلاعات همچون پذیرش دانشجو بدون کنکور و یا زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کمک بسیاری به دانشجویان ارشد کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

 

انتخاب رشته امسال کمی هوشمندانه تر از انتخاب رشته های هرسال؛ داوطلبان میتوانند برای انتخابی صحیح و آگاهانه در کنکور با مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور تماس گرفته و به کمک نرم افزار انتخاب رشته و با آگاهی کامل از شرایط و ضوابط انتخاب رشته بهترین گزینه ها را که شانس قبولی شما در آن بیشتر است انتخاب نمایید.
[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین الملل”]

مشاورین مرکز انتخاب رشته در موضوعات زیر حیطه انتخاب رشته به شما مشاوره تلفنی میدهند:

  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته و دانشگاه مورد نظرشما در سراسر کشور، سال گذشته در رشته با چه رتبه ای قبول شده اند؟ توسط نرم افزار انتخاب رشته

  • با رتبه شما چه رشته و چه دانشگاهی شانس قبولی بیشتری دارد؟ با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته

  • مشاوره هوشمند تلفنی انتخاب رشته سراسری و آزاد و معرفی رشته های دانشگاهی و مقایسه دانشگاه های رشته

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته ، انتخاب رشته کنکور ، انتخاب رشته کنکور آزاد

  • انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه سراسری، انتخاب رشته کنکور آزاد و سراسری

  • و هرسوالی پیرامون انتخاب رشته ممکن است برایتان پیش آید

[telar]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور